Паркирам си аз снощи безгрижно и днес към 10.00 паля , загрява колата на място и включвам директна - не мърда - задна ... пак не мърда. Кво ли не правих : палих , гасих , свалях акумулатора , форирах , ръмжаш . При едно от поредните паления се оправи за момент - вкл. директна и тръгна , задна и пак тръгна...и пак спря. На няколко пъти като я форсирах яко се усещаше някакво "потегляне" и ...дотам.Кутията е "Аисин Уорнър" Питах в един сервиз за автоматици : "преебал се е суича , случва се в студено време" (не го знам какво е това) , после : "абе строшила се е помпата в скоростите и не прави налягане"...логично на пръв поглед ама от какво? А ако е помпата нямаше да се "оправи" за момент. Имаше мнение че е запушен филтъра и не може да засмуче масло , той е вътре в скоростите и се сменява само при евентуален ремонт. Та ако някой компетентен може да даде съвет ... ще го приема на драго сърце , но без такива като "смени си маслото" щото съм го направил? Кутията е АISIN 50-40 ...Исузу , май така беше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ми спешен съвет за АВТОМАТИКА на Мареата?
Collapse
X
-
Тва дето ти е смърдяло маслото на феродо значи че си преебал дисковете в скоростите!Колата ти е вървяла щото е имало разтворено феродо в маслото след смяната .......к...р!Сега в некой сервиз ремонтен комплект и т.н да не те плаша ама1500-2000 не ти мърдат.Айде другия път като си вземеш автоматик не си сменяй маслото пак.Съжалявам ама ако се е задръстил и мозъка със отлагания от феродо става още по интересноBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
-
PREDATORst написа:Тва дето ти е смърдяло маслото на феродо значи че си преебал дисковете в скоростите!Колата ти е вървяла щото е имало разтворено феродо в маслото след смяната .......к...р!Сега в некой сервиз ремонтен комплект и т.н да не те плаша ама1500-2000 не ти мърдат.Айде другия път като си вземеш автоматик не си сменяй маслото пак.Съжалявам ама ако се е задръстил и мозъка със отлагания от феродо става още по интересно
Коментар
-
Така да започнем с това че съединителя на автоматичните не е с феродов диск и неможах да разбера колегата какво феродо бълнуваше.Има помпа която подкачва малсло в скоростната кутия(автоматичната) за да може да сменя предавките а както са ти казали в сервиза за помпата е съвсем нормално.? Това е така защото при по високите обороти се увеличава и налягането на помпата и затова може да има това леко потегляне.Съвет:Внимаваи при кои ще си закараш коалта не всеки може да прави автоматични скоростни кутии!Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Във фирмата в която работя правим ремонт на автоматични кутии "Алисън" . Когато докарат кутия за ремонт колегите правят компютърна диагностика за откриване на повредата при наличието на код[грешка] и при нужда развиват определени тапи по маслените магистрали и мерят налягането.Това налягане е точно определено да за различните предавки и обороти, като забравих да кажа че кутията се развърта на стенд.Не съм запознат с тези кутии но невярвам да нямат компютърно управление и диагностична букса. Знам от колегите които са по ремонта на скоростните кутии че италианските автоматични кутии са много добри и предпочитани пред Алисън. Те с успех се влагат в много немски,френски та дори и японски автомобили :D Това ти го казвам зада знаеш като отидеш в сервиз , ако наистина е сервиз трябва да почнат от диагностиката. Ако няма компютър задължително трябва да замерят налягането на отделните магистрали и да го сравнят със сервизната информация за определения тип кутия.Това е общо взето и се пази от майстори от тип " проба грешка " такива много . Успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Във фирмата в която работя правим ремонт на автоматични кутии "Алисън" . Когато докарат кутия за ремонт колегите правят компютърна диагностика за откриване на повредата при наличието на код[грешка] и при нужда развиват определени тапи по маслените магистрали и мерят налягането.Това налягане е точно определено да за различните предавки и обороти, като забравих да кажа че кутията се развърта на стенд.Не съм запознат с тези кутии но невярвам да нямат компютърно управление и диагностична букса. Знам от колегите които са по ремонта на скоростните кутии че италианските автоматични кутии са много добри и предпочитани пред Алисън. Те с успех се влагат в много немски,френски та дори и японски автомобили :D Това ти го казвам зада знаеш като отидеш в сервиз , ако наистина е сервиз трябва да почнат от диагностиката. Ако няма компютър задължително трябва да замерят налягането на отделните магистрали и да го сравнят със сервизната информация за определения тип кутия.Това е общо взето и се пази от майстори от тип " проба грешка " такива много . Успех.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Atanas71 написа:Във фирмата в която работя правим ремонт на автоматични кутии "Алисън" . Когато докарат кутия за ремонт колегите правят компютърна диагностика за откриване на повредата при наличието на код[грешка] и при нужда развиват определени тапи по маслените магистрали и мерят налягането.Това налягане е точно определено да за различните предавки и обороти, като забравих да кажа че кутията се развърта на стенд.Не съм запознат с тези кутии но невярвам да нямат компютърно управление и диагностична букса. Знам от колегите които са по ремонта на скоростните кутии че италианските автоматични кутии са много добри и предпочитани пред Алисън. Те с успех се влагат в много немски,френски та дори и японски автомобили :D Това ти го казвам зада знаеш като отидеш в сервиз , ако наистина е сервиз трябва да почнат от диагностиката. Ако няма компютър задължително трябва да замерят налягането на отделните магистрали и да го сравнят със сервизната информация за определения тип кутия.Това е общо взето и се пази от майстори от тип " проба грешка " такива много . Успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Dikata_BG написа:Така да започнем с това че съединителя на автоматичните не е с феродов диск и неможах да разбера колегата какво феродо бълнуваше.Има помпа която подкачва малсло в скоростната кутия(автоматичната) за да може да сменя предавките а както са ти казали в сервиза за помпата е съвсем нормално.? Това е така защото при по високите обороти се увеличава и налягането на помпата и затова може да има това леко потегляне.Съвет:Внимаваи при кои ще си закараш коалта не всеки може да прави автоматични скоростни кутии!Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
PREDATORst написа:Dikata_BG написа:Така да започнем с това че съединителя на автоматичните не е с феродов диск и неможах да разбера колегата какво феродо бълнуваше.Има помпа която подкачва малсло в скоростната кутия(автоматичната) за да може да сменя предавките а както са ти казали в сервиза за помпата е съвсем нормално.? Това е така защото при по високите обороти се увеличава и налягането на помпата и затова може да има това леко потегляне.Съвет:Внимаваи при кои ще си закараш коалта не всеки може да прави автоматични скоростни кутии!
Коментар
-
snaiperisto написа:PREDATORst написа:Dikata_BG написа:Така да започнем с това че съединителя на автоматичните не е с феродов диск и неможах да разбера колегата какво феродо бълнуваше.Има помпа която подкачва малсло в скоростната кутия(автоматичната) за да може да сменя предавките а както са ти казали в сервиза за помпата е съвсем нормално.? Това е така защото при по високите обороти се увеличава и налягането на помпата и затова може да има това леко потегляне.Съвет:Внимаваи при кои ще си закараш коалта не всеки може да прави автоматични скоростни кутии!Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар