Здравейте и за много години,Току що ми изникна проблем със серво управлението на волана. Преди малко се прибрах и изведнъж волана ми се втвърди доста много. След няколко минути тестове забелязах, че когато давам газ волана се върти без проблеми, но при спиране подаване на газ отново става доста тежък и сякаш приплъзва. Отворих капака и видях, че хидравличното масло е не малко под минимума - долях масло, но за съжаление не се оправи проблема. Първоначално си помислих че е от студа навън, но в момента тук (Говедарци) не е чак толкова студено (-5) градуса?Ако има някакво значение, карах колата на доста малко разстовние и не беше загряла. А може би все пак трябваше да започна и с това, че проблема се появи почти веднага след на един площат въртях малко колата с ръчна на лед Някакви предположения?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Серво проблем?
Collapse
X
-
Като стана проблема при пълен ляв или пълен десен волана ми е твърд и в крайно положение няма звук, от който да се се чува че помпата се мъчи. При подаване на газ проблема се оправя и волана става лек и при пълен ляв/десен се чува как помпата работи, но след малко положението се връща на същото положение и помпата сякаш не работи...
Коментар
-
Ъпдейт от снощи... днес се прибрах в София от Говедарци и за съжаление проблема си е все още на лице въпреки долятото хидравлично масло. Хидравликата работи единствено и само при подаване на газ (и то не винаги като че ли). Другия случай в който волана олеква (не съм сигурен дали тръгва на 100% защото тестовете бяха в/ъ сняг) е когато с триста зора навия волана до края и след това, като че ли се оправя, но само за известно време...
Коментар
-
Така и при мен изникна подобен проблем. Надявам се нямате против да ползвам тази тема, просто да не пускам друга подобна. Застанах в положение да паркирам назад и навъртайки волана докрай се чуваше ужасен звук като от стържене. Но мекотата беше същата и все така лесно с въртеше. Пробвах няколко пъти лчв-десен и все така се чуваше. Колата беше загряла оптимално. Вдигнах капака и отворих казанчето за хидр. течност. При свободна работа на двигателя виждах течността как се засмуква от едната страна и се влива отново от другата ( значи помпата си работа ). Помолих момичето до мен да върти волана наляво, надясно постоянно. В двигателното никакъв шум не се чуваше, но тя каза, че в купето все така продължава да "стърже". Въртейки волана течността все по-бързо се засмукваше и се връщаше. Другото, което забелязах е, че е червена и след като изгасих двигателя стоеше като газирана все едно туко-що съм налял кока-кола в чашата. Пихме си кафе там ала-бала час и половина и когато запалих колата след това проблемът изцяло отшумя все едно никога не го е имало. Забравих да допълня, че докато го имаше ефектът със стърженето при подаване на газ изчезваше. А сега изобщо няма проблем. Идеи какво може да е?www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Аз имах преди година и нещо от части сходен проблем. При студено време и завиване на почти пълен волан се чуваше един доста неприятен шум, но се оказа, че течноста ми е била доста малко и в студа се свива допълнително и не достигало до помпата... тва само го споделям въпреки, че честно казано не ми се вярва да има нещо общо с твоето, защото при мен мисля, че се получаваше само в движение
Коментар
-
crush написа:Така и при мен изникна подобен проблем. Надявам се нямате против да ползвам тази тема, просто да не пускам друга подобна. Застанах в положение да паркирам назад и навъртайки волана докрай се чуваше ужасен звук като от стържене. Но мекотата беше същата и все така лесно с въртеше. Пробвах няколко пъти лчв-десен и все така се чуваше. Колата беше загряла оптимално. Вдигнах капака и отворих казанчето за хидр. течност. При свободна работа на двигателя виждах течността как се засмуква от едната страна и се влива отново от другата ( значи помпата си работа ). Помолих момичето до мен да върти волана наляво, надясно постоянно. В двигателното никакъв шум не се чуваше, но тя каза, че в купето все така продължава да "стърже". Въртейки волана течността все по-бързо се засмукваше и се връщаше. Другото, което забелязах е, че е червена и след като изгасих двигателя стоеше като газирана все едно туко-що съм налял кока-кола в чашата. Пихме си кафе там ала-бала час и половина и когато запалих колата след това проблемът изцяло отшумя все едно никога не го е имало. Забравих да допълня, че докато го имаше ефектът със стърженето при подаване на газ изчезваше. А сега изобщо няма проблем. Идеи какво може да е?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
АКо някъде има спукан маркуч не е ли логично да губи течност? Впрочем, видях от къде влиза въздухът. Отворих пак казанчето и там отляво, където се засмуква течността, се създава ефектът на водовъртеж и заедно с това навлиза и въздух ( това трябва да го снимам да го видите ). Като направих сверката с нивомера направо имам да доливам Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ( защо ли още първия път не погледнах ). Сега въпросът ми е какво да долея? Колата е Браво ТД100www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
И аз щях да пускам подобна тема! Откакто се застуди и се появи следния проблем - когато колата е престояла няколко часа и като запаля в първите няколко минути ми е твърд волана - после се оправя!Малко ретроспекция преди това! Преди година и половина съм разглобявал за профилактика подетайлно хидравличната помпа и рейката за смяна на уплътненията! Маркучите и тръбите са продухани с коресилин! (Което ще рече, че остатъците от стара хидравлична течност са нулеви!) Налях нова течност FINA за автоматини кутии (finamatic)! Миналата зима го нямах този проблем!Сега, това, което си мисля да направя е да сменя хидравличната течност с нова, но не знам кога ще стане! И ще видим ефекта! Съмненията са ми за негодна течност, която разтваря в себе си въздух и не може да се упражни пълноценно хидронанягане от помпата върху буталото на рейката!Тъй че - първата стъпка по отстраняване на проблема е смяната на маслото!
Коментар
-
Първо доливаш хидравлично масло в казанчето до горната мярка. Второ провери дали не се е охлабил ремъка. След това запали мотора и на място завърти волана няколко пъти от крайно дясно до крайно ляво. Ако е имало въздух в системата трябва да излезе и да се оправи. Като гледаш ремъка погледни шайбата на помпата дали се върти нормално ( да няма лед или нещо друго )FIAT Stilo 1.9 Jtd
Коментар
-
Добре де, а какво да налеем точно? ( марка на продукта и някакви спесификации )www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар