Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парно на Фиат Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с парно на Фиат Мареа

    Парното не ще да върти,т.е. вентилатора.Свалих вентилатора,пуснах му 12волта директно от акумулатора-върти си без ядове.На клемите,където се закача вентилаторчето има 11волта,но като закача там самото вентилаторчене ще да върти.Дано сте ме разбрали?Идеи някакви?
    BGmama.info

    #2
    термопреъсвача, платката с резисторите.... и други.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      термопреъсвача, платката с резисторите.... и други.
      Ориентировъчни цени за ремонт?И някой знаещ да го извърши?
      BGmama.info

      Коментар


        #4
        Всеки жичкаджия който не е вързан в ръцете. Ремонтът е елементарен, подменят се само фдефектиралите елементи ако проблемът е от това, може би за около 15-20 минути. повече от 20 лева е кощунство за тази дейност.

        Коментар


          #5
          Проблема че,че около мен са само вързани в ръцете.Има ли някои в Дружба или Надежда ,който да изкара някой лев
          BGmama.info

          Коментар


            #6
            Колега може ли както стой вентилаторчето да му се подаде от акумулатора ток без да се сваля къде са му + са и - нуса ,че да разбера и мойто какво му е.....проблема ми е същия Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              Ами то се сваля елементарно - със завъртане се откопчава.И "+" и "-" са си надписани,но можеш да ги видиш чак като го свалиш.Но елетромотора трудно ще изгори.По-скоро проблема ти е като моя.
              BGmama.info

              Коментар


                #8
                Обективно погледнато, смятате ли че има значение кое е плса и кое е минуса за самата проба ?

                Коментар


                  #9
                  "ogi28b" аз просто питам каде са му клемичките че да го пробвам не че има значение кое е + и кое - В електротехникум съм "учил" :DА сега да минем на същинската част на въпроса....Къде е термопрекъсвача платката и резисторите?Зад врътката ли...щото одеве разчекнах таблото и достигнах до една пластмаска на която са врътките обааааче като я развих тя се пада зад пластмасите на таблото,което ме довежда до мисълта че трябва да го сваля цялото че да я измъкна нея и можеби зад тая пластмаса да е платката която търся или съм се ориентирал грешно Въпроса ми е към aladin , към някой който е разглобявал там ,или към ogi28b ако той знае как стоят нещата с платката за която говориА може и да съм глупав и тая платка изобщо да не се намира там :D Обаче не е работа без парно Yellow_Flash_Colorz_PDT_39
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    Не съм разглобявал, ама нещо ми се върти из главата че е около вентилатора или на самия него, ако си без климатик. Абе трябва малко да се потърси из форума, има теми за тези резистори, но понеже при мен дойдоха ремонтирани, никога не съм се интересувал. Дано някой който вече е минал по този път да се включи в темата.

                    Коментар


                      #11
                      Ахаааа демек може да не е там където сам се забучил.... а отдолу под жабката до вентилатора.Ше се разровя утре там преди да съм счупил оше нешо по централната конзола :D а междувременно някой дето я знае къде е тая платка да пише
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        #12
                        Айде бе колеги...да не искате да кажете че на никой не му е правил този проблем парното.....някой да помага че няма парно и таблото ми е разглобено....жабката навсякаде Търсих отдолу при перката някви платки ама нищо не намерих...само едно метално дето пише Hitachi на него можеби е ЕКУ-то и много кабелчета мабелчета,няколко релета и това е! Подадох на перката директно ток от акумулатора и си работи обаче май ще трябва да търся проблема под централната конзола зад врътките Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Да не би да се е прекъснала някоя жичка възможно ли е?
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #13
                          PaUnOff написа:
                          Айде бе колеги...да не искате да кажете че на никой не му е правил този проблем парното.....някой да помага че няма парно и таблото ми е разглобено....жабката навсякаде Търсих отдолу при перката някви платки ама нищо не намерих...само едно метално дето пише Hitachi на него можеби е ЕКУ-то и много кабелчета мабелчета,няколко релета и това е! Подадох на перката директно ток от акумулатора и си работи обаче май ще трябва да търся проблема под централната конзола зад врътките Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Да не би да се е прекъснала някоя жичка възможно ли е?
                          Здрасти колега,правилно си се ориентирал вече.Търси в централната конзола,мисля че там ти е проблема в копчето.На мои приятел ,беше по същия начин както и при теб,и проблема се реши от самото копче за пускане на парното.Вътре е на пластинки и не опираше/не даваше контакт/.Като го почистихме и ги понадигнахме пластинките леко се оправи,и човека си спести 50левчета за копче.Ако искаш провери и ти
                          ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

                          Коментар


                            #14
                            Само да те попитам...? Как е стигнал до тези пластинки? аз тръгнах да разглобявам цялото табло за да изкарам тази пластмаса с копчетата Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #15
                              Оправих го това шибано парно.... да стигнеш до копчетата от задния им край...това е най голямото приключение което може да се случи на някой :D Наложи се да свалям цялото табло,че да изкарам гадната врътка...да я разглобя тъй като е почти капсулована,да повдигна малко крачетата че да дават хубав контакт и това беше всичко.Накрая затворих врътката и я залепих с капчица :D И последва дългото сглобяване и чудене коя видийка къде беше Ужас,много гадна процедура за една нищо и никаква врътка.... по-добре да ми беше изгорял термодатчика отколкото да свалям цялото таблото заради копче. П.П. А иначе научих покрай всичкото четене че ако не ти работи ниииито една от степените проблема е в врътката а не в платчицата до перкатаБлагодаръ за фниманието дано помогнах на някой.... а между другото "Aladin" оправи ли твоето парно?
                              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                              Коментар

                              Working...
                              X