Значи така било при дизелите? Просто пускаш горивото през миниатюрен отвор, и така налягането му от 1 бар става 1400. Аз пък си мислех че е нещо много по-сложно - че има някаква помпа, която е скъпа, и т.н. , а то - само намаляш отвора и ето ти налягане. Пробвах го и на чешмата - като е отворен крана докрай, чешмата тече с някаква сила. Все едно е от маркуч фи 8. Като започнах да затварям крана, т.е. да намаля отвора през който излиза водата, някъде до към фи 2, очаквах чешмата да започне да тече много по-мощно. Тя пък взе че почти спря да тече. Каква изненада ?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко е 3 bar визуално?
Collapse
X
-
MadHead написа:Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.
Коментар
-
ici написа:Ако закачиш манометър и я затапиш, по този начин ще трябва да даде около 7 бара.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Atanas71 написа:MadHead написа:Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
ici написа:MadHead написа:....Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
crush написа:ici написа:Ако закачиш манометър и я затапиш, по този начин ще трябва да даде около 7 бара.
Коментар
-
Че си спамер - спамер си. Аргументите са налице във всяка тема и сам си го знаеш. С този твой сарказъм направо си досаден понякога. Айде помисли пак ако запазим дебита и между помпата и крайния отвор сложим измервателен уред, дали налягането няма да се повиши, когато намалим отвора и дебитът остава непроменен! И налягане ще е по-високо при манометъра. Не знам за какво ми спориш, аз така си върша работата с климатиците вече две години, където все с налягане работим. Или аз не обеснявам, така че да ме разбереш, или ти нещо не разбираш какво обеснявам. Не спори повече с мене, нямам намерението да падам на твоето форумно ниво !www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Наляганеот Уикипедия, свободната енциклопедияНаправо към: навигация, търсенеНалягането (с означение p) е физична величина, характеризираща големината на натиска (нормалната съставяща на силата), който действа върху единица площ. Налягането е скаларна величина. Съгласно определението в ISO 31 налягане наричаме отношението на силата към площта на повърхнината: p = frac{F}{A} или p = frac{dF}{dA}където: p е налягането, F е нормалната сила, A е площта.Единицата за налягане в SI е паскал или нютон на квадратен метър. В областта на флуидите се допуска употребата и на единицата bar (1 bar = 100 kPa).\ Край на цитатаНалягането както разбрахме е силата върху единица площ. НЮТОН НА КВАДРАТЕН МЕТЪР.Манометъра каквото и да премери ти го преобразува към квадратен метър.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Налягането е приложена сила на определена площ примерно нютон на кв.см.Дебита е количество флуид (течност, газ) за определено време (литра за час). В случая след дюзата говорим за дебит. А налягането е в обема преди нея. Това е физиката. Ако налягането преди дюзата не е достатъчно то и с дебита ще е така.add: Изпревари ме :DFiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Stoyan_68 написа:Atanas71 написа:MadHead написа:Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
тая тема може да стане достоен заместник на темата със пълната и празната коли дето имали един и същи спирачен път.та се сещам за цитат от любимата ми книга:"-- О, я виж колко лесно стана -- казва си човекът и както е насъбрал инерция, решава да докаже, че черното е бяло, и бива прегазен на следващата зебра. "иначе пълния цитат е:-- Отказвам да приведа доказателства, че съществувам -- казва бог, -- защото доказателствата изключват вярата, а ако няма вяра, аз съм нищо.-- Но -- отвръща човекът -- Вавилонската рибка е пълно опровержение на това, нали? Тя не може да се е развила по някаква случайност. Тя е доказателство, че ти съществуваш и следователно, според собствените ти доводи, не съществуваш. И тъй като това се опитвахме да докажем, спорът може да се счита за приключил.-- Олеле... -- каза бог -- не се бях сетил за това -- и тозчас изчезна, отвеян от тази ефирна логика.-- О, я виж колко лесно стана -- казва си човекът и както е насъбрал инерция, решава да докаже, че черното е бяло, и бива прегазен на следващата зебра.
Коментар
-
Stoyan_68 написа:ici написа:MadHead написа:....crush написа:ici написа:Ако закачиш манометър и я затапиш, по този начин ще трябва да даде около 7 бара.
Коментар
-
Atanas71 написа:Stoyan_68 написа:Atanas71 написа:MadHead написа:Ами питам, защото един приятел каза че като пробвал новата помпа и хвърляла на 2м...т.е. прави огромно налягане. То 3bar изобщо не са малко...и аз си мисля че е за смяна, но дано съм прав. От друга страна гледам че пише и 110l/h. Не знам дали има много общо защото налягането може да варира в зависимост от отвора, но пък да хвърля на 4-5см ми се вижда малко.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Обемът флуид, който преминава за единица време през дадено сечение на една тръба се нарича дебит. Т.е дебита е равен на скоростта на течността, умножено по площа на напречното сечение на маркуча или:Φ = v S Налягането на течността е единица сила, която деиства на единица площ от стената на съда или маркуча или = F . SКазано накратко: Помпата работи с постоянни обороти и дава постоянен дебит, скоростта на изтичане ще е толкова по- голяма, колкото по- малко е сечението, както се вижда от първата формула.за подържане на налягането в постоянна стойност се грижи регулатора на налягането на рейката на дюзите- там има едно буталце и то се избутва от силата F и съответната площ S и преодолява една пружинка, която е изчислена да отваря над 3 бара и да се връща част от горивото в резервоара и остава постоянна величина- 3 бара за пълните инжекций.Ако на още някой нещо не му е ясно- да си седне- цафе по физика! :D :D :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар