Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Slave cylinder" - в превод от английски?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Slave cylinder" - в превод от английски?

    Привет колеги!Дали някой може да ми даде превод на този технически термин (част): "slave cylinder" ?Става въпрос за част, свързана със скоростната кутия. Проблема е следния - става въпрос за тема от чужд форум, където се дискутира възможността скоростна кутия от Пунто ГТ да се монтира на Уно 1.3 турбо. Принципно пичовете казват, че няма проблем, като единствената разлика е въпросната част "slave cylinder", която явно също трябва да се вземе от пунтото заедно със скоростите. Ето целия контекст: "... All u will need is the punto gt slave cylinder, where the rod in my slave cylinder is a mate put a longer one in so it reached the clutch arm dont know why but its all really good ... ""... The slave cylinder moves the release fork when you push down on the clutch to dis-engage the clutch. The term slave cylinder mean it does what the master cylinder does ..."Досега където и да бях чел, все се изказваше мнението, че на Уно турбо не стават скорости от никой друг модел на Фиат (освен от Ритмо Страда 1.6, но пак стават само карантийте вътре, без кожуха), така че тази тема ме заинтригува. Ако е възможно да се приспособят скорости от Пунто без особени проблеми ще е супер решение Предварително благодаря на всички, които могат да окажат помощ
    XE

    #2
    Това е втората помпа на хидравличен съединител.При мен се намира под акумулатора.Първата помпа е тази на педала.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Хех ... Ми то на Уно-то съединителя е с жило... В такъв случай това си е сериозна преработка ако освен кутията трябва да се монтират и помпите. Явно работата не е толкова проста ...
      XE

      Коментар


        #4
        А някой знае ли какво му е превъзгодството на хидравличния съединител пред съединителя с жило?!
        Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

        Къде отиваш ти, може би?

        Коментар


          #5
          По-лек,не може да се скъса Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ,теоретично необслужваем е.Друго не се сещам.
          Fiat Punto 1.1 6Speed

          Коментар


            #6
            В Англия, всичките пунто ГТ, а най-вероятно и останалите модели според мен, са с хидравлични съединители поради десния волан. Просто жилото на съединителя при дясна дирекция трябва да направи доста интересни чупки за да стигне от педала до скоростите и при тях решението е да е с хидравлика.

            Коментар


              #7
              biser_as написа:
              В Англия, всичките пунто ГТ, а най-вероятно и останалите модели според мен, са с хидравлични съединители поради десния волан. Просто жилото на съединителя при дясна дирекция трябва да направи доста интересни чупки за да стигне от педала до скоростите и при тях решението е да е с хидравлика.
              Ето,колегата е чел между редовете и ти даде точен отговор.А аз?Ех,старост - нерадост.....
              Fiat Punto 1.1 6Speed

              Коментар

              Working...
              X