Добре де не разбирам нещо,всички пишете че хонконгския ксенон 6000 не синеел а на снимките в голямата тема за ксенона според мен синее,и поне за мене е дразнещо силна светлина но синя,аз ли не виждам нещо или ?Това е и единственото нещо което ме спира за сега да го купя че синее този 6000 к ксенон
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Ксенон (Xenon) - какъв и от къде?
Collapse
X
-
biker_81 написа:Добре де не разбирам нещо,всички пишете че хонконгския ксенон 6000 не синеел а на снимките в голямата тема за ксенона според мен синее,и поне за мене е дразнещо силна светлина но синя,аз ли не виждам нещо или ?Това е и единственото нещо което ме спира за сега да го купя че синее този 6000 к ксенонogi28b написа:Няма откъде да мината кабелите, освен ако не оставиш фара без капачка, отворен. Така обаче много бързо ще се напълни с боклуци и прах, рефлектора и повърхността на лампата няма да са огледални и прозрачни, и язък за барута.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Stoyan_68 написа:Не може ли да се използва пътя на съществъващите кабели?Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Колега, захранващия кабел влиза директно в лампата. Това достатъчно ли е?На фара стария кабел който влиза в лампата, се вади от лампата, и се пъха в мъжка кабелна обувка, който кабел от обувката отива в баласта да го захрани. Баласта вече си пуска 20 киловолта по неговия си кабел, който отива директно в лампата. И масата после се връща директно в баласта, от който после излиза друга маса, вече 12 волтова, и тя се връща пак във фара, за да се вклчи чрез кабелна обувка в оригиналната маса на халогенната лампа Х1.
Коментар
-
Че се реже капачката отзад на фара е ясно??????Ами после има ли от къде да се купи???продава ли се отделно???А и да попитам още нещо- сега разгледах ксеноните и забелязах че на някой пише че са 35W ана други 55w това си е мощноста нали?И не е ли по-добре като се купува да се купят тези от 55W
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
55W Ксенон е по-добре, но пък прекалено голяма опасност има да заслепяваш твърде много. 35W според мен са достатъчни. Според това, което съм чел за HID устройствата (ксенон по народному) е, че имат по-висок интензитет от обикновените халогенни лампи. При 20W по-мощна лампа, интензитета ще е по-голям и съответно ще заслепяваш насрещните. Това са си лично мои разсъждения, но при 50лв разлика за 20W - някак си ми е чудно за какво изобщо разсъждаваме. Аз си търся сега лампи под 5000 келвина и намеря ли читав комплект - купувам. Оригиналните капачки не се режат, а пробиват и дупката се затваря с гумен тампон. Някога ако решите да махате HID осветлението (е па кому е нужно???) може да се запушат получените дупки със подобни гумени тампони.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Препоръчвам 6000К
gamma:И аз съм доволен от моя. 6000К в никакъв случай не синее, а си е студено бяло! Много точно го е казал колегата.Не синее а е студено бяло и когато влезеш в улица става дневна светлина все едно всичко се вижда дори и най-малкото камъче.Ако някой иска да пита за скачването мога да помогна самичък си го сложих без да съм разбирко.Трябва нарочно да объркаш нещо с кабелите за да стане бела.Ето и снимки на моята от както ,,прогледнах"Доволен съм много.
предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Като видях темата се зачетох малко повече и вижте какво открих в форуман на Пежо. Струва ми се че човекът писал това има доста добра педстава какво представлява ксенона...."За да мога да ви обясня как да различавате истинските крушки, както и какво си купувате ще започна с най-известната характеристика на ксеноните - светят синкаво. Всъщност те светят бяло, но понеже светлината на нормалните халогенни фарове съдържа по-малко син компонент те пък изглеждат жълтеникави на фона на ксенонова светлина за която всички са свикнали да казват че е синя. По същата причина и луминисцентните лампи, също минават за сини. Припомням от физиката в училище: белият цвят се получава при смесване на всички цветове от дъгата. Дали обаче бялото е по-жълто (всъщност по-червено) или по-синьо се определя от температурата на изгаряне при която се получава даденият цвят. Във физиката температурата се мери спрямо абсолютната нула, т.е. в Келвини - означава се с [К]. Така нормалните халогенни крушки излъчват светлина с температура на цвета около 3000К, като има и някои крушки като например Osram SilverStar, които излъчват светлина с 4000К или Philips BlueVision, които започват от 3700К. Тези крушки са халогенни, но на някои места ще забележите, че ги продават за ксенонови. Това е заради цвета иначе технологията си е старата халогенна и няма нищо общо с ксеноновата (за съжаление няма общо и по яркост). Хората възприемат доста по-добре светлина с температура около 4000К т.к. тя е доста по-близо до слънчевата, с която окото работи по-добре. От там идва и заблудата, че като си сложите сини крушки ще виждате по-добре. Това не е вярно, а Osram SilverStar и Philips BlueVision не са просто боядисаните крушки на голфа на съседа. Технологията на ксеноновите крушки е патентована от Philips. Philips предлагат само два цвята крушки: на 4100К и на 6000К. Ако ви предлагат други цветови диапазони и ги обявяват за Philips гарантирано ви лъжат. Производителите на истински крушки са много малко и те също произвеждат в този цветови диапазон. Т.е. ако видите крушка на 14000К и ви убеждават че е истинска - направо си тръгнете. За да светне една ксенонова крушка тя се нуждае от баласт и стартер подобно на луминисцентните лампи. Целта на стартера е да възбуди ксеноновия газ в балона, за да достигне той състояние на плазма. Веднъж възбудена крушката се нуждае от сравнително по-висок волтаж от стандартно наличния в автомобилите, но значително по-нисък от стартовия. Тук идва на помощ баласта. Двете можете да ги срещнете като в отделни компоненти какъвто е случая с комплектите на McCulloch (използват се от японските авто производители) или обединени в един корпус (такива са европейските комплекти). Често по-ниската цена на някои уж оригинални комплекти се обяснява с марков стартер и евтини крушки. Такъв комплект спокойно може да мине за марков, защото повечето хора ще погледнат само стартерите, а в конкретния случай крушките са по-важни. Те трябва да са на фокус, т.е. балона с ксеноновия газ да е точно позициониран и да се намира там където би седяла жичката на халогенните крушки. Ако не е там ще блестите на другите и няма да светите пред себе си добре. Дали са на фокус крушките личи по това колко рязка е границата между осветената и неосветената част над фаровете. Застанете срещу стена и там ще проличи. Търси се рязка граница от която нагоре светлина няма. На фокус ще са само марковите крушки. Друг интересен ефект е какво става с крушката като изгори: тя не бива да дава на късо. Ако това се случи заминава или стартера или баласта. И в двата случая сте загубили основния компонент на комплекта и следва сериозен разход. А сега и факти с които продавачите често злоупотребяват: - Синята светлина на мокро не се отразява добре понеже синьото се поглъща от водата и не се връща към вас. Колкото по-висока е температурата на цвета (по-сини са крушките) толкова по-зле се вижда. Затова някога слагаха жълти крушки на фаровете за мъгла (припомням: мъглата е вода). Т.е. освен ако слагате ксенонови крушки само от гъзария търсете най-ниската температура на цвета. При Philips това е 4100K, при General Electric 4200К. - Колкото по-синя е светлината (по-висока цветовата температура в келвини) толкова по-малко се вижда. Противно на твърденията на повечето продавачи, защото по-сините крушки обикновено са и по-скъпи и по-гъзарски. Но са далеч по непрактични. - Ще чуете някои хора да оспорват по-дългия живот на ксеноновите крушки в сравнение с халогенните. Аз лично на база на опита си по-скоро смятам, че ксеноновите са с по-дълъг живот. Вие решете на кого да вярвате. - Често задаван въпрос е дали ксеноновите крушки ще стопят рефлектора на нормален фар. Отговорът е категорично: "не". Нормалните крушки са 55W, а ксеноновите само 35W, т.е. ксеноновите греят значително по-малко защото консумират по-малко, а и по-голяма част от енергията се превръща в светлина и за топлина не остава много. - Температурата на слънчевата светлина която окото възприема най-добре е 4-5000K според това дали е облачно или не. Никога не си взимайте крушки с температура на цвета над 6000K. Те не светят толкова ярко, а и на мокро се получава рефракция и светлина не се вижда. За това няма да видите оригинални фарове например на Ситроен (или ако щете Мерцедес) с ксенони с висока температура на цвета (всичките са до 6000 келвина). И в резюме: освен ако целта е гъзария бягайте от синьото: по-къс живот, по-слабо светят, по-скъпи. За сметка на това ако си вземете 4000К, можете да се снабдите и с Philips BlueVision за габаритите. Те са с цвят много близък до ксеноновите на 4000К. Иначе целия ви фар ще жълтее на фона на ксеноновата светлина. Написано и изпратено от ММ"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар