Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с инжекциона на Браво..?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с инжекциона на Браво..?

    Значи вчера ходих до Варна, и до Сл. Бряг температурата на колата беше на средата, т.е. мисля нормално, обаче като почнах да качвам нагоре балкана и завойчетата, температурата падна на минимума, климатроника ми беше на 26градуса на степен - Ауто, обаче все едно духаше на 15градуса.. навън температура беше 0 градуса, според термометъра на Браво-то, и ми светна лампата за инжекциона мисля, ако не се бъркам една такава иконка, която се появява като паля, изглежда като тръбичка с някакви точки и като дам на контакт се показва за няколко секунди и след това пак изгасва. След това тя светна по време на движение ..и колата ако я карам до 2000 оборота - натискам педала на газта до долу, обаче няма никой , и колата беше все едно студена..температурата показваше най-долу на минимума.. карах на високи обороти, за да не е спъната толкова. Браво-то е 1,2 16V ’99-та бензин - само на бензин се кара нямам такива метани, газови уредби и т.н.! Та въпроса ми е от какво може да е проблема и дали е опасно..? Или просто колата понеже е било много студено и не е успяла да загрее..?П.П.: Като спрях на Обзор да си почина малко за 10 мин, дигна температурата на половина пак колкото е нормалното...?Поздрави.
    Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

    ...E90..incoming..!!

    #2
    Класически симптоми на заминал термостат.Смени го .Този мотор е единствения с евтин термостат.Най- хубавия на Бер Италия който се използва и за първоначално вграждане струва под 25 лв. с включена гарнитура .

    Коментар


      #3
      също така има термостати който отварят на различна температура а фиатите обикновенно се движат около 90 (бензинките, тракторчетата по нагоре) иначе не е опасно като изключим опасноста за настинка и това че ще ти се вдигне разхода на гориво
      Subaru B9 tribeca 3.0
      Peugeot 307 04
      Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
      Fiat Brava 1.6 16V 103

      Коментар


        #4
        Въпроса е, че стана само като беше супер студено..иначе като влезнах във Варна си отиде наполовината 90градуса.. просто явно е от студа, и все пак да си го сменя ли да ми е мирна главата..? Поздрави.
        Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

        ...E90..incoming..!!

        Коментар


          #5
          loop написа:
          Въпроса е, че стана само като беше супер студено..иначе като влезнах във Варна си отиде наполовината 90градуса.. просто явно е от студа, и все пак да си го сменя ли да ми е мирна главата..? Поздрави.
          При нормална работа на термостата градусите стоят винаги на 90. Щом стрелката ти играе значи термостата рано отваря и не затваря после.Дали ще го смениш си е твоя работа.

          Коментар


            #6
            Нещо друго се е бъгнало по електрониката по-скоро. Дори да е заминал термостата и да държи отворено, то на тези завои нагоре дето не стигаш до 4-та пак ще загрее колата, че и перката ще тръгне няколко пъти даже. Не е нормално да светва лампата дори на заминал термостат. Отиди на диагностика преди всичко. Отчел е някаква грешка ECU.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              wwalker написа:
              Нещо друго се е бъгнало по електрониката по-скоро. Дори да е заминал термостата и да държи отворено, то на тези завои нагоре дето не стигаш до 4-та пак ще загрее колата, че и перката ще тръгне няколко пъти даже. Не е нормално да светва лампата дори на заминал термостат. Отиди на диагностика преди всичко. Отчел е някаква грешка ECU.
              Сега идва въпроса, къде в Бургас да си направя диагностика Поздрави.
              Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

              ...E90..incoming..!!

              Коментар


                #8
                колеги точно преди 30 минути и на мене ми се появи този проблем.на 3-та до 6500 и като вкарах 4-та ми светна лампата на инжекциона и започна да губи обороти.веднага отбих и видях че на место работи като на 2 цилиндара.давам и гас и чак след 3000 започва да набира и то не както трябва.ПОМОГНЕТЕ С НЯКОЙ СЪВЕТ.
                fiat bravo 1.6 16v gt
                fiat marea 1.9 8v jtd
                fiat punto 1.7 td
                fiat marea 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  superfiata написа:
                  колеги точно преди 30 минути и на мене ми се появи този проблем.на 3-та до 6500 и като вкарах 4-та ми светна лампата на инжекциона и започна да губи обороти.веднага отбих и видях че на место работи като на 2 цилиндара.давам и гас и чак след 3000 започва да набира и то не както трябва.ПОМОГНЕТЕ С НЯКОЙ СЪВЕТ.
                  Възможно е да е заминала бубина, при теб има 2 бубини по една за 2 цилиндъра, изхождам от това, че е работила на 2 цилиндъра.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #10
                    van_dal написа:
                    superfiata написа:
                    колеги точно преди 30 минути и на мене ми се появи този проблем.на 3-та до 6500 и като вкарах 4-та ми светна лампата на инжекциона и започна да губи обороти.веднага отбих и видях че на место работи като на 2 цилиндара.давам и гас и чак след 3000 започва да набира и то не както трябва.ПОМОГНЕТЕ С НЯКОЙ СЪВЕТ.
                    Възможно е да е заминала бубина, при теб има 2 бубини по една за 2 цилиндъра, изхождам от това, че е работила на 2 цилиндъра.
                    незнайно по каква причина колата престана да се държи така.стабилизира оборотите лампата изгасна и продължи по старо му.аз за всеки случай сипах една от тези добавки инжектор клинър.бях сипал 50 литра бензин от екото минах 160 километра с около 20 литра.предполагам че бензина е мноо кофти и е направил така че ламбда сондата да дава грешна инфирмация на еку-то и затова да прави така.има и нещо друго.като седеше на място работеше 2 мин добре и две мин друсаики мотора и светната лампа на таблото,и така 20 мин.мноо странно.дайте още мнения.
                    fiat bravo 1.6 16v gt
                    fiat marea 1.9 8v jtd
                    fiat punto 1.7 td
                    fiat marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      И аз си мисля, че е термостат.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        И аз си мисля, че е термостат.
                        Днеска колега, ако ще идваш на срещата ще ти го покажа проблема , като докато дойда хубаво ще загрея колата Поздрави.
                        Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                        ...E90..incoming..!!

                        Коментар


                          #13
                          аз моя термостат го смених поради същата причина.взех колата и тръгнах към пловдив,обаче ми направи впечатлене че температурата седи долу.за браво 1.6 е 83 лв.най лесния начин да провериш е да запалиш колата студена ,дигаш капака и през извесно време пипаш маркучите които отиват към радиатора.ако и двата се затоплят значи бягай към магазина за термостат .седи постоянно отворен. не се сменя трудно.аз сам го смених.успех.
                          fiat bravo 1.6 16v gt
                          fiat marea 1.9 8v jtd
                          fiat punto 1.7 td
                          fiat marea 1.6 16v

                          Коментар

                          Working...
                          X