Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Когато колата е на неутрална тръгва сама напред- ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Когато колата е на неутрална тръгва сама напред- ???

    Забелязах че когато бравото е изключено от скорост на равен път и когато пусна съединителя тръгва леко напред и трябва да го спирам с спирачката, Също когато натисна спирачката двигателя леко почва да трепери леко сякаш се мъчи да тръгне колата.Дори на лек наклон нагоре когато пусна съединителя на неутрална и колата не тръгва назад, ако ако натисна съединителя тогава тръгва да се връща.Опитах да го форсирам на изключена от скорост да видя дали тръгва по бързо но не, винаги лекичко едвам едвам колата пъпли напред.На някой случвало ли му се е такова нещо??Да не ми е изтекло маслото от скоростите?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Когато колата е на неутрална тръгва сама напред- ???

    infineon написа:
    Забелязах че когато бравото е изключено от скорост на равен път и когато пусна съединителя тръгва леко напред и трябва да го спирам с спирачката, Също когато натисна спирачката двигателя леко почва да трепери леко сякаш се мъчи да тръгне колата.Дори на лек наклон нагоре когато пусна съединителя на неутрална и колата не тръгва назад, ако ако натисна съединителя тогава тръгва да се връща.Опитах да го форсирам на изключена от скорост да видя дали тръгва по бързо но не, винаги лекичко едвам едвам колата пъпли напред.На някой случвало ли му се е такова нещо??Да не ми е изтекло маслото от скоростите?
    Аз имах такъв случай с предишната ми кола. Това започна да го прави когато се застуди времето и веднага го свързах с неподходящото масло което бях сложил в кутията. Маслото беше Приста ЕР 90 , по книжка и даваха 70-80 синтетика . Смених го и проблема изчезна и скоростите започнаха да включват леко. Първо обърни внимание на маслото ако си го сменял и си сложил менте в маркова опаковка значи там е проблема.Ако е високо нивото също може да се получи този проблем. Много майстори пълнят кутията с масло по предписание но не изчакват да спре да тече от контролната пробка а така трябва. Когато се сменя маслото то е студено и бързо охлажда кутията , гъстотата му е голяма и през този отвор тече бавно . Това предразполага да се мисли че маслото е точно то количество а дефакто то е над отвора което го прави с около 200-250гр. повече което е проблем. Провери първо тези неща и тогава пиши за резултат . Сега само някой колега да не пише че си е отишла кутията и трябва да търсиш друга
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Re: Когато колата е на неутрална тръгва сама напред- ???

      Atanas71 написа:
      Сега само някой колега да не пише че си е отишла кутията и трябва да търсиш друга
      ами ако и след 10-ина км каране, когато маслото е стоплило, пак се увлича ... става сериозна работата
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #4
        Re: Когато колата е на неутрална тръгва сама напред- ???

        ici написа:
        Atanas71 написа:
        Сега само някой колега да не пише че си е отишла кутията и трябва да търсиш друга
        ами ако и след 10-ина км каране, когато маслото е стоплило, пак се увлича ... става сериозна работата
        Да провери колегата и да пише има ли някакви шумове как включват скоростите , има ли разлика при включването когато е студена и топла.....
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар

        Working...
        X