Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при Запалване на Двигателя при студено Време.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при Запалване на Двигателя при студено Време.

    здравейте, притежавам FIAt Brava 1,6 16 v 97г производство. карам го от една седмица...И ето и първия проблем... Пали рано сутрин мн трудно, като първите две минути работи сякаш прекъсва. сякащ работят два цилиндъра ... Като поработи малко време и повищи температурата се оправя и работи перфектно ...Моля Ако има запознати с Причината за този проблем да Напишат възможно Рещение . Благодяря предварително!

    #2
    Виж кабелите и свещите
    Bravo 1.2 16v
    Lancia Dedra 1.8 16v
    Suzuki GSXR250R

    Коментар


      #3
      Това ще направя утре! дали има някаква вероятност и акомулатора да създава проблем защото е 45 Аh стартов ток 380 A

      Коментар


        #4
        кола

        на скоро ипри мен беше така тропаше колата все едно ще и падне двигатела и работи на по малко цилиндри взех и турих нови свещи за 6.50 лв за бр за всеки случаи и нови кабели още 25лв на Браво/а са по скъпи веднага всичко си доиде както си е биломоже и да направиш и диагностика може да излезе и друго
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Дюзи. Пробвай с добавката на Лики Моли за почистване на инжекторите.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Благодаря за съветите утре ще купя нови свещи, и ще видя дали проблена ще изчезне ако ли не заминава в сервиз ....

            Коментар


              #7
              Да не отварям нова тема, ще питам тук.Автомобилът на мой близък FIAT Marea Weekend 1.6 бензин, ни погоди номер.При температура -2 градуса отказа да запали.Стартера върти, но двигателя не иска да запали, все едно няма бензин.Извадихме един от кабелите на свещите прескача искра. Две сини тръбички от дясната страна на двигателния отсег има, предположихме, че са горивото прекъснахме едната отиваща към двигателя оказа се че е съвсем суха.Помпата в багажника се чува че работи.След неоспешен опит за запалване в последствие се чуваше е някакъв звук от към всмукателните тръби приличаш на звук на моторче.Може би след 10 въртене на стартера в продължение на 15-20 секунди нон-стоп двигателя препали.След това гасиш-палиш няма проблеми.Знам, че причините могат да са 1000, и че диагностика по такова описание се прави трудно, но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, ще съм му благодарен да сподели как се е справил.Имам и 2 конкретни въпроса:1.Тия сини тръбички горивопроводи ли са всъщност?2.Ако има проблем с имобилайзера на автомобила ще има ли искра на запалителните свещи( би трябвало да няма)?

              Коментар


                #8
                ДЮЗИ ! Както каза и колегата по горе или пробвайте с добавка и по дълго каране на бензин или ходете да ви ги чистят .
                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа:
                  Дюзи. Пробвай с добавката на Лики Моли за почистване на инжекторите.
                  И аз така мисля , имам същия проблем след като пробвах прословутите "хапчета" за газ , студена палеше на три цилиндъра , след 2-3 сек. заработваше и четвъртия , после 3те секунди станаха бая повече , почна да пали на два цилиндъра ... ако пусма ключа - гаснеше...та го държах (стартера да върти) докато не заработи и третия цилиндър , тогава пусках ключа и чаках да заработи и четвъртия. Обаче от известно време дори и топла като я запаля на бензин (имам газ) не работи добре - тресе се за няколко секунди , но като превключа на газ работи ок , та оттам затова реших че проблема е в дюзите.

                  Коментар


                    #10
                    Да всяка кола с газ го прави!Но колегата каза че има колата от скоро и не спомена за газ!Значи свещи и кабели А който има газ треа да се примири с това,всека седмица да чистиш дюзи все ще си е така
                    Bravo 1.2 16v
                    Lancia Dedra 1.8 16v
                    Suzuki GSXR250R

                    Коментар


                      #11
                      Може би съм пропуснал да спомена колата е само на бензин. Поне за сега. :D

                      Коментар


                        #12
                        Mhz написа:
                        Да не отварям нова тема, ще питам тук.Автомобилът на мой близък FIAT Marea Weekend 1.6 бензин, ни погоди номер.При температура -2 градуса отказа да запали.Стартера върти, но двигателя не иска да запали, все едно няма бензин.Извадихме един от кабелите на свещите прескача искра. Две сини тръбички от дясната страна на двигателния отсег има, предположихме, че са горивото прекъснахме едната отиваща към двигателя оказа се че е съвсем суха.Помпата в багажника се чува че работи.След неоспешен опит за запалване в последствие се чуваше е някакъв звук от към всмукателните тръби приличаш на звук на моторче.Може би след 10 въртене на стартера в продължение на 15-20 секунди нон-стоп двигателя препали.След това гасиш-палиш няма проблеми.Знам, че причините могат да са 1000, и че диагностика по такова описание се прави трудно, но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, ще съм му благодарен да сподели как се е справил.Имам и 2 конкретни въпроса:1.Тия сини тръбички горивопроводи ли са всъщност?2.Ако има проблем с имобилайзера на автомобила ще има ли искра на запалителните свещи( би трябвало да няма)?
                        Имобилайзерите при различните коли работи по различен начин,на някои спира горивото на някои искрата не знам как е при мареата.Помпата може да се чува но дали осигурява нужния дебит гориво?Другото което можете да видите е външен температурен датчик,дебитомер или мап сензор,стъпково моторче
                        Bravo 1.2 16v
                        Lancia Dedra 1.8 16v
                        Suzuki GSXR250R

                        Коментар


                          #13
                          Mhz написа:
                          Да не отварям нова тема, ще питам тук.Автомобилът на мой близък FIAT Marea Weekend 1.6 бензин, ни погоди номер.При температура -2 градуса отказа да запали.Стартера върти, но двигателя не иска да запали, все едно няма бензин.Извадихме един от кабелите на свещите прескача искра. Две сини тръбички от дясната страна на двигателния отсег има, предположихме, че са горивото прекъснахме едната отиваща към двигателя оказа се че е съвсем суха.Помпата в багажника се чува че работи.След неоспешен опит за запалване в последствие се чуваше е някакъв звук от към всмукателните тръби приличаш на звук на моторче.Може би след 10 въртене на стартера в продължение на 15-20 секунди нон-стоп двигателя препали.След това гасиш-палиш няма проблеми.Знам, че причините могат да са 1000, и че диагностика по такова описание се прави трудно, но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, ще съм му благодарен да сподели как се е справил.Имам и 2 конкретни въпроса:1.Тия сини тръбички горивопроводи ли са всъщност?2.Ако има проблем с имобилайзера на автомобила ще има ли искра на запалителните свещи( би трябвало да няма)?
                          на мен ми мирише на бензинова помпа (смяна намираща се в резервоара)

                          Коментар


                            #14
                            Някой знае ли, двети сини тръбички разположени до десния калник горивопроводи ли са?Едната се връща обратно към купето, а другата е към предполагам инжекцията.И двете са с механизъм за разглобяване без инстументи, само с натискане на 2 бели копчета.Жалко, че нямам снимки?

                            Коментар


                              #15
                              Не не са горивопроводи. Те са част от системата за изгаряне на изпаренията от резервоара.Ти си и от Ямбол. Защо не отидеш при Христо да я погледне колата. Ника във форума му е hit-ko. Ето и сайта му http://www.axm-auto.com
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар

                              Working...