Здравейте,Аз ли съм карък, не знам, но сега ще ви разкажа моята история!!!!Март месец след дълго обикаляне си купих Фиат Марея 1.6!!Взех я за 4000 лева-видимо колата изглеждаше добре,като изключим изпусналите амортисьори - запазен салон, перфектен външен вид/колата беше пребоидисвана в Италия, но нямаше следи от тежък удар/, газ, за своите 170000 км. всичко изглеждаше нормално!!!Смених задължителните консумативи/120 лв./ и 4 те амортисьора+един носач/230 лв / и почнах да я експлоатирам!И се почна-стартера сдаде багажа-нов - 90 лева!!!Радиаторче парно-30 лева,запушена дюза-почистване 40 лева,Запушено връщащо маркуче на охладителната система/надуваше и изхвърляше водата/-съмнения за сдухана гарнитура,след отпушването никакви проблеми-ходих на море без ядове !!Дойде студа,радиатора протече/120 лв./ и се оказа,че нямам парно-смених и термостата/45 лв.//преди 7-8 дни/+моторното масло и антифриза!!След смяната на термостата забелязах,че за 3-4 дни антифриза намаля с 500 мл-долях/помислих,че не съм обезвъздушил добре/!!Днес нивото отново го няма-проверявам маслото-Боза!!!Сдухана гарнитура-маи към това се насочвам за жалост!?!/колата не е "трмозена",не е прегрявана абе експлоатирам я както трябва!!Та въпросите са ми--Възможно ли е след смяната на термостата да се е сдухала гарнитурата от това,че колата е заработила в нормален режим!!?!?-Смених антифриза с червен -немски/с добавки и тем подобни/, а маслото игат 15 на 40 със статоил 15 на 40/шведско/-има ли вариант от маслото и по специално от антифриза да е станала белята-просто може би и е дошло времето!?!?!Как да процедирам !!!!Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad.....след два дни работа свързана със смяна на гарнитура глава отново съм изпаднал в отчаяние....След ремонта колата заработи "нормално" като изключим това,че пуши бял дим/дано е от студа/ и излиза нещо като пара от пръчката за масло........ не можах да преценя /дано е от наклона /,но нивото на антифриза ми се видя намаляло-покарах я 20 км и се стъмни,утре ще я тествам повече,но съм много объркан-КАКВО МЕ ОЧАКВА!!!!!!!!!!!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помогнете.........-главата се оказа спукана -няма оправия!!!
Collapse
X
-
pi4_s_bravo написа:Първо на първо защо сипваш на такъв мотор масло 15в40 пък и световно неизвестни марки?! Колкото и да не обичам Селенията даже бих ти препоръчал Голд-а пред това дето си сипал.
Коментар
-
andreigg написа:pi4_s_bravo написа:Първо на първо защо сипваш на такъв мотор масло 15в40 пък и световно неизвестни марки?! Колкото и да не обичам Селенията даже бих ти препоръчал Голд-а пред това дето си сипал.ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
zhelezen написа:andreigg написа:pi4_s_bravo написа:Първо на първо защо сипваш на такъв мотор масло 15в40 пък и световно неизвестни марки?! Колкото и да не обичам Селенията даже бих ти препоръчал Голд-а пред това дето си сипал.
Коментар
-
И баща ми с типото беше така по-едно време, след това нещата се закрепиха! Така е като купуваме 10 годишни коли!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Re: Помогнете.........,че ще се гръмна.......
andreigg написа:дравейте,Аз ли съм карък,не знам,но сега ще ви разкажа моята история!!!!Март месец след дълго обикаляне си купих Фиат Мария 1,6!!Взех я за 4000 лева-видимо колата изглеждаше добре,като изключим изпусналите амортисьори-запазен салон,перфектен външен вид/колата беше пребоидисвана в Италия,но нямаше следи от тежък удар/,газ,за своите 170000 км всичко изглеждаше нормално!!!Смених задължителните консумативи/120 лв/ и 4 те амортисьора+един носач/230 лв / и почнах да я експлоатирам!И се почна-стартера сдаде багажа-нов -90 лева!!!Радиаторче парно-30 лева,запушена дюза-почистване 40 лева,Запушено връщащо маркуче на охладителната система/надуваше и изхвърляше водата/-съмнения за сдухана гарнитура,след отпушването никакви проблеми-ходих на море без ядове !!Доиде студа,радиатора протече/120 лв/ и се оказа,че нямам парно-смених и термостата/45 лв//преди 7-8 дни/+моторното масло и антифриза!!След смяната на термостата забелязах,че за 3-4 дни антифриза намаля с 500 мл-долях/помислих,че не съм обезвъздушил добре/!!Днес нивото отново го няма-проверявам маслото-Боза!!!Сдухана гарнитура-маи към това се насочвам за жалост!?!/колата не е "трмозена",не е прегрявана абе експлоатирам я както трябва!!Та въпросите са ми--Възможно ли е след смяната на термостата да се е сдухала гарнитурата от това,че колата е заработила в нормален режим!!?!?-Смених антифриза с червен -немски/с добавки и тем подобни/,а маслото игат 15 на 40 със статоил 15 на 40/шведско/-има ли вариант от маслото и по специално от антифриза да е станала белята-просто може би и е дошло времето!?!?!Как да процедирам !!!!Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad.....след два дни работа свързана със смяна на гарнитура глава отново съм изпаднал в отчаяние....След ремонта колата заработи "нормално" като изключим това,че пуши бял дим/дано е от студа/ и излиза нещо като пара от пръчката за масло........ не можах да преценя /дано е от наклона /,но нивото на антифриза ми се видя намаляло-покарах я 20 км и се стъмни,утре ще я тествам повече,но съм много объркан-КАКВО МЕ ОЧАКВА!!!!!!!!!!!!!!!FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Re: Помогнете.........,че ще се гръмна.......
andreigg написа:дравейте,Аз ли съм карък,не знам,но сега ще ви разкажа моята история!!!!Март месец след дълго обикаляне си купих Фиат Мария 1,6!!Взех я за 4000 лева-видимо колата изглеждаше добре,като изключим изпусналите амортисьори-запазен салон,перфектен външен вид/колата беше пребоидисвана в Италия,но нямаше следи от тежък удар/,газ,за своите 170000 км всичко изглеждаше нормално!!!Смених задължителните консумативи/120 лв/ и 4 те амортисьора+един носач/230 лв / и почнах да я експлоатирам!И се почна-стартера сдаде багажа-нов -90 лева!!!Радиаторче парно-30 лева,запушена дюза-почистване 40 лева,Запушено връщащо маркуче на охладителната система/надуваше и изхвърляше водата/-съмнения за сдухана гарнитура,след отпушването никакви проблеми-ходих на море без ядове !!Доиде студа,радиатора протече/120 лв/ и се оказа,че нямам парно-смених и термостата/45 лв//преди 7-8 дни/+моторното масло и антифриза!!След смяната на термостата забелязах,че за 3-4 дни антифриза намаля с 500 мл-долях/помислих,че не съм обезвъздушил добре/!!Днес нивото отново го няма-проверявам маслото-Боза!!!Сдухана гарнитура-маи към това се насочвам за жалост!?!/колата не е "трмозена",не е прегрявана абе експлоатирам я както трябва!!Та въпросите са ми--Възможно ли е след смяната на термостата да се е сдухала гарнитурата от това,че колата е заработила в нормален режим!!?!?-Смених антифриза с червен -немски/с добавки и тем подобни/,а маслото игат 15 на 40 със статоил 15 на 40/шведско/-има ли вариант от маслото и по специално от антифриза да е станала белята-просто може би и е дошло времето!?!?!Как да процедирам !!!!Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad.....след два дни работа свързана със смяна на гарнитура глава отново съм изпаднал в отчаяние....След ремонта колата заработи "нормално" като изключим това,че пуши бял дим/дано е от студа/ и излиза нещо като пара от пръчката за масло........ не можах да преценя /дано е от наклона /,но нивото на антифриза ми се видя намаляло-покарах я 20 км и се стъмни,утре ще я тествам повече,но съм много объркан-КАКВО МЕ ОЧАКВА!!!!!!!!!!!!!!!Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Колега,как така майстора не ти е проверил главата?Може да е крива,може да е пукната.Преди години имах пукната глава,която се опитаха да я заварят и тогава я пръскаха с два шпрея,за да видят точно къде е пукнатината.Все пак това са неща,които задължително е трябвало да се проверят,щом се отваря двигател.Дано да се окаже нещо дребно.Между другото много ниски цени на частите даваш.Втора употреба ли слагаш?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
andreigg написа:Главата се оказа спукана -като швеицарско сирене!!!Сега си търся глава-помагаите!!!!!!!!!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар