Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя изпуши

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателя изпуши

    Здравейте.Първо Весела Коледа и приятно посрещане на новата година.Още в началото искам да се извиня ако съм объркал мястото за темата която пускам и ако има нужда да бъде преместена или изтрита така да бъде!Та сега директно на проблема-имам ФИАТ БРАВО 1.6 16в 76 kw 1996 година което закупих през лятото на 2007 с навъртени по километраж 130000 километра(то е ясно че са доста повече).Водих го на елкон всичко беше ок по двигателя,ходовата част не чак толкова.Смених му най-напред ангренажния ремък+всички ролки,маслото на двигателя,антифриза,маслото на ск.кутия свещи и въобще не съм се скъпил,всичко от най-доброто което се продава!След два месеца изпуснаха задните амортисьори-смених ги чисто нови газови.Мина зимата на 2007-2008 и се обадиха и другите неща!Предни амортисьори пак газови,тампони амортисьори,нови предни спирачни дискове+накладки,задни барабани+накладки,предни лагери+задни лагер главини,съединител комплект(феродо,притискател,лагер)предни носачи и тампоните на задните и всички семеринги по двигателя и ск.кутия!!!!Много хора ме мислеха за луд че пръснах толкова пари по тая кола,ама какво да правя харесва ми колицата по някакъв особен начин искам да върви да си я карам без да има проблеми.Счупиха ми и предното стъкло и него го смених няма как-115 лева от Кобра!През всичкото това време естествено се купуват нови зимни гуми,нови летни гуми,данъци,винетки,технически прегледи заплатките ми само за тая пуста кола отиваха.И след тия всички ремонти реших да се поразходя с още двама приятели на 25.12.2008 до шуменска крепост да поразгледаме и да се върнем(да допълня само че съм от Варна)И така пълним бензин тръгваме по магистралата поддържам скорост между 120 и 140 колата върви всичко е наред отидохме дойде време да се връщаме и пак обратно към Варна 120-140 не повече.На половината път светна лампата на маслото веднага отбих в аварийната лента изгасих мотора почнах да оглеждам и какво да видя избила ми предната семеринга на коляновия вал към ангренажа.Звъня на един познат автомонтьор обяснявам какво и как той ми вика няма страшно избила е почнала е да губи масло долей и карай полека ела веднага при мен ще я сменим семерингата.Доливам аз лампата угасна тръгваме поддържам 100 км/ч и след около 4 километра пак светна лампата на маслото викам си егати да не съм долял колкото трябва ли,а пък на щеката показва пълно.Не спрях защото след около 600 метра има бензиностанция на Шел там ще спра да видя пак какво става.Да ама не след 100 метра както си карам колата придърпа изпуши огромен облак сивкаво бял пушек от ауспуха угасна и повече не запали!Звъня аз на пътна помощ дойде човека след известно време,пита какво стана обяснявам му аз той ми вика-Абе то нищо страшно не е ще се оправи не било гарнитура ама и той не знае какво е ?!.Докарах я във Варна директно в сервиза на моя познат пътната помощ ми одра кожата за 80 километра(80км. защото си броят от Варна до мястото и обратно)210 лв.!!! На следващия ден моя човек след обяснения по телефона само и махнал свещите и какво да види на втори цилиндър цялата в масло и ми вика че най-вероятно се е пръснало буталото!Ужас,ужас,ужас. Нямаше време да й разтваря двигателя човека че тръгваше извън България за празниците същия ден!Каза ми че може и да не е бутало защото може и да бърка,но като се отвори ще се разбере.Ще я отворят чак към 5-ти януари да ама мен не ме свърта на едно място защото ако е бутало нали знаете какво следва?Шлайфове гарнитури масла бутала за първи или там които е подред ремонт!Пак пари много пари!Най ме е яд че колата в момента е на 135888 километра а съединителя й е на 400 километра!Не можах да си я карам всичко направих за нея явно не е било достатъчно!Та колеги ако някой е имал подобна случка или може би знае това онова по въпроса нека пише.Благодарен съм на всички за търпението при прочитане на всичко написано по горе и предварително благодаря за отговорите ви.ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ.

    #2
    Много кофти тръпка, особено преди празници.Със същия автомобил съм, досега не ми е правила сериозен проблем, моите са като детска игра в сравниение с твоя. Е, случва се дори на Фиатовете Искрено съчувствам
    Ползвайте мигачи!
    Sometimes I feel like screaming

    Коментар


      #3
      лош късмет иначе ти правя евалла за това което си направил по колата.3 години карах браво-същия двигател,същата година но такива ядове съм нямал.ако си решил да си я правиш се успокой с това че след ремонта ще имаш едно от най стегнатите бравота успех
      Renault Laguna 1,9 dci 2002

      Коментар


        #4
        Благодаря дано да стане двигателчето за работа.

        Коментар


          #5
          tambuktu написа:
          Благодаря дано да стане двигателчето за работа.
          с желание и пари всичко става
          Renault Laguna 1,9 dci 2002

          Коментар


            #6
            Съжалявам много за случилото се. Не искам да обвинявам никой, но... Аз имах преди година подобна случка с Алфа 145, боксер. Мой приятел по аналогичен начин като при теб се обажда на майстор и той му казва да долива и да се прибира внимателно до Благоевград. (Колата избива семеринг в Банско). Аз му се ракрещях по телефона, моментално да гаси мотора и да вика колесар. Не ме послуша. На 5 км от Банско, колата угасва и няма палене. При него нямаше пукнати бутала, но ремонта му стъпи на 1600лв (в цената влиза и съеденител комплект).Съвета ми е никога при проблем със смазването да не се рискува прибиране на самоход. Искрено ти желая поразиите да са малко и бързо да седнеш зад волана
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Колега ти си железен, при толкова грижи за нея и да ми напрай такъв номер направо ша я засиля от аспаруховия мост долу, ама ша замърся морето деба , по скоро ша я смачкам за старо желязо ама собственоръчно с един голям чук. Ама що ми се стори че беше писал че си сменял всички семеринги по мотора, да не някои сапет майстор да си е оставил ръцете някъде и за тва да ти е текнал семеринга на вала. Ако погледнеш подписа ми ще видиш че за мен все виновни са майсторите ама и при теб ако се окаже така!? как тоя семеринг ша текне еи така изведнъж и като из ведро че да изхвърли за нула време маслото дет си долял. Или не е бил сложен кат хората или знам ли. Ама след всичко дет си написал чак на мен ми стана кофти за тва бал сам ти колата караи там да те вози и никви глезотий, уверил съм се че колкото повече я глезиш тя на главата ти се качва, то кат жената тряя да я държиш из късо и да и припомняш кои е шефа иначе.....
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Ще я видим тая семеринга може да не са я сменили или просто да е била друга(по-малка например) Само се моля да не е бутало че майка си .....!Пък на майстори и аз вяра нямам никак,но няма как трябват ни!!! Спомням си сега че когато тръгнах да сменям ангренажния ремък отидох в един автосервиз където имаха така наречените скоби или пети там както им викат за правилното зацепване и им казвам че искам да стоя до колата или поне в сервиза някъде докато го сменят и тогава излезе собственика също автомонтьор и ми каза че не може да не би да ме било страх да ми откраднат нещо или да не ми сменят нещо!?Ако да да съм ходел някъде другаде не можело да си гледам колата как я правят.Е как не може нали си плащам!И естествено отидох другаде и гледах какво правят!!! 100% щеше да направи тоя първия някоя мизерия!

                Коментар

                Working...
                X