Наскоро сменях термостат на колата. Става въпрос за Пунто 1.1 94 г. След като го смених, колата полудя. Никога не може да загрее. Както ми е скалата, стрелката винаги е на половината на половината. Загрее ли малко повече от половината на половината , веднага пуска перките. Сега ще сменя пак термостата, но ми казаха, че на термостата отгоре имало датчик, който контролира обогатяването на сместа. Гледах .. дзверих се, не намерих такъв. Какво контролира все пак този процес на обиогатяване ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво контролира обогатяването на горивото ?
Collapse
X
-
Re: Какво конторлира обогатяването на горивото ...
////Punto//// написа:Наскоро сменях термостат на колата. Става въпрос за Пунто 1.1 94 г. След като го смених, колата полудя. Никога не може да загрее. Както ми е скалата, стрелката винаги е на половината на половината. Загрее ли малко повече от половината на половината , веднага пуска перките. Сега ще сменя пак термостата, но ми казаха, че на термостата отгоре имало датчик, който контролира обогатяването на сместа. Гледах .. дзверих се, не намерих такъв. Какво контролира все пак този процес на обиогатяване ?
-
кола диагностика
датчиците за включването на перката са 2 вида на различна температура 83-87 и 93-97 мисля че бяха на повечето Пунтовци стрелката стои на половината от средата на средата вече колата е завряла може да си вземеш датчик за да включва на по висока температура той е черен а на по ниската температура е син и термостатите са 2 вида зависи градусите на отваряне а са обогатяването на сместа сигурно имаш предвид въздух -бензин се грижи друго но то не е свързано с антифриза на Пунтото има по малко датчици -за темпеалратурата на двигатела -на коляновия вал - Датчик запалване-температурата на антифриза при радятора -МАP сензор--Ламбда сонда- това е за количество то бензин - TPS-потенциометър -това влияе за сместа на въздух към бензин те маи станаха много но на други модели има и още
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар