Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гадно :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гадно :(

    Както всяка сутрин и тази ставам паля колата и потеглям!Но уви!До сега много тежко въртеше стартера и на 3 4 оборота пали колата(леле ако триабваше да се върти както гледам по паркинга) Но тази сутрин оп 1 оборот и спира (неможе да превърти), връщам ключа пак проба(един оборот и спира стартера да завърти двигателя)Мнооого гадно(аз бързам)Алтернатора нормално ли е да дава 13.9 в на празен ход при 800 об/мин? а като включа всичко каквото се сетите (дори и чистачките да дава 13.2 в (пак на празен ход) не съм замервал волтажа при повече бороти-забравих И както го гледам май ще трябва да купувам акумулаторИначе колата като я взех не можеше да върти (отново)Откарах колата при майстор-електроника (замери акумулатора) и каза че ще искара още и било от стартераАз веднага я откарах за правене на стертер-онзи каза че стартера бил наред само го почистил защото нямало какво да му се правиИ така карах 1 годинаДо днес ))Май ще ходя на диагностика на кумулатор да кажатот какво ще да е?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Вземи от някои друк акомулатор и пробвай,ако заварти и запали без ядове,значи си за акомолатор
    FIAT TIPO 1,6

    Коментар


      #3
      Казваш че имаш уред и мериш напрежението 13.2в. Тогава утре сутринта вземи уреда свържи му краищата с акумолатора и хубаво да има още един човек който да пали колата. Като почне да върти и напрежението ти падне на 5-6волта то акумолатора е заминал.Ако имаш изправител за зареждане е хубаво да го включиш 24часа да се зареди хубаво и пак пробвай.Годините на батерията не са чак от такова значение а си зависи от самата нея. През 1983г си купих Застава Юго и след 11години я продадох с оригиналния акумолатор беше модел ТРЕПКА.Също почисти му хубаво клемите защото ако са замърсени не правят добър контакт.
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #4
        Когато го замервах ги почистих полирах смазах и каквото се сетиш още!Мойто типо е с дигитален километраж и вече до такава степен изгасва докато варта че загасва напълно и дневния километраж ми се нулира!Трябва да взема някой да държи мултицета и да видя колко волта ще изкараМерси за идеята
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Няма какво да мериш,то е ясно акумолатора е аут .Аз имам и една самара ,та тази ладичка я карах 10г с акомулатор варта.
          FIAT TIPO 1,6

          Коментар


            #6
            Днес вече ме бутаха за да запаля а аз бързам за работа Направо се изкривих да бутам сам колата а тя не мърда добре че доиде един човек да помогне та да запаляА само един път да запали и вече си върти спокойно ??Е... има ги и такива дни
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Само за протокола, пише се акумулатор, иначе... според мен е за смяна
              Fitat Marea Weekend '99 ELX 1.9 JTD

              Коментар

              Working...
              X