Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ми спешен съвет за АВТОМАТИКА на Мареата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трябва ми спешен съвет за АВТОМАТИКА на Мареата?

    Паркирам си аз снощи безгрижно и днес към 10.00 паля , загрява колата на място и включвам директна - не мърда - задна ... пак не мърда. Кво ли не правих : палих , гасих , свалях акумулатора , форирах , ръмжаш . При едно от поредните паления се оправи за момент - вкл. директна и тръгна , задна и пак тръгна...и пак спря. На няколко пъти като я форсирах яко се усещаше някакво "потегляне" и ...дотам.Кутията е "Аисин Уорнър" Питах в един сервиз за автоматици : "преебал се е суича , случва се в студено време" (не го знам какво е това) , после : "абе строшила се е помпата в скоростите и не прави налягане"...логично на пръв поглед ама от какво? А ако е помпата нямаше да се "оправи" за момент. Имаше мнение че е запушен филтъра и не може да засмуче масло , той е вътре в скоростите и се сменява само при евентуален ремонт. Та ако някой компетентен може да даде съвет ... ще го приема на драго сърце , но без такива като "смени си маслото" щото съм го направил? Кутията е АISIN 50-40 ...Исузу , май така беше.

    #2
    Тва дето ти е смърдяло маслото на феродо значи че си преебал дисковете в скоростите!Колата ти е вървяла щото е имало разтворено феродо в маслото след смяната .......к...р!Сега в некой сервиз ремонтен комплект и т.н да не те плаша ама1500-2000 не ти мърдат.Айде другия път като си вземеш автоматик не си сменяй маслото пак.Съжалявам ама ако се е задръстил и мозъка със отлагания от феродо става още по интересно
    Bravo 1.2 16v
    Lancia Dedra 1.8 16v
    Suzuki GSXR250R

    Коментар


      #3
      Е на затова се отказах на жената да и търся автоматик много бях мераклия за пунто автоматик ама сега е с пунто дизел ръчка

      Коментар


        #4
        PREDATORst написа:
        Тва дето ти е смърдяло маслото на феродо значи че си преебал дисковете в скоростите!Колата ти е вървяла щото е имало разтворено феродо в маслото след смяната .......к...р!Сега в некой сервиз ремонтен комплект и т.н да не те плаша ама1500-2000 не ти мърдат.Айде другия път като си вземеш автоматик не си сменяй маслото пак.Съжалявам ама ако се е задръстил и мозъка със отлагания от феродо става още по интересно
        Мани тая работа , прав си по принцип ама това със смяната на маслото е мнооого стара информация. Колата си беше Ок след смяната на маслото а и то не беше толко трагично...и мина хиляди километри. А от старо масло колата не спира от раз...в 9.45ч. на 30.12 . Чакам съвет?

        Коментар


          #5
          Така да започнем с това че съединителя на автоматичните не е с феродов диск и неможах да разбера колегата какво феродо бълнуваше.Има помпа която подкачва малсло в скоростната кутия(автоматичната) за да може да сменя предавките а както са ти казали в сервиза за помпата е съвсем нормално.? Това е така защото при по високите обороти се увеличава и налягането на помпата и затова може да има това леко потегляне.Съвет:Внимаваи при кои ще си закараш коалта не всеки може да прави автоматични скоростни кутии!
          Subaru B9 tribeca 3.0
          Peugeot 307 04
          Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
          Fiat Brava 1.6 16V 103

