6ma7ka7a написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Издръжливост на двигателите
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Абе да не съм влязъл в някой форум за немски "народни" коли???spirit76 написа:Да ви имам проблемите с200 редовно и иска още .Кво ги жалите коли колкото щеш кво ги мъчите на ниски обороти само газThe awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ами на 160 бравото също е на 5000 почти. карал съм продължително, но все пак малко са местата, където може да се кара 160 без да паднеш, така че с леки почивки може да се каже цялата магистрала хемус я вземах редовно с 160...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
 Fiat Bravo'97 1,6 16v
 Fiat Tempra'91 1,6 mono
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами то какво да е смемиш едни сегменти,лагери то за 5 минути ставаsim4ata написа:Колкото повече, толкова повече! -...ремонити като я юркаш! еми най-много да смениш след време сегменти, лагери, клапани, гарнирури...зависи на колко километри е колата. За да си рацер, се изкат рацерски части! Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 искам да ти кажа, че за 2 дни много спокойно ще смениш всичко необходимо, за да караш още 200 хилки без проблем6ma7ka7a написа:Ами то какво да е смемиш едни сегменти,лагери то за 5 минути ставаsim4ata написа:Колкото повече, толкова повече! -...ремонити като я юркаш! еми най-много да смениш след време сегменти, лагери, клапани, гарнирури...зависи на колко километри е колата. За да си рацер, се изкат рацерски части!  а едни сегменти са 100 кинта горе долу, гумички клапани 10-15, всичките семеринги и гарнитури от най- скъпите не ми се вярва да минеш 80-90 лв...
							
						Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp а едни сегменти са 100 кинта горе долу, гумички клапани 10-15, всичките семеринги и гарнитури от най- скъпите не ми се вярва да минеш 80-90 лв...
							
						Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
 Fiat Bravo'97 1,6 16v
 Fiat Tempra'91 1,6 mono
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да но колегата се изрази така сякаш се сменят на паркинга за пет минути поне на мен така ми прозвуча.pakumba написа:искам да ти кажа, че за 2 дни много спокойно ще смениш всичко необходимо, за да караш още 200 хилки без проблем6ma7ka7a написа:Ами то какво да е смемиш едни сегменти,лагери то за 5 минути ставаsim4ata написа:Колкото повече, толкова повече! -...ремонити като я юркаш! еми най-много да смениш след време сегменти, лагери, клапани, гарнирури...зависи на колко километри е колата. За да си рацер, се изкат рацерски части!  а едни сегменти са 100 кинта горе долу, гумички клапани 10-15, всичките семеринги и гарнитури от най- скъпите не ми се вярва да минеш 80-90 лв...Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron а едни сегменти са 100 кинта горе долу, гумички клапани 10-15, всичките семеринги и гарнитури от най- скъпите не ми се вярва да минеш 80-90 лв...Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Щото колегите са ти писали - 5000 оборота са почти 160км/час, такава скорост не е разрешена на територията на РБ. Майната му на закона - кой го спазва? Но при 5000 оборота в която и да е кола (без формула 1 и по-гъзарските) вибрациите са толкова големи и сериозни, че се чува и чувства невероятен брум. Аз лично психически не издържам на всичко това, а и по магистралата предпочитам да карам със 120 - колата не се чува, не се усеща и върви сравнително икономично...Но ти си знаеш - вероятно си роден Шумахер, а реакциите са ти по-бързи от тези на твоя ангел хранител... Само пускай тема кога ще караш със 160 да не сме на магистралата....alvanovo написа:е защо да не кара продължително веме с над 5000 оборота?jenshen73 написа:На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...Steliyan's Life!
 FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 на магистралата много автомобили се движат със 160а и при 160 колата вози добре, не е голям шумаосвен ако не си с дизел.....jenshen73 написа:Щото колегите са ти писали - 5000 оборота са почти 160км/час, такава скорост не е разрешена на територията на РБ. Майната му на закона - кой го спазва? Но при 5000 оборота в която и да е кола (без формула 1 и по-гъзарските) вибрациите са толкова големи и сериозни, че се чува и чувства невероятен брум. Аз лично психически не издържам на всичко това, а и по магистралата предпочитам да карам със 120 - колата не се чува, не се усеща и върви сравнително икономично...Но ти си знаеш - вероятно си роден Шумахер, а реакциите са ти по-бързи от тези на твоя ангел хранител... Само пускай тема кога ще караш със 160 да не сме на магистралата....alvanovo написа:е защо да не кара продължително веме с над 5000 оборота?jenshen73 написа:На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ново 20...Едно жокерче - дали шумът при 160 е само от двигателя?!?alvanovo написа:на магистралата много автомобили се движат със 160а и при 160 колата вози добре, не е голям шумаосвен ако не си с дизел.....jenshen73 написа:Щото колегите са ти писали - 5000 оборота са почти 160км/час, такава скорост не е разрешена на територията на РБ. Майната му на закона - кой го спазва? Но при 5000 оборота в която и да е кола (без формула 1 и по-гъзарските) вибрациите са толкова големи и сериозни, че се чува и чувства невероятен брум. Аз лично психически не издържам на всичко това, а и по магистралата предпочитам да карам със 120 - колата не се чува, не се усеща и върви сравнително икономично...Но ти си знаеш - вероятно си роден Шумахер, а реакциите са ти по-бързи от тези на твоя ангел хранител... Само пускай тема кога ще караш със 160 да не сме на магистралата....alvanovo написа:е защо да не кара продължително веме с над 5000 оборота?jenshen73 написа:На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...Fiat Punto 1.1 6Speed
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Какви са тези вибрации така и не разбрах. При мен на 160км./ч. колата е в много добра кондиция и няма вибрации , явно при колегата има някакъв проблем с ходовата част.
							
						Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м. и няма вибрации , явно при колегата има някакъв проблем с ходовата част.
							
						Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И при мен е така, но колегата сигурно има предвид, че при тези високи скорости все пак психическото натоварване е доста голямо, че да се поддържа продължително такова темпо. Оттам и по-големите вибрации - един вид, шум в ушите - направо ми се къса сърцето, дето има една приказка... :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар