и за другия лист ми свърши батерията , затова ще го донапиша 2рия лист.-----------------------------Напрежение акумулатор 13.69VФаза на впръскването 300.94Верига датчик напрежение 470mVВерига датчик броене: -0.25Контейнер - соленоиден клапан - 0.00%Универсален код - неполученСтартиране - АктивиранКлюч състояние - ПрограмираноОсвобождаване - ВКЛ.Верига датчик състояние - задействанКодове грешки:Датчик за температурата на въздуха[обща грешка]Дефектна система (РОМ грешка) Човека каза , че ги е изчистил тези грешки и ме посъветва да покарам 2 седмици и да отида на контролен преглед и ако пак ги има да сменя датчика за температурата.А другата грешка каза , че обикновено я давала като има проблем с бензиновата помпа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Намирате ли нещо нередно в тази диагностика на колата ми?
Collapse
X
-
Малко ми е странен този софт за диагностика. Примерно тези времена на инжекторите от по 1150ms ми звучат странно. При мен Visa-та дава по около 3.5ms на инжектор. Предполагам от софта е. Сигурен ли си, че грешките не се появиха пак? Той направи ли ти тест и настройка на параметрите? Демек да те остави вътре в колата да даваш на контак/връщаш/палиш и да започнат да премигват лампички по таблото, климата, оборотите на таблото да се качват без да е запалена даже и т.н.
-
Колко пари ти взеха за тази диагностикаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
диагностика
като се прави диагностика трябва да се вземе предвид средните стойности /на ВИЗАТА и другите си ги пише / и ако има отклонение от тях трябва да се търси причините а не само да се трият грешки и готово само това не стига човека правил теста би трябвало ти обязни по подробно тука првода е малко двузначен -не се разбира за кой датчици точно става въпрос
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар