Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Издръжливост на двигателите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    6ma7ka7a написа:
    Lane Staley написа:
    stanleyhacker написа:
    Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
    Хем голямо нанагорнище, хем с 220? Да не е карал с 2 часа с 20 и сакатлъка да е станал от липса на охлаждане Иначе на 1,4 двигателя при 140 си около 5К обороти, аз аз често съм карал с подобна скорост и то в продължение на около час.
    Е колега какво направи ти бе със 140 на 5 хиляди оборота аз с 5100 оборота карам със 160км/ч.
    Прав си, на 5К си с около 160. 160 не съм поддържал дълго време, но 150 да.Абе темата е доста безмислена, а колегат очевидно и от майтап не вдява...
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      #32
      Да ви имам проблемите с200 редовно и иска още .Кво ги жалите коли колкото щеш кво ги мъчите на ниски обороти само газ
      NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

      Коментар


        #33
        spirit76 написа:
        Да ви имам проблемите с200 редовно и иска още .Кво ги жалите коли колкото щеш кво ги мъчите на ниски обороти само газ
        Абе да не съм влязъл в някой форум за немски "народни" коли???
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #34
          Колкото повече, толкова повече! -...ремонити като я юркаш! еми най-много да смениш след време сегменти, лагери, клапани, гарнирури...зависи на колко километри е колата. За да си рацер, се изкат рацерски части!
          Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

          Къде отиваш ти, може би?

          Коментар


            #35
            ами на 160 бравото също е на 5000 почти. карал съм продължително, но все пак малко са местата, където може да се кара 160 без да паднеш, така че с леки почивки може да се каже цялата магистрала хемус я вземах редовно с 160...
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #36
              sim4ata написа:
              Колкото повече, толкова повече! -...ремонити като я юркаш! еми най-много да смениш след време сегменти, лагери, клапани, гарнирури...зависи на колко километри е колата. За да си рацер, се изкат рацерски части!
              Ами то какво да е смемиш едни сегменти,лагери то за 5 минути става
              Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

              Коментар


                #37
                6ma7ka7a написа:
                sim4ata написа:
                Колкото повече, толкова повече! -...ремонити като я юркаш! еми най-много да смениш след време сегменти, лагери, клапани, гарнирури...зависи на колко километри е колата. За да си рацер, се изкат рацерски части!
                Ами то какво да е смемиш едни сегменти,лагери то за 5 минути става
                искам да ти кажа, че за 2 дни много спокойно ще смениш всичко необходимо, за да караш още 200 хилки без проблем а едни сегменти са 100 кинта горе долу, гумички клапани 10-15, всичките семеринги и гарнитури от най- скъпите не ми се вярва да минеш 80-90 лв...
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #38
                  pakumba написа:
                  6ma7ka7a написа:
                  sim4ata написа:
                  Колкото повече, толкова повече! -...ремонити като я юркаш! еми най-много да смениш след време сегменти, лагери, клапани, гарнирури...зависи на колко километри е колата. За да си рацер, се изкат рацерски части!
                  Ами то какво да е смемиш едни сегменти,лагери то за 5 минути става
                  искам да ти кажа, че за 2 дни много спокойно ще смениш всичко необходимо, за да караш още 200 хилки без проблем а едни сегменти са 100 кинта горе долу, гумички клапани 10-15, всичките семеринги и гарнитури от най- скъпите не ми се вярва да минеш 80-90 лв...
                  Да но колегата се изрази така сякаш се сменят на паркинга за пет минути поне на мен така ми прозвуча.
                  Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                  Коментар


                    #39
                    alvanovo написа:
                    jenshen73 написа:
                    На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...
                    е защо да не кара продължително веме с над 5000 оборота?
                    Щото колегите са ти писали - 5000 оборота са почти 160км/час, такава скорост не е разрешена на територията на РБ. Майната му на закона - кой го спазва? Но при 5000 оборота в която и да е кола (без формула 1 и по-гъзарските) вибрациите са толкова големи и сериозни, че се чува и чувства невероятен брум. Аз лично психически не издържам на всичко това, а и по магистралата предпочитам да карам със 120 - колата не се чува, не се усеща и върви сравнително икономично...Но ти си знаеш - вероятно си роден Шумахер, а реакциите са ти по-бързи от тези на твоя ангел хранител... Само пускай тема кога ще караш със 160 да не сме на магистралата....
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #40
                      jenshen73 написа:
                      alvanovo написа:
                      jenshen73 написа:
                      На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...
                      е защо да не кара продължително веме с над 5000 оборота?
                      Щото колегите са ти писали - 5000 оборота са почти 160км/час, такава скорост не е разрешена на територията на РБ. Майната му на закона - кой го спазва? Но при 5000 оборота в която и да е кола (без формула 1 и по-гъзарските) вибрациите са толкова големи и сериозни, че се чува и чувства невероятен брум. Аз лично психически не издържам на всичко това, а и по магистралата предпочитам да карам със 120 - колата не се чува, не се усеща и върви сравнително икономично...Но ти си знаеш - вероятно си роден Шумахер, а реакциите са ти по-бързи от тези на твоя ангел хранител... Само пускай тема кога ще караш със 160 да не сме на магистралата....
                      на магистралата много автомобили се движат със 160а и при 160 колата вози добре, не е голям шумаосвен ако не си с дизел.....
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #41
                        alvanovo написа:
                        jenshen73 написа:
                        alvanovo написа:
                        jenshen73 написа:
                        На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...
                        е защо да не кара продължително веме с над 5000 оборота?
                        Щото колегите са ти писали - 5000 оборота са почти 160км/час, такава скорост не е разрешена на територията на РБ. Майната му на закона - кой го спазва? Но при 5000 оборота в която и да е кола (без формула 1 и по-гъзарските) вибрациите са толкова големи и сериозни, че се чува и чувства невероятен брум. Аз лично психически не издържам на всичко това, а и по магистралата предпочитам да карам със 120 - колата не се чува, не се усеща и върви сравнително икономично...Но ти си знаеш - вероятно си роден Шумахер, а реакциите са ти по-бързи от тези на твоя ангел хранител... Само пускай тема кога ще караш със 160 да не сме на магистралата....
                        на магистралата много автомобили се движат със 160а и при 160 колата вози добре, не е голям шумаосвен ако не си с дизел.....
                        Ново 20...Едно жокерче - дали шумът при 160 е само от двигателя?!?
                        Fiat Punto 1.1 6Speed

                        Коментар


                          #42
                          Какви са тези вибрации така и не разбрах. При мен на 160км./ч. колата е в много добра кондиция и няма вибрации , явно при колегата има някакъв проблем с ходовата част.
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #43
                            И при мен е така, но колегата сигурно има предвид, че при тези високи скорости все пак психическото натоварване е доста голямо, че да се поддържа продължително такова темпо. Оттам и по-големите вибрации - един вид, шум в ушите - направо ми се къса сърцето, дето има една приказка... :D
                            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                            Коментар


                              #44
                              Atanas71 написа:
                              Какви са тези вибрации така и не разбрах. При мен на 160км./ч. колата е в много добра кондиция и няма вибрации , явно при колегата има някакъв проблем с ходовата част.
                              "Мареа"-комби при 160км/ч. колко ти показва оборотомера?
                              SEAT Leon Cupra 300
                              Triumph Street Triple 765 R

                              Коментар


                                #45
                                Пичове... на принципа на хладилника и храните в него... сега, като е под нулата, по-добре ли ще се съхранява двигателя ми? :P
                                Frontera Sport, X20SE март 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X