Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помогнете.........-главата се оказа спукана -няма оправия!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помогнете.........-главата се оказа спукана -няма оправия!!!

    Здравейте,Аз ли съм карък, не знам, но сега ще ви разкажа моята история!!!!Март месец след дълго обикаляне си купих Фиат Марея 1.6!!Взех я за 4000 лева-видимо колата изглеждаше добре,като изключим изпусналите амортисьори - запазен салон, перфектен външен вид/колата беше пребоидисвана в Италия, но нямаше следи от тежък удар/, газ, за своите 170000 км. всичко изглеждаше нормално!!!Смених задължителните консумативи/120 лв./ и 4 те амортисьора+един носач/230 лв / и почнах да я експлоатирам!И се почна-стартера сдаде багажа-нов - 90 лева!!!Радиаторче парно-30 лева,запушена дюза-почистване 40 лева,Запушено връщащо маркуче на охладителната система/надуваше и изхвърляше водата/-съмнения за сдухана гарнитура,след отпушването никакви проблеми-ходих на море без ядове !!Дойде студа,радиатора протече/120 лв./ и се оказа,че нямам парно-смених и термостата/45 лв.//преди 7-8 дни/+моторното масло и антифриза!!След смяната на термостата забелязах,че за 3-4 дни антифриза намаля с 500 мл-долях/помислих,че не съм обезвъздушил добре/!!Днес нивото отново го няма-проверявам маслото-Боза!!!Сдухана гарнитура-маи към това се насочвам за жалост!?!/колата не е "трмозена",не е прегрявана абе експлоатирам я както трябва!!Та въпросите са ми--Възможно ли е след смяната на термостата да се е сдухала гарнитурата от това,че колата е заработила в нормален режим!!?!?-Смених антифриза с червен -немски/с добавки и тем подобни/, а маслото игат 15 на 40 със статоил 15 на 40/шведско/-има ли вариант от маслото и по специално от антифриза да е станала белята-просто може би и е дошло времето!?!?!Как да процедирам !!!!Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad.....след два дни работа свързана със смяна на гарнитура глава отново съм изпаднал в отчаяние....След ремонта колата заработи "нормално" като изключим това,че пуши бял дим/дано е от студа/ и излиза нещо като пара от пръчката за масло........ не можах да преценя /дано е от наклона /,но нивото на антифриза ми се видя намаляло-покарах я 20 км и се стъмни,утре ще я тествам повече,но съм много объркан-КАКВО МЕ ОЧАКВА!!!!!!!!!!!!!!!

    #2
    Първо на първо защо сипваш на такъв мотор масло 15в40 пък и световно неизвестни марки?! Колкото и да не обичам Селенията даже бих ти препоръчал Голд-а пред това дето си сипал.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      Първо на първо защо сипваш на такъв мотор масло 15в40 пък и световно неизвестни марки?! Колкото и да не обичам Селенията даже бих ти препоръчал Голд-а пред това дето си сипал.
      Колега няма да споря ,това дали е 10 или 15 на 40 в моя случаи не е от значение ,а това че не познаваш това масло не значи ,че не е хубаво................друго питам аз-след като смених гарнитурата на главата проблема си остана същия-защо!!!

      Коментар


        #4
        Ти видя ли старата гарнитура, пробила ли беше?
        Fiat Stilo 1.8 16V

        Коментар


          #5
          Stoyan_68 написа:
          Ти видя ли старата гарнитура, пробила ли беше?
          видимо не беше пробита,но не мога да съм сигурен!!

          Коментар


            #6
            andreigg написа:
            pi4_s_bravo написа:
            Първо на първо защо сипваш на такъв мотор масло 15в40 пък и световно неизвестни марки?! Колкото и да не обичам Селенията даже бих ти препоръчал Голд-а пред това дето си сипал.
            Колега няма да споря ,това дали е 10 или 15 на 40 в моя случаи не е от значение ,а това че не познаваш това масло не значи ,че не е хубаво................друго питам аз-след като смених гарнитурата на главата проблема си остана същия-защо!!!
            здравей колега,така като си сменил гарнитурата е хубаво ами главата гледаха ли я майсторите ,да не е пукната и да продължава същия ефект.Провери и нея за пукнатини.
            ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

