Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Издръжливост на двигателите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #17
      Executer написа:
      wwalker написа:
      Да плашиш италянките с високи обороти е като да плашиш гладно циганче с топла баничка Фиата тръгва там където голфа спира
      Великан си!

      Коментар


        #18
        stanleyhacker написа:
        Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
        Тойотата добре ама реното за кола ли го имаш колега
        Subaru B9 tribeca 3.0
        Peugeot 307 04
        Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
        Fiat Brava 1.6 16V 103

        Коментар


          #19
          stanleyhacker написа:
          Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
          Хем голямо нанагорнище, хем с 220? Да не е карал с 2 часа с 20 и сакатлъка да е станал от липса на охлаждане Иначе на 1,4 двигателя при 140 си около 5К обороти, аз аз често съм карал с подобна скорост и то в продължение на около час.
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #20
            Е не се караите колегата не е казал мотора на тойотата може да е от батковците
            Subaru B9 tribeca 3.0
            Peugeot 307 04
            Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
            Fiat Brava 1.6 16V 103

            Коментар


              #21
              навремето има вартбург - четиритактовтакова яко каране не съм правил никогавинаги на максимуми оборотите често над 5000лятото след продължително каране със 140 като пусна на празен ход и лампата на маслото примигваше от прегряванекато покарам малко по леко и се охлаждаше и не светвашено на мотора така и нищо не му стана докато го прадампроблеми имаше на други местано го карах точно 18 години
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #22
                Карай както изскаш но не забрававяи както е писал един колега форумец в подписа си "Н е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата "
                Subaru B9 tribeca 3.0
                Peugeot 307 04
                Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                Fiat Brava 1.6 16V 103

                Коментар


                  #23
                  Dikata_BG написа:
                  Карай както изскаш но не забрававяи както е писал един колега форумец в подписа си "Н е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата "
                  Подкрепям изцяло колегата - карайте умно, бавно и внимателно, че по пътищата е пълно с безумници и малоумници. Винаги имайте едно наум. А с обороти да плашиш фиатите е се едно жената с х*й да я плашиш или кучето със салам
                  Brava 1.2, 16V, 2000
                  Ex: Golf 2, 1.3

                  Коментар


                    #24
                    alvanovo написа:
                    навремето има вартбург - четиритактовтакова яко каране не съм правил никогавинаги на максимуми оборотите често над 5000лятото след продължително каране със 140 като пусна на празен ход и лампата на маслото примигваше от прегряванекато покарам малко по леко и се охлаждаше и не светвашено на мотора така и нищо не му стана докато го прадампроблеми имаше на други местано го карах точно 18 години
                    А ново 25 :D И аз карах такъв Вартбург и го продадох това лято на 43хил.км. Редовно вземах на ремък магистралата Пловдив -София с пълна газ и ако падах под 140-150 това беше заради байра пради тунелите иначе редовно и продължително около 155-160км./ч. защото му е малък километража. Това са обороти 5700-6000 и не се чупеше , защо сметна че двигателите на Фиат ще гръмнат на обороти над 5000 след като този архаичен двигател издържа на повече На моя Фиат двигателя е 1.6 16В които се води най-добрия двигател 1.6 за времето си.Редовно го карам около тези обороти и не усещам да ми се моли а иска още :D докато на тези обороти един Голфов 1.6 е на колене пред припадък :D и карането на такива обороти за него са сигурно посещение при Хирург-Анестезиолог
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #25
                      Голямо нанагорнище... имах предвид по-скоро продължително. Това от Девня за Варна. За 220 не съм сигурен, защото не съм бил с него, но за буталата съм сигурен Ако я е настройвал за по-икономично и е дошла леко бедна сместа, то вероятно са прегрели буталата. Колата е Селика с вдигащите фарове 1,6 16В. Реното е на един бивш колега, 19-ка 2,0 16В , Карал до ламарината и резултатът бил един цилиндър за ремонт, не знам какво точно.
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #26
                        Dikata_BG написа:
                        stanleyhacker написа:
                        Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
                        Тойотата добре ама реното за кола ли го имаш колега
                        Колега, рено имат много добри двигатели. Имам приятел с Рено 19, на около 300000 км, и мога да ти кажа, че работи перфектно, като не са полагани особено големи грижи за подръжката му.
                        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                        Коментар


                          #27
                          Lane Staley написа:
                          stanleyhacker написа:
                          Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
                          Хем голямо нанагорнище, хем с 220? Да не е карал с 2 часа с 20 и сакатлъка да е станал от липса на охлаждане Иначе на 1,4 двигателя при 140 си около 5К обороти, аз аз често съм карал с подобна скорост и то в продължение на около час.
                          Е колега какво направи ти бе със 140 на 5 хиляди оборота аз с 5100 оборота карам със 160км/ч.
                          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                          Коментар


                            #28
                            На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #29
                              jenshen73 написа:
                              На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...
                              Ами така сме ние с малолитражки бензин...
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар


                                #30
                                jenshen73 написа:
                                На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...
                                е защо да не кара продължително веме с над 5000 оборота?
                                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                                Коментар

                                Working...
                                X