Здравейте! Като взех колата още лампата на алтернатора светеше на около 1/3, но алтернатора си зареждаше. Дойде му реда и му смених лагерите, и релето, че четките им беше дошъл края. Измерих всички диоди и изглеждаха нормално. Лампата си изгасна и всичко ок, ноо само 1000км. след това пак започна да светва на 1/3 мощност за по малко и после пак същата работа - постоянно си свети на 1/3 мощност. Примирих се аз, защото свалянето на алтернатора не е от най-лесните задачи при нашите коли. Обаче какво става - сега лампата вече не свети само на 1/3 но все по-често свети на почти пълна мощност. Напрежението изглежда да е нормално - 14,4 и 14,2 с фарове. Другото е че вече трябва да форсирам до 1500 поне за да се самовъзбуди алтернатора. Решението е ясно следващия път просто сменям и диодите и релето този път по-скъпо, но въпроса ми е какво точно се случва? Преди подозирах едно от диодчетата, които подават ток на релето, и на релето не му достига ток(точно 1/3, защото са 3 диода) и черпи през лампата. Обаче след смяната на релето лампата изгасна, после започна са свети слабо после още по-силно. Едва ли диодите ще се самооправят и ще работят от време на време. Релето е менте или има някакъв проблем, който да разваля релето или.... ? Аз нещо не мога да си го обясня!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алтернатора зарежда, но лампата свети?
Collapse
X
-
И аз го имам същия проблем! Лампата свети на 1/3 мощност и като форсирам колата фаровете светват по силно!! Обаче наскоро започна да ми свири и хидравличната помпа, все едно има въздух в нея!! Започвам да подозирам дали ремъка не превърта!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
koгато смени четките ,зачисти ли на струг колекторите?ако не си ,залагам на това ,от предходните четки са се износили неравномерно и сега с новите не контактуват добре.ако при загасени фарове не ти свети ,може да се набеди и ремъка че е хлабав .дано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
На мен също така започна да ми свети слабо лампата след смяна на шалтера на алтернатора. Майсторът веднага се засили да разглабя пак всичко. Преди да тръгна реших да погледна кабелчетата за всеки случай и ги натиснах хубаво в обувките им. И стана чудо - лампата вече три месеца от тогава не е светнала. Явно е имало лош контакт и ако не го бях установил ме чакаше още поне седмица в сервиза и допълнително плащане.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар