Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да затегна ремъците?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да затегна ремъците?

    Колеги, някой от пистовите ми ремъци издава цяла цимфония от звуци, свири ужасяващо! Направо ме е срам. Свиренето престава след форсиране до 3000 об/мин. Как да се справя с този досаден проблем?

    #2
    стегни алтернаторния ремък- стяга се с шестостен ексцентрика на ролката- става или от подкалника, или директо като бръкнеп отгоре, както си решиш
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      стегни алтернаторния ремък- стяга се с шестостен ексцентрика на ролката- става или от подкалника, или директо като бръкнеп отгоре, както си решиш
      Точно така. Аз моя ремък го стягах отдолу като преди това се махнах предно ляво колело и гумената кора. Отгоре според мен ще е трудно да се стегне ремъка на генератора. Ремъка на климатика също лесно се натяга. Развиват се двата болта, които държат планката на която се намира обтяжната ролка(единя отгоре, а другия отдолу). После се завива колкото е необходимо един дълък и тънък болт за да се натегне ремъка. Този болт движи планката на която се намира ролката и по този начин се натяга ремъка.
      SEAT Leon Cupra 300
      Triumph Street Triple 765 R

      Коментар


        #4
        VooDoo написа:
        pakumba написа:
        стегни алтернаторния ремък- стяга се с шестостен ексцентрика на ролката- става или от подкалника, или директо като бръкнеп отгоре, както си решиш
        Точно така. Аз моя ремък го стягах отдолу като преди това се махнах предно ляво колело и гумената кора. Отгоре според мен ще е трудно да се стегне ремъка на генератора. Ремъка на климатика също лесно се натяга. Развиват се двата болта, които държат планката на която се намира обтяжната ролка(единя отгоре, а другия отдолу). После се завива колкото е необходимо един дълък и тънък болт за да се натегне ремъка. Този болт движи планката на която се намира ролката и по този начин се натяга ремъка.
        аз доста пъти съм си стягал ролката на алтернатора отгоре- става без проблем като знаеш кое къде е, а това става след като 1 път си я стегнал през гумата на климатика няма сми да го стяга, защото въпреки че се върти сега е зима и не е натоварен и не свири от него. щом като вдигне над 3000 об млъква 100% е алторнаторния. а ако си изгаси всички консуматори също ще млъкне и под 3000 оборота. на хидравликата ремъка има нужда от стягане само и единствено ако свири при пълен ляв/десен, което свирене е проблем или от ненатегнат ремък или от блокираща помпа
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Ясно, благодаря на всички!

          Коментар


            #6
            A само да ти кажа че и прекалено много стегнатите ремаци свирят а не само хлабавите
            Subaru B9 tribeca 3.0
            Peugeot 307 04
            Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
            Fiat Brava 1.6 16V 103

            Коментар

            Working...
            X