Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаснене на автомобила в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гаснене на автомобила в движение

    Някой може ли да ми каже на какво се дължи гаснене на колата в движение,много е кофти защото в един момент усещаш как волана става твърд-хидравликата спира да работи и няма спирачки,случвало ми се е и когато съм на скорост и когато е по инерция. Дали е от свещите,или от добавката която слагам за чистене на инжектора или някой датчик прави проблеми.

    #2
    Свещите ги смених преди 2 седмици,но преди да ги сменя ми се е случвало само един път да угасне,но мисля че като започнах да слагам добавка за отпушване на дюзи и инжекцион -STR,по често взе да гасне-Bravo 1.4

    Коментар


      #3
      ...

      Deyan Marinov написа:
      Свещите ги смених преди 2 седмици,но преди да ги сменя ми се е случвало само един път да угасне,но мисля че като започнах да слагам добавка за отпушване на дюзи и инжекцион -STR,по често взе да гасне-Bravo 1.4
      Щом правиш връзка с течноста за почистване,отиди да почистят дюзата на ултразвук-да,напълно възможен е подобен ефект...особено ако е имало много боклуци в горивната с-ма,в частност резервоара...течноста ги разтваря и се набиват в най-тясното сечение-дюзата...Може разбира се да е от много други неща ,но едно ултразвуково почистване няма да е във вреда...Успех !
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        мерси,ще пробвам

        Коментар


          #5
          А бензиновия филтър кога си сменял за последно??? С тази добавка за почистване на инжекциона се вдигат всички мизерии от дъното на резервоара ..... и къде се отлагат ........ в бензиновия филтър. Когато правих тази процедура с добавката изрично ме предупредиха да я направя преди да сменя филтъра. Дори мой познат собственик на сервиз Фиат ми каза, че му се случвало да се наложи да сменя два бензинови филтъра един след друг, тъй като и втория се бил задръстил поради горната причина.
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #6
            От всичко написано до тук оставам с убеждението че е най добре за да нямаме проблеми да не слагаме добавка
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              #7
              Някой може ли да ми каже на какво се дължи гаснене на колата в движение,много е кофти защото в един момент усещаш как волана става твърд-хидравликата спира да работи и няма спирачки,случвало ми се е и когато съм на скорост и когато е по инерция. Дали е от свещите,или от добавката която слагам за чистене на инжектора или някой датчик прави проблеми.
              А, каква е колата?

              Коментар


                #8
                Фиат Браво 1.4 SX -филтъра съм го сменял преди 6 месеца,ама май ще се наложи да го сменям пак

                Коментар


                  #9
                  Фиат Браво 1.4 SX -филтъра съм го сменял преди 6 месеца,ама май ще се наложи да го сменям пак
                  Няма вероятност това да е от филтъра!Доколкото разбрах, колата както си е в движение, гасне когато си реши!А после веднага ли пали?

                  Коментар


                    #10
                    Re: Гаснене на автомобила в движение

                    Deyan Marinov написа:
                    ,случвало ми се е и когато съм на скорост и когато е по инерция.
                    добре де... ако ти угасне поради някаква причина и си на скорост и се движиш би трябвало много бързо отново да се запали. щом си на скорост и се движиш това значи че се въртят всички валове, ролки на всички ремъци и това значи че не би трябвало да се втвърдява хидравликата и да спира сервото...според мен може би е запушен някой филтър... предполагам колата е с намалена мощност?
                    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                    Коментар


                      #11
                      Днес ми направи впечатление че само когато е изключена от скорост тогава угасва,но като завъртя ключа веднага пали от първия път. Но понякога като дам по рязко газ и тръгна да изпреварвам на 2ра и 3та често се случва да придърпва и сякаш няма мощност нещо. Сменил съм свещи преди 2 седмици,горивен филтър преди около 6 месеца,въздушен филтър пак преди 6 месеца и маслен филтър. Тоз инжектор да не би нещо да прави проблем. Проверяваха я на компютър преди няколко месеца всичко беше наред,по точно не всичко защото като работеше и като подавам газ показвше ,,0" -май 0 оборота не знам,той човека който я гледа се учуди че това показва компютъра,има някаква грешка запаметена в компютъра на колата явно , но той тоз майстор май не беше хич на ясно.

                      Коментар


                        #12
                        Ако си слагал добавка има вероятност пак да се е запушил бензиновия филтър!
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                        http://forum.fiat-bg.org

                        Коментар


                          #13
                          Днес ми направи впечатление че само когато е изключена от скорост тогава угасва,но като завъртя ключа веднага пали от първия път. Но понякога като дам по рязко газ и тръгна да изпреварвам на 2ра и 3та често се случва да придърпва и сякаш няма мощност нещо. Сменил съм свещи преди 2 седмици,горивен филтър преди около 6 месеца,въздушен филтър пак преди 6 месеца и маслен филтър. Тоз инжектор да не би нещо да прави проблем. Проверяваха я на компютър преди няколко месеца всичко беше наред,по точно не всичко защото като работеше и като подавам газ показвше ,,0" -май 0 оборота не знам,той човека който я гледа се учуди че това показва компютъра,има някаква грешка запаметена в компютъра на колата явно , но той тоз майстор май не беше хич на ясно.
                          Това вече е малко по-точна информация! Започвам с горивния филтьр.Ако той е запушен, намаля неговата пропускателна способност и естественно количеството на горивото. В режима на празен ход, разхода на гориво е минимален и полузапушен филтьр не може да бьде основателна причина! Отрицателния му ефект се забелязва когато консумацията е най-голяма!В твоя случай е сьвсем наложително /понеже имаш и придьрпване при ускорение/ да провериш налягането на горивото, което може да стане в сервиз!А това , че не показва оборотите на тестера означава, че се е разкачил и се сьмнявам, че сте извлекли изобщо някаква информация!Така,че пьрво налягането и после ще я мислим!

                          Коментар


                            #14
                            При мен преди година на Бравото правеше следната мизерия: Запалваше на бензин и на празен ход и по инерция нямаше гаснене. Обаче не можеше да го форсираш и гаснеше точно в движение, а не когато е изключено от скорост.След 2 диагностики (може да си направите сами извода за Александър Ауто и Ванто Трейд) му теглих една .... и на своя глава смених бензинова помпа и всичко се оправи!P.S. След смяната ми проби маркучето на бензинопровода на меката връзка от тръбичката до карбуратора, ама тва е друга история, сигурно тая помпа е била пр...ана още от Италия!
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                            http://forum.fiat-bg.org

                            Коментар


                              #15
                              Съжалявам че не пиша точно по темата, но:Забелязах днес едно много неприятно придърпване на колата... Не губи обороти, просто като натисна газта, се усеща придърпване... Много ме подразни!Мисля си че е от гадния бензин. Може ли да е от нещо друго?
                              1997 Brava 1.6, 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X