Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко е 3 bar визуално?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко е 3 bar визуално?

    Колеги искам да ви попитам като извадя бензиновият входящ маркуч от рейката с инжекторите и дам на контакт, какво налягане трябва да видя! Знам че помпите са 3bar, но как изглежда визуално това налягане или казано по друг начин колко трябва да хвърля?Питам защото според мен това е високо налягане, а като извадих маркуча и го сложих в едно шише, направи струя колкото дължината на показалеца. Според мен е твърде малко Цялата интервенция се налага, защото от известно време като запаля сутрин и подам рязко газ колата първо заглъхва, а след това се изфорсира. Като съм в движение със студен двигател забива муцуната при рязко натискане на газта. Като стопли работи добре, но ускорението е много мудно. Температурните датчици са сменени. По принцип има вероятност да са се позапушили и инжекторите, но след 2 добавки няма резултат, а и няма неравномерен ход колицата. От друга страна помпата ми свири...Едит: Тръгнах да питам за глупости...написах и проблема. Някой модератор може да премести темата...на правилното място
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    #2
    Не знам как визуално ще определиш 3 бара ама това става с уред за измерване.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Ще се опитам да обесня някои неща. Да предположим, че маркучът, който си извадил има диаметър на отвора 8 мм. Ако някъде по връзката между него и помпата закачим манометър той ще отчете една теоритична стойност 1 бар и малко ( примерно ). Обаче ако стесним отвора на маркуча до 2 мм, същото това налягане вече няма да е един бар ами ще е 3 да речем. Идеята ми е, че дюзите с по-малкия си отвор могат да повишат налягането отчетено някъде по връзката. Друг е въпросът дали помпата все още достига това натоварване или умира при по-голямо съпротивление. Дано си разбрал логиката ми.
      www.CarProfi-BG.com
      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
      Най-атрактивните цени в София!

      Коментар


        #4
        От гумата нали знаеш с как излиза въздух като е надута на 2.2 - 2.3? Е, още малко по-силно е 3 бара. Това е визуално, обаче То с уста да го надуеш, по-силно ще излиза струята. А с уста не можеш да създадеш 3 бара, ако ще да си мара-прахосмукачката от околовръстното.Колега crush - това сериозно ли е, или се майтапиш?

        Коментар


          #5
          Пробвай още една добавка - Лики Моли Injection Reiniger.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Koга съм изпил 4 бири сигурно минавам 3- те бара налягане- горе долу толкова трябва да хвърля и маркуча ти. :D
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              КИМИ написа:
              Koга съм изпил 4 бири сигурно минавам 3- те бара налягане- горе долу толкова трябва да хвърля и маркуча ти. :D
              пък ако ги смесиш- диня, кафе, кола, бира и фъстъци може даже и до 6000 оборота да храниш колата
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.
                Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                Powered by Total & Fobos LPG

                Коментар


                  #9
                  Колеги правете разлика между налягане и дебит. Може да вдига и 10 бара но ако го пуснеш през широка тръба, а помпата е с нищожен дебит нищо няма да хвърли.Ако нямаш манометър може да пробваш с такъв от помпа за гуми- ще ти приблизителна представа.Това дето питаш с струята е все едно да питаш колко силно трябва да ме удари тока за да разбера че е 220 волта, има си уреди за тая работа. А добаката препоръчана от wwalker е супер
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    MadHead написа:
                    Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.
                    Колега ще извиняваш но налягането не варира в зависиност от отвора. От отвора зависи дебита а налягането си остава непроменено.
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #11
                      MadHead, когато си правил опита с откачения маркуч колата загряла ли е била, в смисъл дали е работила преди това и дали акумолатора е бил, достатъчно зареден, за да поддържа помпата на макс. обороти, друго а филтъра горивния кога си го сменял последно? Сега като се замисля и кафе-машината вкъщи я дават 3бара, а едва капе през цедката
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        #12
                        Atanas71 написа:
                        MadHead написа:
                        Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.
                        Колега ще извиняваш но налягането не варира в зависиност от отвора. От отвора зависи дебита а налягането си остава непроменено.
                        Не съм съгласен нито с теб нито с Оги, който и в тази тема не пропусна да си редактира мението, специално за да се заяде. Имаме водоструйка, която показва при работа и налягането и дебита.Моторът и върти винаги с едни и същи обороти ! Това също го показва. Отворът на пистолета може да се променя от 2 до 6 мм и когато е на 2 налягането е 205 бара, а на 6 е едва 80-90... Но дебита не се променя !!
                        www.CarProfi-BG.com
                        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                        Най-атрактивните цени в София!

                        Коментар


                          #13
                          Re: Колко е 3 bar визуално?

                          MadHead написа:
                          Колеги искам да ви попитам като извадя бензиновият входящ маркуч от рейката с инжекторите и дам на контакт, какво налягане трябва да видя! Знам че помпите са 3bar, но как изглежда визуално това налягане или казано по друг начин колко трябва да хвърля?Питам защото според мен това е високо налягане, а като извадих маркуча и го сложих в едно шише, направи струя колкото дължината на показалеца. Според мен е твърде малко Цялата интервенция се налага, защото от известно време като запаля сутрин и подам рязко газ колата първо заглъхва, а след това се изфорсира. Като съм в движение със студен двигател забива муцуната при рязко натискане на газта. Като стопли работи добре, но ускорението е много мудно. Температурните датчици са сменени. По принцип има вероятност да са се позапушили и инжекторите, но след 2 добавки няма резултат, а и няма неравномерен ход колицата. От друга страна помпата ми свири...Едит: Тръгнах да питам за глупости...написах и проблема. Някой модератор може да премести темата...на правилното място
                          а връща ли бензин по обратния маркуч?

                          Коментар


                            #14
                            Връща бензин. Колата е работила преди това. Акумулаторът е на 2 седмици. Горивният филтър го сменям на всеки 10 хил с маслото и другите филтри. Точно тази добавка слагам - Лики Моли Injection Reiniger. Като цяло за колата ползвам само продукти на Liqui Moly!За съжаление нямам манометър, а на 2 места питах (които са ми близо до работа) и там нямат, ама щели да разберат дали е за смяна...шарлатани. Затова реших да попитам ако някой знае...Благодаря на всички за отговорите.
                            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                            Powered by Total & Fobos LPG

                            Коментар


                              #15
                              Хайде някой по-запознат с механиката на флуидите да даде разяснение по уравненията на Бернулий за идеален и реален флуид във Вентуриева тръба.Позабравил съм ги тези нещица.....

                              Коментар

                              Working...
                              X