Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Честа смяна на крушки (фарове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Честа смяна на крушки (фарове)

    Здравейте,От няколко месеца имам проблеми с крушките на фаровете, които започнаха да горят доста често (на 3-4 седмици). Ту лявата, ту дясната, а даже и двете изгоряха веднъж. Имате ли идея какво може да се случва?Между другото от август имам газова уредба и сякаш оттогава започнаха проблемите с токовете. За две години пунтото не беше правило проблеми, но от август (след слагането на Ловато-то) за 4 месеца последователно се наложи смяна на бобина, 3-4 крушки, кабел за свещ, както и смяна на новите оригинални свещи!Пунто S55/1996.

    #2
    Колега според мен трябва да се замери тока който идва от генератора и да се види дали е в граници
    FIat brava 1.6 16V 1999г.

    Коментар


      #3
      Има две вероятности. Първата е да ти се е прецакало релето за зареждане и да презарежда доста над 14.4в. Втората е да си купуваш все от едно и също менте, смени марката на крушките. :D

      Коментар


        #4
        qnisZ написа:
        Има две вероятности. Първата е да ти се е прецакало релето за зареждане и да презарежда доста над 14.4в. Втората е да си купуваш все от едно и също менте, смени марката на крушките. :D
        Абсолютно!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Имам подобен проблем, само че с дизелово Пунто(МК2). Зареждане - супер! Крушки - възможно най-качествените. Мине се не мине ден, два - я габарит, я къса светлина, все нещо изгаря. Още не съм решил проблема. Ще следя темата, ако установиш причината при теб. Оправя ли нещата, ще пиша какво е било.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Rokambol написа:
            Имам подобен проблем, само че с дизелово Пунто(МК2). Зареждане - супер! Крушки - възможно най-качествените. Мине се не мине ден, два - я габарит, я къса светлина, все нещо изгаря. Още не съм решил проблема. Ще следя темата, ако установиш причината при теб. Оправя ли нещата, ще пиша какво е било.
            Моят съвет е да опиташ с друга марка крушки, или да смениш магазина. Другото, което ми хрумва е някакъв пик, който избива от електрическата схема на алтернатора... По-хубавите мултицети имат опция за запис на минимално и максилано покзание. Ако имаш такъв го закачи някъде и не го спирай докато шофираш. После виж, какво е отчел.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              Rokambol написа:
              Имам подобен проблем, само че с дизелово Пунто(МК2). Зареждане - супер! Крушки - възможно най-качествените. Мине се не мине ден, два - я габарит, я къса светлина, все нещо изгаря. Още не съм решил проблема. Ще следя темата, ако установиш причината при теб. Оправя ли нещата, ще пиша какво е било.
              Моят съвет е да опиташ с друга марка крушки, или да смениш магазина. Другото, което ми хрумва е някакъв пик, който избива от електрическата схема на алтернатора... По-хубавите мултицети имат опция за запис на минимално и максилано покзание. Ако имаш такъв го закачи някъде и не го спирай докато шофираш. После виж, какво е отчел.
              Бе аз, че ги смених -- смених ги. То с тези ACDelco от 15 лева едната не се траеше. Сега сложих две за 10 лева (общо) от ХИТ-а. Да видим какво ще стане... Между другото евтините светят доста по-бяло при същата мощност (установих го преди да сменя и здравата крушка с "менте").Засега няма да казвам от кого купувам части, но почвам да се съмнявам в тази известна фирма. Август месец ми продадоха 4 "оригинални" свещи FIAT/Lancia by Champion за цели 36 лева, едната от които даде фира на 3-тия месец.

              Коментар

              Working...
              X