Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат за 250 лв.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат за 250 лв.

    Здравейте колеги и моя термостат Сдаде багажа. Тая кола все не загряваше карам градско добре стрелката на 3-4 черта . Излизам извън града е тая стрелка падаше до 1 черта.Паля я една сутрин на студен двигател след 1 минута пипам маркуча за казанчето на парното топъл пипам големия маркуч към радиатора и той топъл. Реших аз да го сменя. Отивам в един магазин е тоя човек ме изуми .Викам термостат си тарся за фиат браво 16 16в той ми вика имаме нови и втора употреба питам колко пари са той- новия 250 лв 2 ръка javascript:emoticon(’’)Twisted Evil питах го и него дали има само термостата без целия корпус - нямал :D при положение че преди това бях обиколил поне 10 магазина в бургас и си знам че цените им са кам 75 ,95:D .Както и да е прибрах се аз и решиха да го сваля да го видя какав е тоя термостат за 250 лв :D. Първо свалих акумолатора, екуто махнах поставката за акумолатора махнах, скобите на маркучите, маркучите бяха залепени трудно но и тях махнах една кофа оставих от долу да тече там антифриза. развих му болтовете на термостат и го изкарах.И беше замрял в полу отворено положение-марка берх в италия сделан.Нее капсулован там кадето е термостата има резба според мен подлежи на подмяна.Колеги искам само термо елемента да сменя.Дайте съвет от каде да си го купя.Благодаря предварително!

    #2
    Ами до колкото знам си трябва нов не се продават насипно.От тези по 75-95лв.
    FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

    Коментар


      #3
      Много трудно се намира само този чарк. Чувал съм, но не съм виждал. Много теми има тук как напъхват такава джаджа от Рено 5(търсиш който отваря м/у 80’ и 90’, че има различни - май на 83’ имаше такъв, дето ще върши работа почти като оригинала, който е на 88’) за 10-15лв. в горния маркуч от радиатора към термостата.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        В Бургас би трябвало да имате и Косер и ЕВРО07 , така че щом си изкарал само термостата без тръболията иди в магазина с термостата без да казваш от каква кола е и им кажи да погледнат за термостат с тези размери.В противен случай си го купиваш за около 80 кинта барабар с тръболията.BEHR , BEHR-THOMSON , ROLMAX , EPS , VERNET -> един дол дренки.На старата кола всички съм ги пробвал издъхваха много бързо , като най упорит се оказа BEHR

        Коментар


          #5
          Ако решиш да даваш около 80лв. за нов термостат бих ти препоръчал Facet от Косер. И аз доста мисли и изчетах преди да го сменя моя и накрая се спрях именно на него.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Re: термостат за 250 лв

            danzel написа:
            Здравейте колеги и моя термостат здаде багажа. Тая кола все не загряваше карам градско добре стрелката на 3 4 черта . Излизам извън града е тая стрелка падаше до 1 черта.Паля я една сутрин на студен двигател след 1 минута пипам маркуча за казанчето на парното топъл пипам големия маркуч към радиатора и той топъл. Реших аз да го сменя. Отивам в един магазин е тоя човек ме изуми .Викам термостат си тарся за фиат браво 16 16в той ми вика имаме нови и втора употреба питам колко пари са той- новия 250 лв 2 ръка javascript:emoticon(’’)Twisted Evil питах го и него дали има само термостата без целия корпус - нямал :D при положение че преди това бях обиколил поне 10 магазина в бургас и си знам че цените им са кам 75 ,95:D .Както и да е прибрах се аз и решиха да го сваля да го видя какав е тоя термостат за 250 лв :D. Първо свалих акумолатора, екуто махнах поставката за акумолатора махнах, скобите на маркучите, маркучите бяха залепени трудно но и тях махнах една кофа оставих от долу да тече там антифриза. развих му болтовете на термостат и го изкарах.И беше замрял в полу отворено положение-марка берх в италия сделан.Нее капсулован там кадето е термостата има резба според мен подлежи на подмяна.Колеги искам само термо елемента да сменя.Дайте съвет от каде да си го купя.Благодаря предварително!
            Евтиното да не излезе скъпо накрая.... Не че и скъпото е стока ама...

