Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пръскачка за задно стъкло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, на практика 90% от проблемите при прьскачката идват от запушването на това клапанче! Неговата роля е да пддьржа магистралата винаги пьлна, така,че да може веднага да прьсне! Ако при включване се чува работата на помпичката и има течност, а не прьска, значи е клапанчето! То се разглобява, но клапанчето не може да се ремонтира, а може да се разпробие да работи само като трипьтник и то временно! Такива клапанчета се продават и струват по няколко лева.

    Коментар


      #17
      hit-ko написа:
      Колеги, на практика 90% от проблемите при прьскачката идват от запушването на това клапанче! Неговата роля е да пддьржа магистралата винаги пьлна, така,че да може веднага да прьсне! Ако при включване се чува работата на помпичката и има течност, а не прьска, значи е клапанчето! То се разглобява, но клапанчето не може да се ремонтира, а може да се разпробие да работи само като трипьтник и то временно! Такива клапанчета се продават и струват по няколко лева.
      Имаш ли представа къде? Защотото търсих във Вантотрейд, Ал. Ауто, и тези с двете букви дето все ги забравям - на Оборище Май няма да можеш да ми отговориш, защото забелязах, че не си от София...
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        Vladim написа:
        hit-ko написа:
        Колеги, на практика 90% от проблемите при прьскачката идват от запушването на това клапанче! Неговата роля е да пддьржа магистралата винаги пьлна, така,че да може веднага да прьсне! Ако при включване се чува работата на помпичката и има течност, а не прьска, значи е клапанчето! То се разглобява, но клапанчето не може да се ремонтира, а може да се разпробие да работи само като трипьтник и то временно! Такива клапанчета се продават и струват по няколко лева.
        Имаш ли представа къде? Защотото търсих във Вантотрейд, Ал. Ауто, и тези с двете букви дето все ги забравям - на Оборище Май няма да можеш да ми отговориш, защото забелязах, че не си от София...
        ако имаш път към пловдив в ДИНЕКСПРЕС ги продават аз си купих преди месец 6лв струва и сега се родих пръска здраво-иначе и при мен проблема беше същия помпичката работи а едвам" църка"
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #19
          Имаш ли представа къде? Защотото търсих във Вантотрейд, Ал. Ауто, и тези с двете букви дето все ги забравям - на Оборище Май няма да можеш да ми отговориш, защото забелязах, че не си от София...
          Защо да не мога да ти отговоря, напротив, даже ги имам в наличност, но не знам струва ли си за няколко лева да ти ги изпращам?

          Коментар


            #20
            hit-ko написа:
            Имаш ли представа къде? Защотото търсих във Вантотрейд, Ал. Ауто, и тези с двете букви дето все ги забравям - на Оборище Май няма да можеш да ми отговориш, защото забелязах, че не си от София...
            Защо да не мога да ти отговоря, напротив, даже ги имам в наличност, но не знам струва ли си за няколко лева да ти ги изпращам?
            Исках да кажа, че едва ли знаеш, къде в София ги има... Аз временно си реших проблема, като просто го разпробих клапанчето, но сега трябва да върти мотора десетина секунди докато стигне водата до пръскалката...
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              колеги... а за болндинките, които не могат сами да си намерят проблема в задната пръскалка... къде препоръчвате да ида да ми я оправят?
              Punto 1.1

              Коментар


                #22
                колеги... а за болндинките, които не могат сами да си намерят проблема в задната пръскалка... къде препоръчвате да ида да ми я оправят?
                Аз предлагам, след като вече един час не се намери майстор на задни прьскалки в София, да дойдеш да ти я оправим в Ямбол!

                Коментар


                  #23
                  Аз днеска оправих задната пръскалка на Барвото като разкарах въпросното клапанче и го замених с маркучеИначе Христо при тебе каква е цената на тия джаджи? ( тройника и това единичното за задната чистачка) че сега като захладня взе да пръска като умряло.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #24
                    eй супер! не знаех че и такава пръскалка съществува хихи при първа възможност ще я пусна в употребамерси колеги
                    Fiat Brava 1.8 16V

                    Коментар


                      #25
                      Иначе Христо при тебе каква е цената на тия джаджи? ( тройника и това единичното за задната чистачка) че сега като захладня взе да пръска като умряло.
                      Не сьм проверявал цената, но мисля, че беше 4-5лв , а между другото те стават и от другите италианки!

                      Коментар


                        #26
                        Какви хубави съвети :D жалко че е студено и не мога да унищожа проблемите веднага.Въпреки това подробно си гледах задната чистачка от всички посоки и никаква пръскачка, ни маркуче намерих...пролетта ще правя по обстойна проверка /когато няма да ми трябва пръскалката,ама карай хаха/
                        Арх. Стаменов &
                        Пунто ELX, 1.7 ТД 70

                        Коментар


                          #27
                          pepsi написа:
                          Какви хубави съвети :D жалко че е студено и не мога да унищожа проблемите веднага.Въпреки това подробно си гледах задната чистачка от всички посоки и никаква пръскачка, ни маркуче намерих...пролетта ще правя по обстойна проверка /когато няма да ми трябва пръскалката,ама карай хаха/
                          Колега... имаш пръскачка вградена в оста на задната чистачка. Писано е по темата много.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #28
                            Колеги, а при Типото има ли такова клапанче и къде се намира? Защото ако изобщо пръсне, го прави много умряло отзад. Другият проблем е, че като реша да пръскам отзад - пръска и отпред обаче без да работят чистачките Някакви идеи?
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #29
                              Здравейте колеги,И аз имах проблем с миенето на стъклата (и предното и задното). Възвратните клапанчета бяха запушени. Явно предишният собственик е използвал кофти течност или просто от времето... Клапанчетата могат да се отворят внимателно с ножче. Внимавайте, защото вътре има пружинка и може да хвръкне. Обикновено оригиналната гумичка се е втвърдила и е залепнала за отвора. После от подходяща гума (например от най-дебелите гумени домакински ръкавици, но все пак сравнявайте дебелината) много внимателно се изрязва кръгче с същият диаметър и затваряте обрано. Сега ми работи перфектно. Успех!
                              Bravo 1.8 16V

                              Коментар


                                #30
                                колеги, какво представлява това клапанче и как изглежда

                                Коментар

                                Working...
                                X