Колеги искам да ви попитам като извадя бензиновият входящ маркуч от рейката с инжекторите и дам на контакт, какво налягане трябва да видя! Знам че помпите са 3bar, но как изглежда визуално това налягане или казано по друг начин колко трябва да хвърля?Питам защото според мен това е високо налягане, а като извадих маркуча и го сложих в едно шише, направи струя колкото дължината на показалеца. Според мен е твърде малко Цялата интервенция се налага, защото от известно време като запаля сутрин и подам рязко газ колата първо заглъхва, а след това се изфорсира. Като съм в движение със студен двигател забива муцуната при рязко натискане на газта. Като стопли работи добре, но ускорението е много мудно. Температурните датчици са сменени. По принцип има вероятност да са се позапушили и инжекторите, но след 2 добавки няма резултат, а и няма неравномерен ход колицата. От друга страна помпата ми свири...Едит: Тръгнах да питам за глупости...написах и проблема. Някой модератор може да премести темата...на правилното място
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко е 3 bar визуално?
Collapse
X
-
Ще се опитам да обесня някои неща. Да предположим, че маркучът, който си извадил има диаметър на отвора 8 мм. Ако някъде по връзката между него и помпата закачим манометър той ще отчете една теоритична стойност 1 бар и малко ( примерно ). Обаче ако стесним отвора на маркуча до 2 мм, същото това налягане вече няма да е един бар ами ще е 3 да речем. Идеята ми е, че дюзите с по-малкия си отвор могат да повишат налягането отчетено някъде по връзката. Друг е въпросът дали помпата все още достига това натоварване или умира при по-голямо съпротивление. Дано си разбрал логиката ми.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
От гумата нали знаеш с как излиза въздух като е надута на 2.2 - 2.3? Е, още малко по-силно е 3 бара. Това е визуално, обаче То с уста да го надуеш, по-силно ще излиза струята. А с уста не можеш да създадеш 3 бара, ако ще да си мара-прахосмукачката от околовръстното.Колега crush - това сериозно ли е, или се майтапиш?
Коментар
-
КИМИ написа:Koга съм изпил 4 бири сигурно минавам 3- те бара налягане- горе долу толкова трябва да хвърля и маркуча ти. :DLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Колеги правете разлика между налягане и дебит. Може да вдига и 10 бара но ако го пуснеш през широка тръба, а помпата е с нищожен дебит нищо няма да хвърли.Ако нямаш манометър може да пробваш с такъв от помпа за гуми- ще ти приблизителна представа.Това дето питаш с струята е все едно да питаш колко силно трябва да ме удари тока за да разбера че е 220 волта, има си уреди за тая работа. А добаката препоръчана от wwalker е суперhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
MadHead написа:Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
MadHead, когато си правил опита с откачения маркуч колата загряла ли е била, в смисъл дали е работила преди това и дали акумолатора е бил, достатъчно зареден, за да поддържа помпата на макс. обороти, друго а филтъра горивния кога си го сменял последно? Сега като се замисля и кафе-машината вкъщи я дават 3бара, а едва капе през цедката--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Atanas71 написа:MadHead написа:Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
u_bo
Re: Колко е 3 bar визуално?
MadHead написа:Колеги искам да ви попитам като извадя бензиновият входящ маркуч от рейката с инжекторите и дам на контакт, какво налягане трябва да видя! Знам че помпите са 3bar, но как изглежда визуално това налягане или казано по друг начин колко трябва да хвърля?Питам защото според мен това е високо налягане, а като извадих маркуча и го сложих в едно шише, направи струя колкото дължината на показалеца. Според мен е твърде малко Цялата интервенция се налага, защото от известно време като запаля сутрин и подам рязко газ колата първо заглъхва, а след това се изфорсира. Като съм в движение със студен двигател забива муцуната при рязко натискане на газта. Като стопли работи добре, но ускорението е много мудно. Температурните датчици са сменени. По принцип има вероятност да са се позапушили и инжекторите, но след 2 добавки няма резултат, а и няма неравномерен ход колицата. От друга страна помпата ми свири...Едит: Тръгнах да питам за глупости...написах и проблема. Някой модератор може да премести темата...на правилното място
Коментар
-
Връща бензин. Колата е работила преди това. Акумулаторът е на 2 седмици. Горивният филтър го сменям на всеки 10 хил с маслото и другите филтри. Точно тази добавка слагам - Лики Моли Injection Reiniger. Като цяло за колата ползвам само продукти на Liqui Moly!За съжаление нямам манометър, а на 2 места питах (които са ми близо до работа) и там нямат, ама щели да разберат дали е за смяна...шарлатани. Затова реших да попитам ако някой знае...Благодаря на всички за отговорите.Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Humppa
Хайде някой по-запознат с механиката на флуидите да даде разяснение по уравненията на Бернулий за идеален и реален флуид във Вентуриева тръба.Позабравил съм ги тези нещица.....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар