Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с кабелите на свещите и работата на двигателя.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с кабелите на свещите и работата на двигателя.

    Колеги здравейте. Преди около 20 дена смених клапаните и от тогава колат (Fiat Brava 1.6 16V) не работи както трябва на газ. На бензин автомобила си работи добре, но като превключа на газ и автмобила започва да работи променливо, все едно подавам и отнемам газта постоянно. Така е и работата на двигателя, нещо като постоянна промяна на оборотите, така работи двигателя, само че стрелката на оборотомера не помръдвда от мисля че 1000 оборота, а само шума на двигателя се променя постоянно. Вчера като вдигнах капака (по тъмно) и забелязах по кабелите на свещите как върви ток. На бензин когато работи автомобила, тези "искри" (така да ги нареча) са минимални, но като превключа на газ искрите се увеличават и зачестяват, а и от областа около бобината и кабелите се чува звук от рода на жужене, т. е. някакъв ток. Днес купих нови кабели Champion сложих ги но пак си го имаше тези искри. Даже като погледнах най долната част на лулите, от всяка излизаше и по някоя искра (може би не съм вкарал достатъчно лулите на калелите), но и в този случай имаше искри по кабелите. С искри искам да кажа че виждам как протича тока от единия край на кабела в посока към свещите - някъде около 10-15 см. Въпроса ми е от къде може да идва това прескачане та тези "искри" и дали е опасно да се кара така.Откъде може да идва тази промяна в работата на двигателя.

    #2
    Кабелчетата на Шампион са пълен боклук взими си нови кабели и си мислкя че ще се оправио. Кабелите на Шампион цъкат тиичко което не е изобщо добре предлагам ти да си вземеш кабели от магазин на фиат аз така направих а кабилите обикновено си заминават от лоши свещи не мислете че свещите на бензинката са като на дизела да издумкат и тогава да се сменят ако се кара на бензин се препоръчва смяна на 20000 км пробег при гас на 10000 км пробег а щом ще караш на гас е хубаво да имаш Ламбда контрол или по добре газов инжекцион и ТАП(тайминг адванс процесор) които променя времето на изкрата(сигнала от бобината към свещите) надявам се че съм ти помогнал за 1,6 16 винтила е хубаво и изпарителяти да не е от обикновените а от електроните Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
    Subaru B9 tribeca 3.0
    Peugeot 307 04
    Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
    Fiat Brava 1.6 16V 103

    Коментар


      #3
      Dikata_BG написа:
      Кабелчетата на Шампион са пълен боклук взими си нови кабели и си мислкя че ще се оправио. Кабелите на Шампион цъкат тиичко което не е изобщо добре предлагам ти да си вземеш кабели от магазин на фиат аз така направих а кабилите обикновено си заминават от лоши свещи не мислете че свещите на бензинката са като на дизела да издумкат и тогава да се сменят ако се кара на бензин се препоръчва смяна на 20000 км пробег при гас на 10000 км пробег а щом ще караш на гас е хубаво да имаш Ламбда контрол или по добре газов инжекцион и ТАП(тайминг адванс процесор) които променя времето на изкрата(сигнала от бобината към свещите) надявам се че съм ти помогнал за 1,6 16 винтила е хубаво и изпарителяти да не е от обикновените а от електроните Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
      Благодаря за отговора колега. Нямах никакви проблеми с работата на двигателя преди да сменя клапаните. Автомобила работеше на газ по добре и от когато работеше на бензин (преди ремонта). АГУ имам от около 5000 км. АГУ-то ми е БРЦ. Нямам нито емилатор нито ламда контрол, но пак казвам че автомобила работеше без проблемно преди ремонта. То май в ключа има някакъв емулатор: http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.166.186А това прескачане на тока по кабелите от къде може да идва и опасно ли е да се кара така.

      Коментар


        #4
        A при газаджии ходил ли си да не АГУто ти да изска центровки защото варви на бензин перфектно а на гас не а това прескачане на тока по кабелите не е никак добре попринцип
        Subaru B9 tribeca 3.0
        Peugeot 307 04
        Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
        Fiat Brava 1.6 16V 103

        Коментар


          #5
          Dikata_BG написа:
          A при газаджии ходил ли си да не АГУто ти да изска центровки защото варви на бензин перфектно а на гас не а това прескачане на тока по кабелите не е никак добре попринцип
          Не съм ходил при газаджия. Днес ми свърши газта и обърнах на бензин. Вдигнах капака и забелязах, че прескачането на ток по кабелите изобщо го нямаше.

          Коментар


            #6
            И коя е причината за това?Чувал съм от газаджия, че при работа на газ работната температура на двигателя е по-висока спремо тази на бензин. Дали от това?

            Коментар


              #7
              Humppa написа:
              И коя е причината за това?Чувал съм от газаджия, че при работа на газ работната температура на двигателя е по-висока спремо тази на бензин.
              Напълно вярно
              Brava 103HP
              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

              Коментар


                #8
                Humppa написа:
                И коя е причината за това?Чувал съм от газаджия, че при работа на газ работната температура на двигателя е по-висока спремо тази на бензин. Дали от това?
                Заради коя причина имаш в предвид колега. Ако е за работната температура и аз го знам това, дори когато карам на газ, работната температура на двигателя се достига по бързо.

                Коментар


                  #9
                  Това имам предвид. Да не би по-високата работа температура да скапва изолацията на високоволтовите кабели?

                  Коментар


                    #10
                    Humppa написа:
                    Това имам предвид. Да не би по-високата работа температура да скапва изолацията на високоволтовите кабели?
                    Незнам, но преди не съм го забелязвал. Днес сложих нови кабели Magnet Marelli и пак автомобила рботи така променливо, а и това прескачане на то пак си го имаше (само на газ, а на бензин го няма). Свалих свещите и забелязах, че първата все едно не е работила, т. е. не е така бяла като другите. Имам още два комплекта свещи - Bosch и NGK, само че намерих по три бройки и от двата вида и затова не можах да сменя свещите за да видя да не пък проблема да идва от свещите с които съм в момента. А сегашните свещи са на около 5 000 км., като то май свещи когато се кара на газ, се сменят на 5 000 км.

                    Коментар

                    Working...
                    X