            Коментар


              #7
              zhelezen написа:
              andreigg написа:
              pi4_s_bravo написа:
              Първо на първо защо сипваш на такъв мотор масло 15в40 пък и световно неизвестни марки?! Колкото и да не обичам Селенията даже бих ти препоръчал Голд-а пред това дето си сипал.
              Колега няма да споря ,това дали е 10 или 15 на 40 в моя случаи не е от значение ,а това че не познаваш това масло не значи ,че не е хубаво................друго питам аз-след като смених гарнитурата на главата проблема си остана същия-защо!!!
              здравей колега,така като си сменил гарнитурата е хубаво ами главата гледаха ли я майсторите ,да не е пукната и да продължава същия ефект.Провери и нея за пукнатини.
              И аз съм се насочил на там ,пукнатината не е видима ако я има ,може би е някаде във вътрешността,а тогава май трябва да я нося на ултразвук или нещо от сорта за да се види вътрешността и /или нещо подобно/!!

              Коментар


                #8
                И баща ми с типото беше така по-едно време, след това нещата се закрепиха! Така е като купуваме 10 годишни коли!!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Re: Помогнете.........,че ще се гръмна.......

                  andreigg написа:
                  дравейте,Аз ли съм карък,не знам,но сега ще ви разкажа моята история!!!!Март месец след дълго обикаляне си купих Фиат Мария 1,6!!Взех я за 4000 лева-видимо колата изглеждаше добре,като изключим изпусналите амортисьори-запазен салон,перфектен външен вид/колата беше пребоидисвана в Италия,но нямаше следи от тежък удар/,газ,за своите 170000 км всичко изглеждаше нормално!!!Смених задължителните консумативи/120 лв/ и 4 те амортисьора+един носач/230 лв / и почнах да я експлоатирам!И се почна-стартера сдаде багажа-нов -90 лева!!!Радиаторче парно-30 лева,запушена дюза-почистване 40 лева,Запушено връщащо маркуче на охладителната система/надуваше и изхвърляше водата/-съмнения за сдухана гарнитура,след отпушването никакви проблеми-ходих на море без ядове !!Доиде студа,радиатора протече/120 лв/ и се оказа,че нямам парно-смених и термостата/45 лв//преди 7-8 дни/+моторното масло и антифриза!!След смяната на термостата забелязах,че за 3-4 дни антифриза намаля с 500 мл-долях/помислих,че не съм обезвъздушил добре/!!Днес нивото отново го няма-проверявам маслото-Боза!!!Сдухана гарнитура-маи към това се насочвам за жалост!?!/колата не е "трмозена",не е прегрявана абе експлоатирам я както трябва!!Та въпросите са ми--Възможно ли е след смяната на термостата да се е сдухала гарнитурата от това,че колата е заработила в нормален режим!!?!?-Смених антифриза с червен -немски/с добавки и тем подобни/,а маслото игат 15 на 40 със статоил 15 на 40/шведско/-има ли вариант от маслото и по специално от антифриза да е станала белята-просто може би и е дошло времето!?!?!Как да процедирам !!!!Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad.....след два дни работа свързана със смяна на гарнитура глава отново съм изпаднал в отчаяние....След ремонта колата заработи "нормално" като изключим това,че пуши бял дим/дано е от студа/ и излиза нещо като пара от пръчката за масло........ не можах да преценя /дано е от наклона /,но нивото на антифриза ми се видя намаляло-покарах я 20 км и се стъмни,утре ще я тествам повече,но съм много объркан-КАКВО МЕ ОЧАКВА!!!!!!!!!!!!!!!
                  Колега,рано е да се гърмиш.Изчакай поне още 2 пъти да ти сменят гарнитурата,като мене.Накрая се оказа микроскопична пукнатина в главата.Колата е Нисан и цената на главата е космическа.Твоята поне е евтина.
                  FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                  Коментар


                    #10
                    Re: Помогнете.........,че ще се гръмна.......

