Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вдигане на мощността

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги за какви почиствания и смаяна на филтри говорите за катализатора , въобще виждалили сте какво представлява едим катализатор ,керамична пита и в нея има специаллни компоненти от скъпи метали (платина и тем подобни) и по края вата :D , тея майстори дет ги отпушват и им сменят филтри нещо криминално ми се струва :D , най-много да му изхвърли карантиите и да му сложи вътре една разпробита тръба ,като корпуса си остава вашия и да ви казват че му сменили филтрите :D
    FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

    Коментар


      #17
      Правилно :D технически запознатите колеги веднага разбират за какво става на въпрос
      FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

      Коментар


        #18
        Mitko написа:
        Казано просто "почистващия" е на далавера.
        и аз съм на същото мнение те новите карантии на катализатора са с пъти по скъпи от цените за които говорите при положение, че изкупуват старите катализатори по 50 лв. кой ще ти го отвори, почисти, смени каквото трябва, а и после да си играе да го направи да не личи пак за 50 лв има нещо нереално според мен.
        PUNTO 1.1 94г.

        Коментар


          #19
          Клеги, да ви кажа аз какво направих с катализатора.Първо колата е Темпра 1.6.Купих я преди 2г. със сменена генерация и нов катализатор.Всичко това в Италия и оригинално.Имайки в предвит, че катализатора дори когато е нов смъква мощността с 10-12% ,реших да го елиминирам.Свалих го от колата иго разгледах внимателно.Това което видях е ,че вътре няма никаква вата.Има много прегради от тънки мрежички /като мрежа за комари/ които по всяка вероятност са покрити със скъпоценни метали/злато,платина и други такива/.По мрежичките беше полепнала сива прах /вече бях изминал 18000км./ Реших да не режа катализатора.Взех една много дълга бургия и с нея пробих многократно мрежичките.Монтирах катализатора към предната генерация и запалих двигателя.От катализатора излезе сив облак дим.От вибрациите на бургията прахта от мрежичките беше изпадала.Това ме навежда на мисълта,че може да се почиства с ултра звук/може би/.Монтирах и задните гърнета след което всичко е нормално.Преди това бях монтирал индикатор за работата на ламбда сензора.След горепосочените операции нямаше никаква промяна в работата му.Същият е монтиран преди катализатора.Универсалните катализатори които продават арабите за по 300лв. имат същите мрежички но съм сигурен,че нямат нищо общо с платината и златото.Чисто желязо и не върши никаква работа, освен като обикновено гърне.

          Коментар


            #20
            radislaw написа:
            Клеги, да ви кажа аз какво направих с катализатора.Първо колата е Темпра 1.6.Купих я преди 2г. със сменена генерация и нов катализатор.Всичко това в Италия и оригинално.Имайки в предвит, че катализатора дори когато е нов смъква мощността с 10-12% ,реших да го елиминирам.Свалих го от колата иго разгледах внимателно.Това което видях е ,че вътре няма никаква вата.Има много прегради от тънки мрежички /като мрежа за комари/ които по всяка вероятност са покрити със скъпоценни метали/злато,платина и други такива/.По мрежичките беше полепнала сива прах /вече бях изминал 18000км./ Реших да не режа катализатора.Взех една много дълга бургия и с нея пробих многократно мрежичките.Монтирах катализатора към предната генерация и запалих двигателя.От катализатора излезе сив облак дим.От вибрациите на бургията прахта от мрежичките беше изпадала.Това ме навежда на мисълта,че може да се почиства с ултра звук/може би/.Монтирах и задните гърнета след което всичко е нормално.Преди това бях монтирал индикатор за работата на ламбда сензора.След горепосочените операции нямаше никаква промяна в работата му.Същият е монтиран преди катализатора.Универсалните катализатори които продават арабите за по 300лв. имат същите мрежички но съм сигурен,че нямат нищо общо с платината и златото.Чисто желязо и не върши никаква работа, освен като обикновено гърне.
            Вместо да съсипваш нов катализатор си могъл да го продадеш за сума пари и да си сложиш нормално гърне!
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #21
              Това не е мрежа ,а керамична пита , и вата има но не може да я видиш защото е по края и разделя керамиката от гърнето, а свойствата на катализатора са съвсем други от това газовете да минават през една мрежичка :D , просто след определен пробег не дейстава ефективно дори и да го отпушите пак няма да действа, принципа на действие е да се загрява до много висока температура керамиката и с помоща на допълнителните компоненти в него неутрализират изгорелите газове , най- често срещаните са така наречените трипътни катализатори ,и понеже се награява до много висока температура катализатора винаги е с допълнителни отражятели към купето който много често се прнебрегват от БГ майсторите като се раздранчат и ги махат , но спецялно за мрежи определено няма
              FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

              Коментар

              Working...
              X