Колеги днеска премерихме компресията и на нито един цилиндър нямаше никаква Почнаха да ми говорят че е нормално било да е така ако е издухана гарнитурата,ама малко ме съмнява.Прескочил зъб на ангренаж??
нещо бъркате с меренето. при мен дори при пресочил нагренаж и кривнати клапани пак имаше 2-3 компресия :D
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Колеги днеска премерихме компресията и на нито един цилиндър нямаше никаква Почнаха да ми говорят че е нормално било да е така ако е издухана гарнитурата,ама малко ме съмнява.Прескочил зъб на ангренаж??
нещо бъркате с меренето. при мен дори при пресочил нагренаж и кривнати клапани пак имаше 2-3 компресия :D
Ми незнам , на 26-ти ще я отваряме и ще се види какво е положението, дано да не е много зле.Кофти работа преди празниците ама какво да се прави
Колеги,отворихме мотора и се оказа че гарнитурата на главата е перфектна,НО не са затваряли като хората клапаните на почти всички цилиндри.Сега трябва да шлайфат гнездата на клапаните и клапаните и да се сглобява мотора.Аз за първи път чувам да се шлайфат гнезда на клапаните
Обикновено гнездата на клапаните се пасват със самите клапани. Би следвало да се открие причината защо не са се затваряли повечето клапани. Това по принцип обяснява липсата на компресия. Нека им измерят хлабините или да проверят за механични повреди по начина им на сглобяване в главата.
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Колеги,преди 2 дена си взех колата и всичко вече е наред,работи много хубаво.Сменени са гуми4ки на клапани,шлайф клапани и глава,имаше преско4ил зъб на ангренажа и сега всичко спи .Цените са следните:1-гумички и всички гарнитури и обтяжна ролка на ангренажа-105 лв2- шлайф глава и клапани-90лв3- майстор -100 лвВсичко 295 лв Колеги когато отворихме главата майстора ми каза че имало защита на клапаните,даже и аз ги видях с очите си,как тогава се чупят или кривят клапани незнам?От5 многото каране на газ се е получило страшно много нагар по клапаните,но вече всичко е наред ,всичко е лъскаво,абе все едно е всичко ново,съжелявам че ненаправих снимки,но бях много притеснен и не съм мислел за това.Всички гарнитури са на марката Гиотце или нещо подобно ,казаха ми че били най-добрите на пазара и нямало ментета Главата е била крива 0.15мм и това незнам как е станало ,защото никога тази кола не е била прегрявана.Как е прескочил зъб на ангренаж също ми е Х
Ми евтино са ти взели за частите поне. При мен обтяжната ролка само е над 120лв, а гарнитура на глава към 60лв немска и 15лв за другите гарнитури. Защита на клапаните никаква няма, пердаши ги директно в буталото На приятел в София са му взели 250лв само за смяна на гарнитура на глава на Астра 1.6. Като в други сервизи дори му искали от 500-700лв.
Колега обтяжна ролка можеш да си купиш за 105 лв. а примерно гарнитура на клапаните е 10лв. от магазин Фиат по ул."Мария Луиза" понеже виждам че си от Бургас.Но като цяло евтин му е излязъл ремонта определено.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Ролката SKF е 128лв, а най-скапаната гарнитура на глава Glaser - 22.50лв. Ролка марка Бреда за ангренаж никога няма да си взема, защото си взех такава марка но ролка за пистовия ремък и за 2 години се е поразбила. А гарнитура си купих от АутоПлюс, Elring за 58лв. На колегата хубава гарнитура са му сложили, Гьотце, Елринг, Спессо правят хубави гарнитури.
Коментар