Става впрос за един много износен двигател с ниска компресия ( голф 3 ка ABF мотор). Кога би трябвало да се държи по добре- когато е студен или когато е загрял??При студен двигател доколкото знам има по големи луфтове заради които компресията е по малка, но пък маслото е по гъсто, като загрее е обратното.Вие как мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кога износен двигател има повече мощност- студен или загрял?
Collapse
X
-
Кога износен двигател има повече мощност- студен или загрял?
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Re: Кога износен двигател има повече мощност- студен или заг
infineon написа:Става впрос за един много износен двигател с ниска компресия ( голф 3 ка ABF мотор). Кога би трябвало да се държи по добре- когато е студен или когато е загрял??При студен двигател доколкото знам има по големи луфтове заради които компресията е по малка, но пък маслото е по гъсто, като загрее е обратното.Вие как мислите?SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
-
Не че мисля че е за уплътняване, ама все пак когато е студено и гъсто 15в 40 предполагам че уплътнява докато не стане по редичкоhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Хмм точно така се държи, трябва да и дадеш яко газ за да тръгне да върви, не може да тръгва като бравото ми на 1000 оборота тихичко.Откакво може да се получава тракащ звук когато загрее мотора?Когато е студен работи стегнато и без тракане тъй че мисля че не е повдигачи.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Моя опит с износен двигател е, че гъстото масло (SAE 15W-50) намаля тракането и гадния шум. Обяснявам си го с това, че най-вероятно се нормализира налягането на маслото(повишава се) -->шума намалява, защото,като е гъсто, по-малко масло бяга от увеличените хлабини на лагерите на коляно-мотовилковата група, откъдето се губи масло, респ. и налягане. Някой по-горе каза, че маслото не уплътнявало, аз съм на противоположното мнение. На цилиндър със счупен сегмент и тотална загуба на компресия съм наливал през отвора за свеща около 20-30 мл. масло --> при последвалото палене резултатът е ясен - за 5 секунди двигателя работи като нов, докато изгори маслото и после пак започва да прекъсва. Уплътнява. Противоречиво е износен мотор да върви повече от здрав, но се случва и този парадокс, стига компресията да е сносна. При повишени обороти има по-малко загуби на компресия, заради ограниченото време тя да се изплъзне между стените на цилиндъра. Колкото по-големи са оборотите, толкова по-малко трае времето на такта "сгъстяване". Ето пример--> Вземаме един ИЗНОСЕН бутален компресор за въздух, който много наподобява бутален двигател с вътр. гор. Допускаме, че компресора е много износен и без да спира не може да качи повече от 1 бар налягане. Какъв ще е резултата, ако му увеличим оборотите двойно? Ще създаде по-голяма компресия(налягане), защото ще съкратим времето през което я губим поради износване.Всъщност въпроса на темата е кога има повече сила, студен или загрял. Според мен - загрял, защото на теория буталата се разширяват повече от блока, на практика е много много малко, нооTD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
nylon написа:Моя опит с износен двигател е, че гъстото масло (SAE 15W-50) намаля тракането и гадния шум. Обяснявам си го с това, че най-вероятно се нормализира налягането на маслото(повишава се) -->шума намалява, защото,като е гъсто, по-малко масло бяга от увеличените хлабини на лагерите на коляно-мотовилковата група, откъдето се губи масло, респ. и налягане. Някой по-горе каза, че маслото не уплътнявало, аз съм на противоположното мнение. На цилиндър със счупен сегмент и тотална загуба на компресия съм наливал през отвора за свеща около 20-30 мл. масло --> при последвалото палене резултатът е ясен - за 5 секунди двигателя работи като нов, докато изгори маслото и после пак започва да прекъсва. Уплътнява. Противоречиво е износен мотор да върви повече от здрав, но се случва и този парадокс, стига компресията да е сносна. При повишени обороти има по-малко загуби на компресия, заради ограниченото време тя да се изплъзне между стените на цилиндъра. Колкото по-големи са оборотите, толкова по-малко трае времето на такта "сгъстяване". Ето пример--> Вземаме един ИЗНОСЕН бутален компресор за въздух, който много наподобява бутален двигател с вътр. гор. Допускаме, че компресора е много износен и без да спира не може да качи повече от 1 бар налягане. Какъв ще е резултата, ако му увеличим оборотите двойно? Ще създаде по-голяма компресия(налягане), защото ще съкратим времето през което я губим поради износване.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами приателю от обща култура ще ти кажа че метала се разшерява от топлината.А по научно му ще ти го кажа така: Спри да гледаш колко масло ти гори а караи така то ще се чуе и аз трябва да ям все пак Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар