Здравейте... току що се прибирам, умрял от студ, след 1 часова борба с колата навън.Ситуацията е следната. Преди 4-5 дена, 2 дни подред, веднага след като запаля колата и натисна по-дълго съединителя той залепваше за пода, но щом го дръпнех с ръка нагоре се оправяше. Вчера положението се влоши, педала започна трудно да се връща назад и самия ход на съединителя стана доста по-къс или поне такова ми беше усещането. И така стигаме до днес, когато на Г.М. Димитров педала напълно загуби връзка със съединителя и можеше да седи точно в 2 позиции: залепнал на пода или високо горе. След няколко бързи консултации се оказа, че бил хидравличен и е свързан със спирачната течност. Като я проверих, наистина беше доста малко (което пък обяснява по лошото спиране напоследък). Купих от една бензиностанция, долях, започнах да бутам и дърпам педала с крак докато отвърне малко течност в помпата. След две доливания до самия връх и спадания до началото на гърлото педала си върна що годе нормална позиция. Изглеждаше нормално но в същото време луфта на педала е много голям, почти 1/2 от целия ход. След като се прибрах в Овча Купел проверих пак спирачната течност и видях, че беше спаднала с още около 2-3 мм под гърлото, където я оставих. И сега се чудя дали не тече от някъде или нещо друго.Някой от вас да с е имал подобни проблеми или опит да сподели? Ще съм много признателен за всякаква помощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пропаднал съединител
Collapse
X
-
Обезвъздуши помпата на съединителя.Симптомите са точно каквито си ги описал.Сваля се акумулатора и пластмасата под акумулатора.Под пластмасата имаш достъп до помпата.С ключе 7 или 8 се развъртва малко и се обезвъздушава.Ако пък имаш теч на спирачна течност там, значи е за смяна помпата.http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...syedinitel.pdfF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Тука са по-евтини:http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1но за качество нищо не мога да кажа.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар