Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане по паваж....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тропане по паваж....

    Колеги, отново съм аз... ужасДнес си карам по паважа и пунтото дранкалясва ужасно, иначе по дупки стъпрва много добре и твърдо, но по паваж е....Гледах външните накрайници здрави са, вътрешите шарнири..... не съм сигурен.Та, качих го на подемника и забелязах луфт в рейката, някакви идей за ремонт или се сменя с нова?Нека ако някой е имал такъв проблем да сподели, колата е Punto MK2 1.9JTD

    #2
    По принцип има фирми, които рециклират рейки, но колко е качествено и надежно не е ясно. Пък и не е без пари за да пробваш първо този вариант. За мен по-добрият, макар и по-скъп вариант е нова рейка. Преди време за един месец смених две нови рейки. Точно махнах старата и поставих нова, и един Голф ме нацели и една от многото щети беше рейката. След това отново нова.Щом тропането се чува само на павета виж дали нямаш разхлабена броня или подкалник, които влизат в резонанс и от там да идва този шум. При мен е така :D
    преди - TIPO
    сега - VOLVO XC60

    Коментар


      #3
      Колега виждам, че пунтото е 2-ка, при всички положения след 2000г. едва ли да е заминала рейката, освен ако тази кола не е скъсвана от каране, но пак е малко вероятно да замине рейката, от луфт на рейката едва ли ще дрънка толкова.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        По скоро биалетка обикновено те дрънкат по паважи и малко гърбици или неравности
        Subaru B9 tribeca 3.0
        Peugeot 307 04
        Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
        Fiat Brava 1.6 16V 103

        Коментар


          #5
          Едно хипотеза и от мен. Може да ти тропат спирачните апарати. Това лесно се проверява, ако като натиснеш леко спирачката спре тропането значи е това. Аз на темпрата имах такъв проблем.
          Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
          2000г.
          Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

          Коментар


            #6
            Пичове, к’ви биалети ви гонят, няма биалети, има една стаб щанга и четири тампона.Луфта си е точно оттам, като се хване колелото и се разклати наляво-надясно (колата е качена на подемник) си се усеща.Също така, на място (пусната на земята) като се разклати волана наляво-надясно си се чува точно и ясно....

            Коментар


              #7
              При мен по паваж (като се качвам по Драгалевци) и така започва да вибрира купето, че ми заглъхват ушите и имам чувството, че ще се разглоби таблото!
              НЕ КЛИКВАЙ ТУК!
              И ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ КЛИКВАЙ ТУК!!!

              Codename: ФИЧО

              Коментар


                #8
                Проблема решен, затворете темата.

                Коментар


                  #9
                  Колега кажи какъв е за да може после и други колеги да се възползват.А и на мен ми е любопитно.
                  Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                  Коментар


                    #10
                    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                    Коментар


                      #11
                      Разхлабен болт на кормилния прът, който влиза в рейката.Болта сменен с нов и стегнат и вече е като нова.Аман от пишман майстори, нямате си и на идея к’ви ги слушах в петък.......PS: Целия проблем е решен и отстранен за 20лв.....

                      Коментар


                        #12
                        Пичове, проблема отново се появи, явно си иска оригиналния болт, който се намира в краката.Та идеята ми е ако някой с такова пунто има възможност да го свали и да го снима ще съм му много благодарен.Явно този болт при мен не е оригинален и аз съм сложил такъв какъвто извадих оттам, а то си сака оригиналтоно....

                        Коментар

                        Working...
                        X