                    andreigg написа:
                    дравейте,Аз ли съм карък,не знам,но сега ще ви разкажа моята история!!!!Март месец след дълго обикаляне си купих Фиат Мария 1,6!!Взех я за 4000 лева-видимо колата изглеждаше добре,като изключим изпусналите амортисьори-запазен салон,перфектен външен вид/колата беше пребоидисвана в Италия,но нямаше следи от тежък удар/,газ,за своите 170000 км всичко изглеждаше нормално!!!Смених задължителните консумативи/120 лв/ и 4 те амортисьора+един носач/230 лв / и почнах да я експлоатирам!И се почна-стартера сдаде багажа-нов -90 лева!!!Радиаторче парно-30 лева,запушена дюза-почистване 40 лева,Запушено връщащо маркуче на охладителната система/надуваше и изхвърляше водата/-съмнения за сдухана гарнитура,след отпушването никакви проблеми-ходих на море без ядове !!Доиде студа,радиатора протече/120 лв/ и се оказа,че нямам парно-смених и термостата/45 лв//преди 7-8 дни/+моторното масло и антифриза!!След смяната на термостата забелязах,че за 3-4 дни антифриза намаля с 500 мл-долях/помислих,че не съм обезвъздушил добре/!!Днес нивото отново го няма-проверявам маслото-Боза!!!Сдухана гарнитура-маи към това се насочвам за жалост!?!/колата не е "трмозена",не е прегрявана абе експлоатирам я както трябва!!Та въпросите са ми--Възможно ли е след смяната на термостата да се е сдухала гарнитурата от това,че колата е заработила в нормален режим!!?!?-Смених антифриза с червен -немски/с добавки и тем подобни/,а маслото игат 15 на 40 със статоил 15 на 40/шведско/-има ли вариант от маслото и по специално от антифриза да е станала белята-просто може би и е дошло времето!?!?!Как да процедирам !!!!Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad.....след два дни работа свързана със смяна на гарнитура глава отново съм изпаднал в отчаяние....След ремонта колата заработи "нормално" като изключим това,че пуши бял дим/дано е от студа/ и излиза нещо като пара от пръчката за масло........ не можах да преценя /дано е от наклона /,но нивото на антифриза ми се видя намаляло-покарах я 20 км и се стъмни,утре ще я тествам повече,но съм много объркан-КАКВО МЕ ОЧАКВА!!!!!!!!!!!!!!!
                    Сменяи гарнитурката докато е време че после има и по големи последствия ако не го направиш на време а ще е хубаво да сложиш след смяната и 200-250 грама бензин в маслото ще се изпари за около 10 мин от маслото и ще ти по прочисти малко боклуците (извинявам се за малко гадните номера но правя коли на всички доста от авто къщите и праим някои такива филмчета за да спираме тракания и такива неща )а 15w40 за тези километри си е добре
                    Subaru B9 tribeca 3.0
                    Peugeot 307 04
                    Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                    Fiat Brava 1.6 16V 103

                    Коментар


                      #11
                      Колега,как така майстора не ти е проверил главата?Може да е крива,може да е пукната.Преди години имах пукната глава,която се опитаха да я заварят и тогава я пръскаха с два шпрея,за да видят точно къде е пукнатината.Все пак това са неща,които задължително е трябвало да се проверят,щом се отваря двигател.Дано да се окаже нещо дребно.Между другото много ниски цени на частите даваш.Втора употреба ли слагаш?
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Главата се оказа спукана -като швеицарско сирене!!!Сега си търся глава-помагаите!!!!!!!!!

                        Коментар


                          #13
                          andreigg написа:
                          Главата се оказа спукана -като швеицарско сирене!!!Сега си търся глава-помагаите!!!!!!!!!
                          Във форума има доста хора, които ще ти намерят глава, но ти се обаждай, само с тази обявка - едва ли ще стане.
                          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Кофти работа колега.За съжаление се оказах прав.Споко,глава ще намериш!Не прави опити да заваряваш!Само ще си дадеш парите.Кофти,ама това е положението.УСпех в намирането на глава!
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              Намерих глава с клапаните за 130 лева!!Ще я дам за проверка,мисля ,че цената е супер,искаха ми от 250 до 500 лева??Ако ви трябват части втора употреба мога да ви насоча към точния човек/за София/!!!!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X