            Коментар


              #7
              Re: термостат за 250 лв

              danzel написа:
              Нее капсулован там кадето е термостата има резба според мен подлежи на подмяна.Колеги искам само термо елемента да сменя.
              Със сигурност не се разглобява ,но няма нищо невъзможно все пак.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Сложи си читав термостат. С переделки рискуваш излишно.Ако не ти работи добре термостата, разхода на гориво ще е по-висок.AXM-AUTOБУРГАСул.
                Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                Коментар


                  #9
                  Re: термостат за 250 лв

                  Tornado написа:
                  danzel написа:
                  Нее капсулован там кадето е термостата има резба според мен подлежи на подмяна.Колеги искам само термо елемента да сменя.
                  Със сигурност не се разглобява ,но няма нищо невъзможно все пак.
                  със сигурност се разглобява, бях слагал снимки лятото на моя оригиналния. но се разглобяват само оригиналните, с водопроводен ключ. обаче никъде не съм виждал да се продава само елемента с капсулката и пружинките, т.е. термостата, навсякъде ти пробутват и другата простотия и при тях вече не се разглобява, а е капсуловано
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    пакумба е прав наистина се разглобява термостата.На другите по магазините там където се слага маркуча е пласт маса и несе разглобява.Даже намерих тук в нета се продава само елемента. Но аз си оставих стария след като го ремонтирах. :D http://www.unto.pl/termostat-brawo-b...htmlПреди да разглобя тръбите на термостата ги (сварих) :D за да се убедя че не работи.А той пък започна да отваря извадих го от водата- пак се върна в старото си положение (полу отворен).Отварям го аз (одвих капачката от резбата) там от горе към маркуча има една игла на която самия термо елемент се държи той има дупка с която влиза в иглата (там където затваря големия кръг).Махнах го от иглата.Мамицата му Втази дупка се бяха събрали отлагания който не позволяваха на термо елемента да затвори напълно големия кръг. Изчистих го с една малка отверка.Сложих го пак на мястото си на иглата завих от горе капачката :P сега той си беше затворил на пълно.Пак го варих :D сега всичко беше нормално при нагряване отваряше а когато го изкарах от водата термо елемента затвори плътно големия кръг.Монтирах го към главата купих си нови скоби, нова гарнитура че старата беше заминала.Старите скоби ги скъсах (скъсаха ми нервите мн трудно се махат)сложих маркучите стегнах скобите.Налях антифриз обезвъздуших системата.поставих боша,кабелите,екуто,сложих,акумолатора с поставката,запалих колата започна да загрява стрелката стигна малко под средата тогава затопли големия маркуч към радиатора. Така сам си ремонтирах термостата без да си го купувам за 250 лв :D

                    Коментар


                      #11
                      Накара ме довечера да видя моя стария.A всъщност за бензинова кола ли става дума ? При дизела по същия начин ли стоят нещата ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        всъщност проблема, който колегата е решил може д асе окаже много добро решение за 90% от проблемните термостати. не съм оглеждал моя, защото го купих преди да разглобя стария, но подозирам,ч е проблема и при мен може да с еокаже същия
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Всъшност и аз така си мисля сигурно в повечето случаи проблема може да се окаже същия.На термо елемента няма какво да му се повреди сигурно не може даму се загубят свойствата толкова бързо-при нагряване да се разширява и после да се свива.На другите коли не знам как е но Мисля че италянците не са помислили за тези отлагания който могат да се появят в дупката :D и да попречат на правилната работа на термостата.А при дизела не съм сигурен ако устройството на целия термостат с тръбите е същото (игла която влиза в дупката на капсулата) дефекта му пак може да дойде от там.

                          Коментар


                            #14
                            Моята е 1,6- бензинка

                            Коментар


                              #15
                              Как точно го разви? Сега изкарах стария- същата работа. Като го сложа да заври отваря напално, а после затваря на половина, но го мъчих с водопроводен ключ и само се размазва и кърти алуминий ли е какво е незнам, но не помръдва.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X