Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с педала на съединителя

    Сутринта се качих в Купето и като натиснах съединителя потъна и едвам се върна, все едно е умрел и не работи. Имам съмнения за жилото, ама....де да знам. Преди това му нямаше нищо, вчера не сам я карал и сутринта ИЗНЕНАДА! Времето е меко, та да кажа че е замръзнало нещо, де да знам... Някой има ли някви идеи или да сподели собствени наблюдения по въпроса?!
    Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

    Къде отиваш ти, може би?

    #2
    Така набързо без да се ровя ще дам съвет макар и да сбъркам.Купето трябва да е с две помпи за съединитела ,а не със жило.Едната на педала ,а другата на вилката за натискане на притискателния диск от аксиалния лагер.Подготви се за смяна на помпата която е на вилката или ако намериш само гумичките.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Мдааа, с две помпи е и дано да е тази на педала(37лв.), че за другата отиваме на "дебело"
      Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

      Къде отиваш ти, може би?

      Коментар


        #4
        Е че колко пък дебело да е ?!?!? Я виж тука: http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&show=1
        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



        Коментар


          #5
          sim4ata написа:
          Мдааа, с две помпи е и дано да е тази на педала(37лв.), че за другата отиваме на "дебело"
          Ако е протекла тази която е в купето то тогава ще имаш в краката спирачна течност. Погледни тази която е на вилката аз сменях такава процедурата е 10 мин. по смяната И да не забравиш да обезвъздушиш също като спирачките !
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
          Porsche 944 S2
          http://www.valmcrae.snimka.bg/
          http://vbox7.com/user:val_mcrae
          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

          Коментар


            #6
            val_mcrae написа:
            Ако е протекла тази която е в купето то тогава ще имаш в краката спирачна течност. Погледни тази която е на вилката аз сменях такава процедурата е 10 мин. по смяната И да не забравиш да обезвъздушиш също като спирачките !
            Батка, можеш ли да поясниш каде се намира долната помпа, защото е явно тя (в краката си при горната помпа нямам масло). После долива ли се масло, и то какво? Един колега ми каза, че е хубаво да сменя и двете помпи, защото ако едната е заминала, втората била подкарала от налягането... абе нещо такова ми абяснява, а също ми казаха и че може да е пропаднал аксиалния лагер Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 Това възможно ли е? Ммда, ефтини са помпите и най-вероятно ще я закарам на майстор, щот си нямам идея кое каде и как , но ако някой може да ми обясни как става смяната, с удоволствие ще се поразровя и сам, щот нямам и без това излишми кинти за майстори Благодаря!
            Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

            Къде отиваш ти, може би?

            Коментар


              #7
              Долива се спирачна течност, защото системата работи със спирачната течност.

              Коментар


                #8
                sim4ata написа:
                val_mcrae написа:
                Ако е протекла тази която е в купето то тогава ще имаш в краката спирачна течност. Погледни тази която е на вилката аз сменях такава процедурата е 10 мин. по смяната И да не забравиш да обезвъздушиш също като спирачките !
                Батка, можеш ли да поясниш каде се намира долната помпа, защото е явно тя (в краката си при горната помпа нямам масло). После долива ли се масло, и то какво? Един колега ми каза, че е хубаво да сменя и двете помпи, защото ако едната е заминала, втората била подкарала от налягането... абе нещо такова ми абяснява, а също ми казаха и че може да е пропаднал аксиалния лагер Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 Това възможно ли е? Ммда, ефтини са помпите и най-вероятно ще я закарам на майстор, щот си нямам идея кое каде и как , но ако някой може да ми обясни как става смяната, с удоволствие ще се поразровя и сам, щот нямам и без това излишми кинти за майстори Благодаря!
                Ето това е цилиндърчето което смених, то се вижда и как е уливало със спирачна течност. Ако нямаш достъп до него извади акумулатора и ще го видиш.
                Прикачени файлове
                Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                Porsche 944 S2
                http://www.valmcrae.snimka.bg/
                http://vbox7.com/user:val_mcrae
                http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                Коментар


                  #9
                  А ти(val_mcrae), да си намериш една тапичка за тази дупка през която се вижда притискателя, че на мен там ми падна една гайка..... и после защо корпуса на скоростите ми е пръснат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #10
                    phoenix написа:
                    А ти(val_mcrae), да си намериш една тапичка за тази дупка през която се вижда притискателя, че на мен там ми падна една гайка..... и после защо корпуса на скоростите ми е пръснат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
                    Имам я тогава я свалях да надникна вътре да видя кво има
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                    Porsche 944 S2
                    http://www.valmcrae.snimka.bg/
                    http://vbox7.com/user:val_mcrae
                    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                    Коментар


                      #11
                      phoenix написа:
                      А ти(val_mcrae), да си намериш една тапичка за тази дупка през която се вижда притискателя, че на мен там ми падна една гайка..... и после защо корпуса на скоростите ми е пръснат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 Вчера се бях нахъсал да я проверя след съвет от едни майстори да опитам да обезвъздуша помпите на съединителя. В последствие разбрах, че сам се обезвъздушавал. Преди 2дни сипах с. течност и помпах 20мин ту с ръка, ту с крак да се оправи и нещеше. Вчера викнах един приятел по-разбирач от мен да налива акъл и той се качи натисна съединителя и си работеше по старо му и течността не спадаше. Изпроси си бирата след това де Явно не се е стекло хубаво онзи път. Но се видя, че около посочената от колегата помпичка има спирачна течност. Довечера пак ще погледна за да "засека разхода" В зависимост от времето за което ще ми свърши течността ще прецена дали да я правя или колко ще мога да отложа до тогава, че около Нова година винаги сам си мечтал да правя съединителни помпи Мерси за помоща!
                      Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                      Къде отиваш ти, може би?

                      Коментар


                        #12
                        val_mcrae написа:
                        phoenix написа:
                        А ти(val_mcrae), да си намериш една тапичка за тази дупка през която се вижда притискателя, че на мен там ми падна една гайка..... и после защо корпуса на скоростите ми е пръснат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
                        Имам я тогава я свалях да надникна вътре да видя кво има
                        А от там ли се налива масло в скоростната кутия, че трябва да долея?Ами възможно ли е да влезе спирачна течност в съединителя и да му направи беля? Защото сега си карам колата с досипване веднъж на седмица!
                        Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                        Къде отиваш ти, може би?

                        Коментар

                        Working...
                        X