          Коментар


            #6
            Във фирмата в която работя правим ремонт на автоматични кутии "Алисън" . Когато докарат кутия за ремонт колегите правят компютърна диагностика за откриване на повредата при наличието на код[грешка] и при нужда развиват определени тапи по маслените магистрали и мерят налягането.Това налягане е точно определено да за различните предавки и обороти, като забравих да кажа че кутията се развърта на стенд.Не съм запознат с тези кутии но невярвам да нямат компютърно управление и диагностична букса. Знам от колегите които са по ремонта на скоростните кутии че италианските автоматични кутии са много добри и предпочитани пред Алисън. Те с успех се влагат в много немски,френски та дори и японски автомобили :D Това ти го казвам зада знаеш като отидеш в сервиз , ако наистина е сервиз трябва да почнат от диагностиката. Ако няма компютър задължително трябва да замерят налягането на отделните магистрали и да го сравнят със сервизната информация за определения тип кутия.Това е общо взето и се пази от майстори от тип " проба грешка " такива много . Успех.
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Atanas71 написа:
              Във фирмата в която работя правим ремонт на автоматични кутии "Алисън" . Когато докарат кутия за ремонт колегите правят компютърна диагностика за откриване на повредата при наличието на код[грешка] и при нужда развиват определени тапи по маслените магистрали и мерят налягането.Това налягане е точно определено да за различните предавки и обороти, като забравих да кажа че кутията се развърта на стенд.Не съм запознат с тези кутии но невярвам да нямат компютърно управление и диагностична букса. Знам от колегите които са по ремонта на скоростните кутии че италианските автоматични кутии са много добри и предпочитани пред Алисън. Те с успех се влагат в много немски,френски та дори и японски автомобили :D Това ти го казвам зада знаеш като отидеш в сервиз , ако наистина е сервиз трябва да почнат от диагностиката. Ако няма компютър задължително трябва да замерят налягането на отделните магистрали и да го сравнят със сервизната информация за определения тип кутия.Това е общо взето и се пази от майстори от тип " проба грешка " такива много . Успех.
              МММ добре Алисън монтират и на новите БТР за армията.В комбинация с двигател Куминс се справа страхотно ама редукторите и диф. не издържат.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Atanas71 написа:
                Във фирмата в която работя правим ремонт на автоматични кутии "Алисън" . Когато докарат кутия за ремонт колегите правят компютърна диагностика за откриване на повредата при наличието на код[грешка] и при нужда развиват определени тапи по маслените магистрали и мерят налягането.Това налягане е точно определено да за различните предавки и обороти, като забравих да кажа че кутията се развърта на стенд.Не съм запознат с тези кутии но невярвам да нямат компютърно управление и диагностична букса. Знам от колегите които са по ремонта на скоростните кутии че италианските автоматични кутии са много добри и предпочитани пред Алисън. Те с успех се влагат в много немски,френски та дори и японски автомобили :D Това ти го казвам зада знаеш като отидеш в сервиз , ако наистина е сервиз трябва да почнат от диагностиката. Ако няма компютър задължително трябва да замерят налягането на отделните магистрали и да го сравнят със сервизната информация за определения тип кутия.Това е общо взето и се пази от майстори от тип " проба грешка " такива много . Успех.
                МММ добре Алисън монтират и на новите БТР за армията.В комбинация с двигател Куминс се справа страхотно ама редукторите и диф. не издържат.
                Ха сега познай всичките тези БТР-ри за армията с Къминс двигател през кой минават през време на монтажа :D :D :D Двигателите се казват Къминс от Cummins. Нашата фирма е основен дилър на Къминс и Алисън за югоисточна Европа Сори че се отплеснахме от темата
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  Хорааа , трябва ми съвет...няма ли автоматици в тоя форум бе...тези скорости са на почти всички опели...някой нещо?

