Колеги, отново съм аз... ужасДнес си карам по паважа и пунтото дранкалясва ужасно, иначе по дупки стъпрва много добре и твърдо, но по паваж е....Гледах външните накрайници здрави са, вътрешите шарнири..... не съм сигурен.Та, качих го на подемника и забелязах луфт в рейката, някакви идей за ремонт или се сменя с нова?Нека ако някой е имал такъв проблем да сподели, колата е Punto MK2 1.9JTD
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане по паваж....
Collapse
X
-
По принцип има фирми, които рециклират рейки, но колко е качествено и надежно не е ясно. Пък и не е без пари за да пробваш първо този вариант. За мен по-добрият, макар и по-скъп вариант е нова рейка. Преди време за един месец смених две нови рейки. Точно махнах старата и поставих нова, и един Голф ме нацели и една от многото щети беше рейката. След това отново нова.Щом тропането се чува само на павета виж дали нямаш разхлабена броня или подкалник, които влизат в резонанс и от там да идва този шум. При мен е така :Dпреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
-
Колега виждам, че пунтото е 2-ка, при всички положения след 2000г. едва ли да е заминала рейката, освен ако тази кола не е скъсвана от каране, но пак е малко вероятно да замине рейката, от луфт на рейката едва ли ще дрънка толкова.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Пичове, к’ви биалети ви гонят, няма биалети, има една стаб щанга и четири тампона.Луфта си е точно оттам, като се хване колелото и се разклати наляво-надясно (колата е качена на подемник) си се усеща.Също така, на място (пусната на земята) като се разклати волана наляво-надясно си се чува точно и ясно....
Коментар
-
Пичове, проблема отново се появи, явно си иска оригиналния болт, който се намира в краката.Та идеята ми е ако някой с такова пунто има възможност да го свали и да го снима ще съм му много благодарен.Явно този болт при мен не е оригинален и аз съм сложил такъв какъвто извадих оттам, а то си сака оригиналтоно....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар