Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат за 250 лв.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    wwalker написа:
    Как точно го разви? Сега изкарах стария- същата работа. Като го сложа да заври отваря напално, а после затваря на половина, но го мъчих с водопроводен ключ и само се размазва и кърти алуминий ли е какво е незнам, но не помръдва.
    ако не ме лъже паметта може отвътре да се пръсне малко масълце и да влезе в резбата. направи това да поседи маслото малко там и после напъвай...как да го развие човека освен с напъване
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      pakumba написа:
      wwalker написа:
      Как точно го разви? Сега изкарах стария- същата работа. Като го сложа да заври отваря напално, а после затваря на половина, но го мъчих с водопроводен ключ и само се размазва и кърти алуминий ли е какво е незнам, но не помръдва.
      ако не ме лъже паметта може отвътре да се пръсне малко масълце и да влезе в резбата. направи това да поседи маслото малко там и после напъвай...как да го развие човека освен с напъване
      Моят термостат на Мареа-та се разви сравнително трудно . Хванах го за менгеме и се разви но в резбата има лепило против саморазвиване на резбови връзки и болтове нещо от рода Локтайт 348 или 342. Резбата беше се оцветила в синьо-зелено за това правя това заключение. След развиването разпробих в дълбочина отвора в който влиза иглата на термостата около 2-3мм. с което при стягането термостата затвори плътно. Смених и о-пръстена на щуцера който развих защото беше доста смачкан и небях сигурен дали ще уплатни. След тази интервенция направих проба в тенджара с вода дали ще отвори термостата.Отвори но при охлаждането пак не затвори и остана полу-отворен. При тези обстоятелства преминах към план Б поставих термостат от Рено 5 и всичко е наред , втори месец карам вече с нормална работна температура :D
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #18
        Малко трудно го развих и моя . Поставих с долната си част менгемето да захване муфата която се мъчех да развия и с тръбния ключ въртях самите тръби така започна да се развива по малко и след махане и слагане на менгемето започна да се развива по лесно и после го развих на ръка.Трябва внимателно да се работи с ключа че лесно се кърти. Вътре на о пръстена имаше нещо като лепило беше засъхноло.После пак си го завих.След като с шкурка загладих ръбовете на муфата от вътрешната страна където е резбата. Че като се мъчех в началото с тръбния ключ бях накъртил алуминия. Същия о пръстен си оставих той си беше здрав.

        Коментар


          #19
          http://axm-auto.com/ тарси тук,бах тоз термостат 250,моя там е 25лв.

          Коментар


            #20
            Че ти какъв Фиат караш колега 25лв. това да нее на някое жигули.
            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

            Коментар


              #21
              kрома колега крома,толкоз ми дава 25лв. 2.5tdi,пак и на др.мотори гледам са толкоз.

              Коментар

              Working...
              X