Привет колеги!Дали някой може да ми даде превод на този технически термин (част): "slave cylinder" ?Става въпрос за част, свързана със скоростната кутия. Проблема е следния - става въпрос за тема от чужд форум, където се дискутира възможността скоростна кутия от Пунто ГТ да се монтира на Уно 1.3 турбо. Принципно пичовете казват, че няма проблем, като единствената разлика е въпросната част "slave cylinder", която явно също трябва да се вземе от пунтото заедно със скоростите. Ето целия контекст: "... All u will need is the punto gt slave cylinder, where the rod in my slave cylinder is a mate put a longer one in so it reached the clutch arm dont know why but its all really good ... ""... The slave cylinder moves the release fork when you push down on the clutch to dis-engage the clutch. The term slave cylinder mean it does what the master cylinder does ..."Досега където и да бях чел, все се изказваше мнението, че на Уно турбо не стават скорости от никой друг модел на Фиат (освен от Ритмо Страда 1.6, но пак стават само карантийте вътре, без кожуха), така че тази тема ме заинтригува. Ако е възможно да се приспособят скорости от Пунто без особени проблеми ще е супер решение Предварително благодаря на всички, които могат да окажат помощ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Slave cylinder" - в превод от английски?
Collapse
X
-
В Англия, всичките пунто ГТ, а най-вероятно и останалите модели според мен, са с хидравлични съединители поради десния волан. Просто жилото на съединителя при дясна дирекция трябва да направи доста интересни чупки за да стигне от педала до скоростите и при тях решението е да е с хидравлика.
Коментар
-
biser_as написа:В Англия, всичките пунто ГТ, а най-вероятно и останалите модели според мен, са с хидравлични съединители поради десния волан. Просто жилото на съединителя при дясна дирекция трябва да направи доста интересни чупки за да стигне от педала до скоростите и при тях решението е да е с хидравлика.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар