Колеги, след като миналата неделя си размазах колата (Браво 1. сега се замислям за нова. Видях, че един колега се съветва с Вас и викам и аз ще се посъвтвам ама без да му спамя темата. Та харесала съм напоследък едно Пунто 2002г. 1.8 131hp. Някакви отзиви? Харесва ми много на външен вид особено фаровете са суперски, само че отвътре салона не ми допада много. Масово с епредлагат такива коли, но 1.2 - 50hp (май) и съгласете се след като си се возил на 1.8 Браво не можеш ме накара да подкарам някое с коне на половината... пък и като пуснеш климатика сигурно е убийствено бавно. Дали е така? Та кой каквото знае за това Пунто 1.8 да казва, че много съм се запалила. Отношение Цена-Екстри-Години е идеално според мен, даже може да преглътна, че вътрешния дизайн не ми харесва особено..Поместено в неподходящ раздел. Модерирано.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за Пунто 1.8
Collapse
X
-
mnpenchev
Пунтото е супер, само внимавай, че бяга много, да го пазиш, да не свърши като бравото И все пак няма да е лошо да дадеш малко повече инфо за колата, линкче, снимки ... така ще могат да се включат повече хора с конкретни мнения по въпросите ти :D
-
Салона на 1.8 ХГТ няма нищо общо със малките мотори всичко вътре е различно. Като лични впечатления колата върви много добре и гори доста приемливо ( лятото като я водих на моренце ми направи разход 6.6 със нон стоп включен климатик, а в града е почти двоен разхода, което ме навежда на мисълта че в Софийските задръствания може и над 15 да скочи спокойно) Иначе приятен градски автомобил за хора които не пътуват много. Относно поддръжка частите са почти на двойна цена от тези на другите модификации, примерно едни носач варира около 200 лв. а при 1.2 е 60 лв, обслужването му излиза някъде около 500лв в зависимост качеството на частите и сервизът и тн. Ако имаш някакви по конкретни въпроси, пишиFiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
-
За какво ти е малка градска кола с толкова мощен мотор ? Не съм фен на дизелите, но съм чувал как мърка пунто2 дизел. Вземи си някакво такова - икономично, а не ламя 130 коня. Или пък помисли за фиат палио - ще останеш приятно изненадана от модела.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ако е Пунто 1.2 с пуснат климатик сигурно едва върви, или се бъркам? Ами Дизел нещо не ми се харесват особено..нямам добри впечатления за тях. Карала съм кола дизел Опел Астра 1.7 тд (служебна) и откачах - едва тръгва тая кола..много е мудна.. Искам да се движи все пак.. но разход 15 е много. Напоследък бравото ми даваше около 10 и бях много доволна. Не ми се иска обаче да си взимам същата кола, а не ми се напуска семейството на Фиат.Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Аз имах "Пунто 1.2" (2005г., 60к.с.) и си вървеше еднакво бавно с климатик и без климатик, НО за сметка на това харчеше 7л./100км. градско в София, а за същото това градско е перфектно - и без друго с повече от 40км/ч рядко ще караш, т.е. от 130к.с. ще използваш максимум 50, ама ще плащаш и ще храниш 130
Коментар
-
На мен рядко ми се налага да карам из София. Работя доста далече отвкъщи и всеки ден ми се налага да карам от кв.Бояна до разклона за нови искър по околовръстното (където са 4 ленти) така че сигурно с 1,2 ще ми е доста смотанко... А какво ще кажете за Дизела? Той по-пъргав ли е... Все пак е дизел по-нов от този който съм карала (Опела беше 95)Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
mnpenchev
То много зависи и каде го кара, ако ще е само за града 1,4 също е добър вариант, 75 магарета е.ПП. сега видях че си писала, и вкарвам лека корекция. Ако ще е за извън града вземай големио дзвер, удоволствието е в пъти по-голямо, само че този път умната. Дизела също е добър вариант, даже няма да разбереш, че е дизел, ако ти дадат да го пробваш :D
Коментар
-
mnpenchev
В mobile.bg видях достаОбщо взето, като отиваш да го вземаш, гледай да ти отива на чантата, другото е чист късмет
Коментар
-
Колежке, какво значи "смотанко"?!Аз ти обяснявам, че няма да използваш и половината от мощността на двигател 130к.с., ти ми казваш, че ще ти бъде "смотанко" с 60к.с. Ако щеш и на емнайсе ленти да се движиш, пак ще караш с максимум 50% от ресурса на 1.8 До 7000 оборота ли ще го напъваш или ще имаш 180км/ч средна скорост по четирите ленти на околовръстното?Айде похвали се като си купиш колата, да дойда някоя сутрин да покараме заедно до работата ти и ТЕ тогава да те питам дали не ти е "смотанко" Спирам, че ще изгрубея много....
Коментар
-
Аз не искам да достигам максимална скорост. Просто искам съвет за колата, а вие ме нападате къде ли съм щяла да я карам. Ми аз НЕ разбирам от коли, нито карам бързо, просто ми се налага да карам по много километри на ден и да въртя по северна дъга околовръстно което е като магистрала - един вид карам извънградско. Искам колата ми да е пъргава и да набира бързо, не да карам бързо.Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Не знам какъв дизел си карала преди, но явно на нов не си се качвала, в интерес на истината аз не съм карал дизелов фиат, но карам дизелова корса ком он рейл и можеш да се учудиш колко бързо набира, а пунтото което е с 600 кубика по-голям двигател трябва да рови асфалта направо.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар