Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога износен двигател има повече мощност- студен или загрял?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кога износен двигател има повече мощност- студен или загрял?

    Става впрос за един много износен двигател с ниска компресия ( голф 3 ка ABF мотор). Кога би трябвало да се държи по добре- когато е студен или когато е загрял??При студен двигател доколкото знам има по големи луфтове заради които компресията е по малка, но пък маслото е по гъсто, като загрее е обратното.Вие как мислите?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Кога износен двигател има повече мощност- студен или заг

    infineon написа:
    Става впрос за един много износен двигател с ниска компресия ( голф 3 ка ABF мотор). Кога би трябвало да се държи по добре- когато е студен или когато е загрял??При студен двигател доколкото знам има по големи луфтове заради които компресията е по малка, но пък маслото е по гъсто, като загрее е обратното.Вие как мислите?
    Ти да не мислиш ,че маслото служи да уплътнява бутало-цилиндровата група? За тази цел си има сигменти.
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #3
      Не че мисля че е за уплътняване, ама все пак когато е студено и гъсто 15в 40 предполагам че уплътнява докато не стане по редичко
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        ищо няма да усетите то темп разш не са толкова сериозни, ако бяха и да не износен двг пак щеше да ги има тези темп разш. особенно се усеща- на ниски никаква мощност, на високи идва мощност, върви все едно с турбо
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Хмм точно така се държи, трябва да и дадеш яко газ за да тръгне да върви, не може да тръгва като бравото ми на 1000 оборота тихичко.Откакво може да се получава тракащ звук когато загрее мотора?Когато е студен работи стегнато и без тракане тъй че мисля че не е повдигачи.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Моя опит с износен двигател е, че гъстото масло (SAE 15W-50) намаля тракането и гадния шум. Обяснявам си го с това, че най-вероятно се нормализира налягането на маслото(повишава се) -->шума намалява, защото,като е гъсто, по-малко масло бяга от увеличените хлабини на лагерите на коляно-мотовилковата група, откъдето се губи масло, респ. и налягане. Някой по-горе каза, че маслото не уплътнявало, аз съм на противоположното мнение. На цилиндър със счупен сегмент и тотална загуба на компресия съм наливал през отвора за свеща около 20-30 мл. масло --> при последвалото палене резултатът е ясен - за 5 секунди двигателя работи като нов, докато изгори маслото и после пак започва да прекъсва. Уплътнява. Противоречиво е износен мотор да върви повече от здрав, но се случва и този парадокс, стига компресията да е сносна. При повишени обороти има по-малко загуби на компресия, заради ограниченото време тя да се изплъзне между стените на цилиндъра. Колкото по-големи са оборотите, толкова по-малко трае времето на такта "сгъстяване". Ето пример--> Вземаме един ИЗНОСЕН бутален компресор за въздух, който много наподобява бутален двигател с вътр. гор. Допускаме, че компресора е много износен и без да спира не може да качи повече от 1 бар налягане. Какъв ще е резултата, ако му увеличим оборотите двойно? Ще създаде по-голяма компресия(налягане), защото ще съкратим времето през което я губим поради износване.Всъщност въпроса на темата е кога има повече сила, студен или загрял. Според мен - загрял, защото на теория буталата се разширяват повече от блока, на практика е много много малко, ноо
            TD_100, че е кръгло число.

            Коментар


              #7
              nylon написа:
              Моя опит с износен двигател е, че гъстото масло (SAE 15W-50) намаля тракането и гадния шум. Обяснявам си го с това, че най-вероятно се нормализира налягането на маслото(повишава се) -->шума намалява, защото,като е гъсто, по-малко масло бяга от увеличените хлабини на лагерите на коляно-мотовилковата група, откъдето се губи масло, респ. и налягане. Някой по-горе каза, че маслото не уплътнявало, аз съм на противоположното мнение. На цилиндър със счупен сегмент и тотална загуба на компресия съм наливал през отвора за свеща около 20-30 мл. масло --> при последвалото палене резултатът е ясен - за 5 секунди двигателя работи като нов, докато изгори маслото и после пак започва да прекъсва. Уплътнява. Противоречиво е износен мотор да върви повече от здрав, но се случва и този парадокс, стига компресията да е сносна. При повишени обороти има по-малко загуби на компресия, заради ограниченото време тя да се изплъзне между стените на цилиндъра. Колкото по-големи са оборотите, толкова по-малко трае времето на такта "сгъстяване". Ето пример--> Вземаме един ИЗНОСЕН бутален компресор за въздух, който много наподобява бутален двигател с вътр. гор. Допускаме, че компресора е много износен и без да спира не може да качи повече от 1 бар налягане. Какъв ще е резултата, ако му увеличим оборотите двойно? Ще създаде по-голяма компресия(налягане), защото ще съкратим времето през което я губим поради износване.
              всичко по-горе е вярно
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                когато е загряла върви повече, а вън нека е студено
                Fiat, Lancia, Alfa Romeo - Testdrive.bg

                Коментар


                  #9
                  Ами приателю от обща култура ще ти кажа че метала се разшерява от топлината.А по научно му ще ти го кажа така: Спри да гледаш колко масло ти гори а караи така то ще се чуе и аз трябва да ям все пак Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                  Subaru B9 tribeca 3.0
                  Peugeot 307 04
                  Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                  Fiat Brava 1.6 16V 103

                  Коментар

                  Working...
                  X