Такаааа....ето предисторията...Откакто съм купил колата (преди 6 месеца) не съм имал никакви грижи с паленето...очето зелено...абе всичко ОК.Преди една седмица тругвам аз за работа (не бях я палил 2 дни) сутринта и колата ТРУП....отвсякаде....(през багажника едвам отключех отвътре)....дадоха ми ток и запалих...стоя после загасена 2 часа и пак същото....с две думи акумулатор никакъв.Купих аз нов (български) човека замери дали ми зарежда всичко беше наред...замери и за отечка и имаше...(незнам в каква мерна еденица е но на уреда му показа 2.0)....което е много.Разтърсихме се от каде тоя разход и се оказа че е от плафончето над главата... което е необяснимо такъв разход...при положение да светва при отворена врата и при ЗАТВОРЕНИ врати и съответно ЗАГАСЕНО осветление в колата на уреда даваше тази отечка....щракнах го на позиция да не се пали въобще и отечката падна.......дотук стана ясно как ми е паднал акумулатора....преглътнах факта че ще игнорирам плафончето но от днес при студен двигател паля трудно (никога преди не се е случвало)...отивам пак при човека от магазина ...мери той...няма отечка....мери акумулатора и показва 12.75 което е зле...особенна за нов па макар и български.Основното ми каране ако ходя само до работата е не повече от 15 км за деня...и неговата теза е че от това е проблема...нямал време акумулатора да се зареди (в което има логика)....но за нов акумулатор....???кажете си мнението и дайте съвет.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с нов акумулатор.
Collapse
X
-
Не е нормално да го изтощиш толкова бързо ако е бил зареден като си го купил. Преди време имах подобен проблем падаше ми акумолатора, смених го след 2 седмици пак същото.... проверявам няма отечки, колата си зарежда уж нормално поне напрежението при запален двигател беше ОК и след дълго ровене с един приятел който се занимава с такива неща се оказа че един от кабелите на плюсовата клейма е почти скъсан (висеше на 2 жички) свързахме го както трябва и всичко се оправи и аз като теб минавам по 15км средно на ден и вече 3 месеца несъм имал никакъв проблем.PUNTO 1.1 94г.
-
georgiarg написа:И аз минавам сутрин 15км до работа и вечер още толкова обратно.Акумулаторът ми е български и нямам никакви проблеми с него, сутрин колата си пали съвсем нормално. Провери си все пак зареждането отново.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
И аз минавам по толкова и нямам проблеми. Последния ми акумулатор ( МОНБАТ )е на около година и половина предимно градско каране, не е зареждан до сега. Ако не намериш нещо съмнително там където колегите дадоха съвет, провери дали регулатора на напрежението не ти "сече" тока при по-високи обороти.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
не е в това проблема! и аз минавам на ден не повече от 15км, а акумулатора не е мръднал, а с него купих колата преди година и половина и 20000км. затова според мен или акумулатора е прецакан, или имаш консумация, която не сте открили."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Най-вероятно е да имаш още някъде утечка. Преди време един колега имаше проблеми с генератора и от там му се разреждаше акумулатора. Добре зареден акумулатор трябва да показва над 13,5 волта. Освен това обаче не е лошо да си премериш гъстотата на електролита в клетките. За това време на годината е добре да е над 1,25. Ако няма толкова свали го и го зареди докато достигнеш тази гъстота. Ако само вдига напрежение без необходимата гъстота на електролита пиши го бегал П.С. Намерих линка ако искаш хвърли един поглед http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3074FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Vladim написа:13.5 волта!?!?!? Не е ли малко множко? Нали не говориш за напрежние при запален двигател? Аз пък все си мисля, че зареден (не веднага свален от зарядното) акумулатор трябва да има 12.6 - 12.8 волта напрежение.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
мерси на всички...за друга отечка съм сигурен че нямам (аз най вече за това отидох пак.за да премерим)...и уреда показа 0.0....значи спаред някои от вас 12.75 не е слабо....??? дано да сте прави....междодругото проблема го имах два дни а днес и вчера не.....та ще следя нещата и ще видим какво ще стане.....Fiat Brava 1.6 16V '98
Коментар
-
...незнам....тези дни паля що годе добре....и въпреки всичко не е както трябва....ето едно наблюдение от днес....когато завъртя на контакт....таблото светва баааавно....всмисъл не както при загрят автомобил....самите дигитални цифри са някак бледи и после се оправя.....абе с две думи изглежда като слаб ток...и като се зареди с малко каране и всичко е ок....то и когато го премерихме беше загряла колата и показваше 12.75 ...а сутрин на студен двигател сигурно е бая надолу....а може ли проблема да е в алтернатора??? всмисъл да зарежда но не както трябва.......пак да оточня ...отечка нямам.Fiat Brava 1.6 16V '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар