Може би говори за датчика за температурата на входящия въздух в колекторите. Това е различно от MAP. Гледай дали се менят стойностите на MAP и TPS като я закачиш, запалиш и подаваш газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тресене на определени обороти.
Collapse
X
-
u_bo
zzzz323 написа:Ами ефект няма,но откачиx потенциометъра на дроселовата клапа и колата заработи определено по-добре.Беше по-малка вибрацията.
Коментар
-
u_bo
zzzz323 написа:Дали,а може ли и някои клапан да не работи защото съм говорил с маистор и тои вика че не ми работил някои от клапаните и за това се получавала тази вибрация.има ли опция да е така.zzzz323 написа:Клеги кажете според вас какво може да е.значи загряла или студена като дам газ и се опитам да я задържа между 1700-2000 оборота и почва да тресе мотора.Прави го на бензин и газ.Странно,но факт иначе няма проблеми в друг диапазон от обороти.
Коментар
-
Когато откачиш TPS не правиш кой знае какво. TPS и MAP сензора дават една и съща информация по 2 различни начина на ECU - първия чрез ъгъла на отваряне на дросела, а втория чрез налягането на въздуха. Приоритет има MAP сензора и ако стойностите им се разминават се взима той под внимание, а TPS се пренебрегва. В крайна сметка като така и така имаш виза, защо просто не им видиш как им се менят стойностите с подаване на газ и после пиши тук да видим.
Коментар
-
Здрасти И аз с интерес ще следя темата, защото и при мен има вибрации - когато е на неутрална са в 2 диапазона - между 900 и 1000 и между 1700 и 1750. На 5та скорост се появява между 80 и 90 км/час (т.е. някъде около 2200-2300 оборота) и се усеща сериозно тресене на предницата (със сигурност не е за реглаж). На няколко места ми казаха, че вероятно има нещо криво в двигателя и затова се получава резонанс (на едно място казаха, че вероятно е от биелите). Забелязал съм, че тресе повечко, когато подавам газ и набирам, а когато съвсем плавно покачвам скоростта, тресене на пера скорост едвааам се забелязва.
Коментар
-
И при мен има един дисбаланс в двигателя при 850-1000 оборота-гледайки стрелката на оборотомера!Това се забелязва особенно,когато паля сутрин и я оставям да загрее и оборотите да се нормализират и паднат там на 800 или колкото си е зададено,но след,като започне да слиза стрелката под 1000 об/м на 2милиметра под делението някъде= започва да прекъсва и работи неравномерно.тресе.Интересното е ,че след ,като паднат оборотите -още малко-до 800 предполагам двигателя си мърка,като котенце.Появява ми се и друг признак като цяло-при рязко подаване на газ за кртко време-на свободна(кат я "резна") се получава 1 заглъхване първоначално и след около части от секундта се появява реакцията на моето въздействие.и тва от как я имам -не е от въздушен филтър(сменян е поради причината,но без успешно) 1 год. и малко тромава ми се струва.разхода ми извън града е 7,5/100-Русе-Варна обикновенно.Мисля,че е крайно време да иде на диагностика,но не знам къде да ида???BRAVA elx 1.6-16V 103hp.1996-згодна колица,лошаво-гледаща,с благ нрав,ама бърже се разлютява!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар