Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво контролира обогатяването на горивото ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво контролира обогатяването на горивото ?

    Наскоро сменях термостат на колата. Става въпрос за Пунто 1.1 94 г. След като го смених, колата полудя. Никога не може да загрее. Както ми е скалата, стрелката винаги е на половината на половината. Загрее ли малко повече от половината на половината , веднага пуска перките. Сега ще сменя пак термостата, но ми казаха, че на термостата отгоре имало датчик, който контролира обогатяването на сместа. Гледах .. дзверих се, не намерих такъв. Какво контролира все пак този процес на обиогатяване ?

    #2
    Re: Какво конторлира обогатяването на горивото ...

    ////Punto//// написа:
    Наскоро сменях термостат на колата. Става въпрос за Пунто 1.1 94 г. След като го смених, колата полудя. Никога не може да загрее. Както ми е скалата, стрелката винаги е на половината на половината. Загрее ли малко повече от половината на половината , веднага пуска перките. Сега ще сменя пак термостата, но ми казаха, че на термостата отгоре имало датчик, който контролира обогатяването на сместа. Гледах .. дзверих се, не намерих такъв. Какво контролира все пак този процес на обиогатяване ?
    Недей да сменяш пак термостата,защото проблема не ти е в него.Смени си датчика,който ти включва перките.Намира се на радиатора.На термостата ти няма датчик.Датчика за който говориш се намира зад темостата на главата и е със син куплунг.Но него не го пипай.

    Коментар


      #3
      кола диагностика

      датчиците за включването на перката са 2 вида на различна температура 83-87 и 93-97 мисля че бяха на повечето Пунтовци стрелката стои на половината от средата на средата вече колата е завряла може да си вземеш датчик за да включва на по висока температура той е черен а на по ниската температура е син и термостатите са 2 вида зависи градусите на отваряне а са обогатяването на сместа сигурно имаш предвид въздух -бензин се грижи друго но то не е свързано с антифриза на Пунтото има по малко датчици -за темпеалратурата на двигатела -на коляновия вал - Датчик запалване-температурата на антифриза при радятора -МАP сензор--Ламбда сонда- това е за количество то бензин - TPS-потенциометър -това влияе за сместа на въздух към бензин те маи станаха много но на други модели има и още
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Идеята ми е, че колата стои в температурен режим "на половината на половината" и се води, че колата е стуена и ми качи осезаемо разхода. Затова искам да го сменя пак. Тогава взех от по калпавите термостати и казаха, че разликата е никаква. Сега взех обаче от другия модел.

        Коментар


          #5
          Значи, смених термостат, но пак е същото Давайте идеи какво може да е

          Коментар


            #6
            А преди да смениш термостата първия път какви ти бяха показанията на стрелката и колко ти гореше?
            Пунто 1.1 55 SX,4/5 врати,98г.

            Коментар


              #7
              Значи стрелката ми беше, както е скалата средата е 90 ... на средата на тези 90. А гореше към 15 ?!?!?! 14 и малко. Вярно, че е студено, ама чак пък толкоз.

              Коментар


                #8
                Ми ти провери ли термостата кога ти отваря.Да не ти сее прецакал уреда за температурата?Щом перката ти се включва значи че колата ти е загряла,ако не беше загряла пр....до 90 ами е 30 няма да тръгне перката.
                ex. punto elx 1.2i
                Lancia Libra 1.6

                Коментар


                  #9
                  Извинявай за тъпия въпрос, ама къде се намира ?

                  Коментар

                  Working...
                  X