                  Коментар


                    #10
                    скорасти

                    беля рабата са трудно някой тук ще даде правилен отговор а и едвали повечето майстори ако не са отваряли и не са правили такива скорости и в ОПЕЛ дори трудно се справят дори и да са нови колите повечето те карат да ги смениш на диагностика първо там може да каже нещо
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Dikata_BG написа:
                      Така да започнем с това че съединителя на автоматичните не е с феродов диск и неможах да разбера колегата какво феродо бълнуваше.Има помпа която подкачва малсло в скоростната кутия(автоматичната) за да може да сменя предавките а както са ти казали в сервиза за помпата е съвсем нормално.? Това е така защото при по високите обороти се увеличава и налягането на помпата и затова може да има това леко потегляне.Съвет:Внимаваи при кои ще си закараш коалта не всеки може да прави автоматични скоростни кутии!
                      Само ще те питам,ти автоматична скоростна кутия виждал ли си разглобена???Съединителя и скоростите са наедно.Освен зъбните колела има и едни дискове с феродо или с корк при различните модели е различно.Нарича се непостоянен съединител в маслена баня.Точно такъв е и при старите мотоциклети само дето там е постоянен или постоянно зацепен.Докато при автоматика зацепва под въздействието на маслото под налягане.Айде ще те помоля преди да решиш че някой бълнува да се образоваш и едва тогаз да даваш мнение.гн.всичко мога всичко знам
                      Bravo 1.2 16v
                      Lancia Dedra 1.8 16v
                      Suzuki GSXR250R

                      Коментар


                        #12
                        PREDATORst написа:
                        Dikata_BG написа:
                        Така да започнем с това че съединителя на автоматичните не е с феродов диск и неможах да разбера колегата какво феродо бълнуваше.Има помпа която подкачва малсло в скоростната кутия(автоматичната) за да може да сменя предавките а както са ти казали в сервиза за помпата е съвсем нормално.? Това е така защото при по високите обороти се увеличава и налягането на помпата и затова може да има това леко потегляне.Съвет:Внимаваи при кои ще си закараш коалта не всеки може да прави автоматични скоростни кутии!
                        Само ще те питам,ти автоматична скоростна кутия виждал ли си разглобена???Съединителя и скоростите са наедно.Освен зъбните колела има и едни дискове с феродо или с корк при различните модели е различно.Нарича се непостоянен съединител в маслена баня.Точно такъв е и при старите мотоциклети само дето там е постоянен или постоянно зацепен.Докато при автоматика зацепва под въздействието на маслото под налягане.Айде ще те помоля преди да решиш че някой бълнува да се образоваш и едва тогаз да даваш мнение.гн.всичко мога всичко знам
                        Така е.

                        Коментар


                          #13
                          snaiperisto написа:
                          PREDATORst написа:
                          Dikata_BG написа:
                          Така да започнем с това че съединителя на автоматичните не е с феродов диск и неможах да разбера колегата какво феродо бълнуваше.Има помпа която подкачва малсло в скоростната кутия(автоматичната) за да може да сменя предавките а както са ти казали в сервиза за помпата е съвсем нормално.? Това е така защото при по високите обороти се увеличава и налягането на помпата и затова може да има това леко потегляне.Съвет:Внимаваи при кои ще си закараш коалта не всеки може да прави автоматични скоростни кутии!
                          Само ще те питам,ти автоматична скоростна кутия виждал ли си разглобена???Съединителя и скоростите са наедно.Освен зъбните колела има и едни дискове с феродо или с корк при различните модели е различно.Нарича се непостоянен съединител в маслена баня.Точно такъв е и при старите мотоциклети само дето там е постоянен или постоянно зацепен.Докато при автоматика зацепва под въздействието на маслото под налягане.Айде ще те помоля преди да решиш че някой бълнува да се образоваш и едва тогаз да даваш мнение.гн.всичко мога всичко знам
                          Така е.
                          Приятелю мога само да ти дам адрес където да си закараш колата!Намира се в Люлин5 зад блок 520 ,човека се казва Калин гаража му е точно до един хранителен магазин с голям чадър отпред не можеш да го объркаш.0898584733 Калин.Това му е телефона звънни предварително щото има постоянно адски много коли при него
                          Bravo 1.2 16v
                          Lancia Dedra 1.8 16v
                          Suzuki GSXR250R

                          Коментар

                          Working...
                          X