Сутринта се качих в Купето и като натиснах съединителя потъна и едвам се върна, все едно е умрел и не работи. Имам съмнения за жилото, ама....де да знам. Преди това му нямаше нищо, вчера не сам я карал и сутринта ИЗНЕНАДА! Времето е меко, та да кажа че е замръзнало нещо, де да знам... Някой има ли някви идеи или да сподели собствени наблюдения по въпроса?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с педала на съединителя
Collapse
X
-
Така набързо без да се ровя ще дам съвет макар и да сбъркам.Купето трябва да е с две помпи за съединитела ,а не със жило.Едната на педала ,а другата на вилката за натискане на притискателния диск от аксиалния лагер.Подготви се за смяна на помпата която е на вилката или ако намериш само гумичките.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Е че колко пък дебело да е ?!?!? Я виж тука: http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&show=1
Коментар
-
sim4ata написа:Мдааа, с две помпи е и дано да е тази на педала(37лв.), че за другата отиваме на "дебело"Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
val_mcrae написа:Ако е протекла тази която е в купето то тогава ще имаш в краката спирачна течност. Погледни тази която е на вилката аз сменях такава процедурата е 10 мин. по смяната И да не забравиш да обезвъздушиш също като спирачките !Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
-
sim4ata написа:val_mcrae написа:Ако е протекла тази която е в купето то тогава ще имаш в краката спирачна течност. Погледни тази която е на вилката аз сменях такава процедурата е 10 мин. по смяната И да не забравиш да обезвъздушиш също като спирачките !Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
А ти(val_mcrae), да си намериш една тапичка за тази дупка през която се вижда притискателя, че на мен там ми падна една гайка..... и после защо корпуса на скоростите ми е пръснат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:А ти(val_mcrae), да си намериш една тапичка за тази дупка през която се вижда притискателя, че на мен там ми падна една гайка..... и после защо корпуса на скоростите ми е пръснат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
phoenix написа:А ти(val_mcrae), да си намериш една тапичка за тази дупка през която се вижда притискателя, че на мен там ми падна една гайка..... и после защо корпуса на скоростите ми е пръснат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
-
val_mcrae написа:phoenix написа:А ти(val_mcrae), да си намериш една тапичка за тази дупка през която се вижда притискателя, че на мен там ми падна една гайка..... и после защо корпуса на скоростите ми е пръснат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар