Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При пълен резервоар стрелката е на нула и свети лампата за р

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При пълен резервоар стрелката е на нула и свети лампата за р

    Момчета, каква може да е причината.Извадих сондата от резервоара и я почистих измивайки я с гореща вода.Продухах и горивопровода от гумената круша назад към резервоара,като излезе много черна кал.Колата се отпуши супер но сега стрелката е на нула и постоянно свети резервата при пълен резервоар ?/Брава ТД 100/
    BRAVA TD100 ELX `98

    #2
    Re: При пълен резервоар стрелката е на нула и свети лампата

    bobis написа:
    Момчета, каква може да е причината.Извадих сондата от резервоара и я почистих измивайки я с гореща вода.Продухах и горивопровода от гумената круша назад към резервоара,като излезе много черна кал.Колата се отпуши супер но сега стрелката е на нула и постоянно свети резервата при пълен резервоар ?/Брава ТД 100/
    Здравей,провери си поплавака в резервоара дали не е заседнал и затова да не показва.
    ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

    Коментар


      #3
      Re: При пълен резервоар стрелката е на нула и свети лампата

      zhelezen написа:
      bobis написа:
      Момчета, каква може да е причината.Извадих сондата от резервоара и я почистих измивайки я с гореща вода.Продухах и горивопровода от гумената круша назад към резервоара,като излезе много черна кал.Колата се отпуши супер но сега стрелката е на нула и постоянно свети резервата при пълен резервоар ?/Брава ТД 100/
      Здравей,провери си поплавака в резервоара дали не е заседнал и затова да не показва.
      Или може да ти е блокирала стрелката в долно положение. Можеш да свалиш километража (сваля се лесно от няколко винтчета) и да опиташ да я раздвижиш и смажеш.
      Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

      Коментар


        #4
        Това със километража не ти го препоръчвам изобщо и двете препоръки, които са ти дали колегите важат за някоя лада или соц автомобил, тука даже и поплавък няма. Сигурно датчика не контактува, провери си всички връзки, около помпата.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          Както ти е казал van_dal си провери датчика, дето е закачен върху капака на помпата. Разкачи го и пръсни малко контактен спрей.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            van_dal написа:
            Това със километража не ти го препоръчвам изобщо и двете препоръки, които са ти дали колегите важат за някоя лада или соц автомобил, тука даже и поплавък няма. Сигурно датчика не контактува, провери си всички връзки, около помпата.
            При мен така се оправи, значи ФИАТ е социалистически автомобил! УРА!А иначе в новите автомобили не се използва нито един принцип от старите, колелото например се измисля наново и е с милиони ъгълчета, които го правят почти кръгло, ама не се нарича кръгло, щото е било кръгло при ладите и соц возилата. Стрелката на бензиномера е задължително от няколко микропроцесора - единият е потопен в горивото и следи освен нивото му (което е баламска работа за такъв съвременен процесор), така и химическия състав на горивото, гъстотата му и алармира ако доближи точката му на замръзване. Отделно по много прецизна високоскоростна шина данните се предават на друг процесор, който е на гърба на стрелкичката за горивото. Но не се лъжете, че това е стрелка - стрелка е при москвичите. Тук е цветен 3-измерен дисплей с много висока резолюция и просто той симулира стрелка. Ами аз сам стигнах до отговора - дисплея е за смяна :P
            Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

            Коментар


              #7
              IvoMarea написа:
              van_dal написа:
              Това със километража не ти го препоръчвам изобщо и двете препоръки, които са ти дали колегите важат за някоя лада или соц автомобил, тука даже и поплавък няма. Сигурно датчика не контактува, провери си всички връзки, около помпата.
              При мен така се оправи, значи ФИАТ е социалистически автомобил! УРА!А иначе в новите автомобили не се използва нито един принцип от старите, колелото например се измисля наново и е с милиони ъгълчета, които го правят почти кръгло, ама не се нарича кръгло, щото е било кръгло при ладите и соц возилата. Стрелката на бензиномера е задължително от няколко микропроцесора - единият е потопен в горивото и следи освен нивото му (което е баламска работа за такъв съвременен процесор), така и химическия състав на горивото, гъстотата му и алармира ако доближи точката му на замръзване. Отделно по много прецизна високоскоростна шина данните се предават на друг процесор, който е на гърба на стрелкичката за горивото. Но не се лъжете, че това е стрелка - стрелка е при москвичите. Тук е цветен 3-измерен дисплей с много висока резолюция и просто той симулира стрелка. Ами аз сам стигнах до отговора - дисплея е за смяна :P
              Възможно ли е това за автомобил 1998 година? А и колегата едва ли не може да различи физическа стрелка от нарисувана. Очевидно е!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                IvoMarea написа:
                van_dal написа:
                Това със километража не ти го препоръчвам изобщо и двете препоръки, които са ти дали колегите важат за някоя лада или соц автомобил, тука даже и поплавък няма. Сигурно датчика не контактува, провери си всички връзки, около помпата.
                При мен така се оправи, значи ФИАТ е социалистически автомобил! УРА!А иначе в новите автомобили не се използва нито един принцип от старите, колелото например се измисля наново и е с милиони ъгълчета, които го правят почти кръгло, ама не се нарича кръгло, щото е било кръгло при ладите и соц возилата. Стрелката на бензиномера е задължително от няколко микропроцесора - единият е потопен в горивото и следи освен нивото му (което е баламска работа за такъв съвременен процесор), така и химическия състав на горивото, гъстотата му и алармира ако доближи точката му на замръзване. Отделно по много прецизна високоскоростна шина данните се предават на друг процесор, който е на гърба на стрелкичката за горивото. Но не се лъжете, че това е стрелка - стрелка е при москвичите. Тук е цветен 3-измерен дисплей с много висока резолюция и просто той симулира стрелка. Ами аз сам стигнах до отговора - дисплея е за смяна :P
                Нямаше нужда да спамиш по темата на човека с толкова фантастични измислици, ако съм те обидил и имаш нещо към мен на лични. Пък и човека сам си каза, че е свалял помпата, логично е щом преди стрелката му е работела да не е от нея самата, а от контактните връзки.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Проблема-решен след ново изваждане на сондата.Едното от двете тънки черни кабелчета беше излязло от буксичката.
                  BRAVA TD100 ELX `98

                  Коментар

                  Working...
                  X