Еми отново проблема с паленето, нямаше го около 2-3 седмици и сега пак. Онзи ден сутринта тръгвам да паля и не става, все едно е паднал акумулатора ( а няма както да го харчи ), бутнах и запали. Вчера ставам сутринта и си паля отраз, изкарвам колата от гаража и я гася. След 2 мин я паля пак и отново от раз пали. След 2 мин съм пред будката за вестници отновя гася и паля от раз. И точно на бензиностанцията, зареди и изненада отново не пали и вие на изтощен акумулатор. Днес следобяд отново не искаше да запали. Мернах с мултицета 12v, след това бутнахме и на запалена кола пак премерих и си показа нормално 14.2vСега съм решил утре да ми доставят нов акумулатор 55ah, сегашния ми е 62ah на Искра и предния собственик каза че бил на макс 2 години
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Просто неще да пали
Collapse
X
-
Re: Просто неще да пали
gamencerista написа:Еми отново проблема с паленето, нямаше го около 2-3 седмици и сега пак. Онзи ден сутринта тръгвам да паля и не става, все едно е паднал акумулатора ( а няма както да го харчи ), бутнах и запали. Вчера ставам сутринта и си паля отраз, изкарвам колата от гаража и я гася. След 2 мин я паля пак и отново от раз пали. След 2 мин съм пред будката за вестници отновя гася и паля от раз. И точно на бензиностанцията, зареди и изненада отново не пали и вие на изтощен акумулатор. Днес следобяд отново не искаше да запали. Мернах с мултицета 12v, след това бутнахме и на запалена кола пак премерих и си показа нормално 14.2vСега съм решил утре да ми доставят нов акумулатор 55ah, сегашния ми е 62ah на Искра и предния собственик каза че бил на макс 2 години
-
gamencerista написа:ама аз алармата изобщо не я ползвам, дори и пред работата си ми я пазят на камери П.с. Сега един колега ми вика че можело да се четки на стартера, и да съм го бил рециклирал за около 60 лева
Коментар
-
bivmo
-
аз не моа разбера, вие не можете ли да прецените кога една кола не пали от акумулатор, кога не пали от стартер, кога не пали от лиспа на гориво или искра? не е особенно трудно- ако не върти стартера и всички лампи като завъртиш ключа изгасват по таблото или едвам мъждукат- няма ток, ако се чува само цък-цък, но лампите не изгасват- стартера не му изхвърля бубинката и съответно едни пластини вътре не дават контакт да завърти, ако върти бавно и поради нисмките обороти на стартера не може да запали- или затягащ стартер или слаб акумулатор, може и друг проблем, но най-срещани са тези. ако пък върти свежо, но не припалва въобще се тръгва по пътя на следенето какво липсва- дали искрата дали горивото- ако има газ и може да се обърне се прави така и се пробва- ако не запали, но все пак припали, зима е и не всички палят на газ по това време, затова тряа да се познава колата- ако знаете, че пали на газ и на студено и все пак не запали колата търсете искра. и т.н. по редаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
bivmo написа:При мен беше така.Разпоена ламела на ротора на стартера!pakumba написа:аз не моа разбера, вие не можете ли да прецените кога една кола не пали от акумулатор, кога не пали от стартер, кога не пали от лиспа на гориво или искра? не е особенно трудно- ако не върти стартера и всички лампи като завъртиш ключа изгасват по таблото или едвам мъждукат- няма ток, ако се чува само цък-цък, но лампите не изгасват- стартера не му изхвърля бубинката и съответно едни пластини вътре не дават контакт да завърти, ако върти бавно и поради нисмките обороти на стартера не може да запали- или затягащ стартер или слаб акумулатор, може и друг проблем, но най-срещани са тези. ако пък върти свежо, но не припалва въобще се тръгва по пътя на следенето какво липсва- дали искрата дали горивото- ако има газ и може да се обърне се прави така и се пробва- ако не запали, но все пак припали, зима е и не всички палят на газ по това време, затова тряа да се познава колата- ако знаете, че пали на газ и на студено и все пак не запали колата търсете искра. и т.н. по редаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар