Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Автоматичен смукач?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Автоматичен смукач?

    Имам един малко странен въпрос и незнам как да го обясня . Значи на Темата ми имам проблеми с ниските обороти между 45 и 70 градуса - много са ниски и ако я форсираш и пуснеш педала направо изгасва иначе ги задържа на 650-700. като загрее над 70-75 остават на 900 - моя террмостат е за смяна и максималните гртадуси са и 75 (поне така мисля че е за смяна) - и въпроса ми е свързан с него! Та така наречения "Автоматичен смукач" представлява една клапа която пуска допълнително въздух след дроселната клапа. Принципа е и че когато колата загрее тази клапа прекъсва подаването на допълнително въздух след дроселната клапа и оборотите би следвало да паднат! Тази клапа представлява вътре с биметална пластина която загрява или от първоначално напрежение подадено и на входа (един реотан я грее) или от двигателя (закачена е върху блока) Та ако е студена колата хагреватела започва да я грее и като загрее затваря въздуха минаващ през нея. Ако двигателя е топъл той предава топлината на корпуса на клапана и по този начин е в затворено положение също! Та точния въпрос: - Тъй като колата загрява бавно (примерно до 65 градуса приблизително 5 км или 15 минути работа на едно място) може ли тази клапа да затваря още докато колата е студена около 45 градуса защото загрява по-бавно от предвиденото (защото термостата е развален най-вероятно) и този реотан като я нагрява и още вече на 40 градуса не подава допълнително въздух и точно за това да се получава този проблем между 40- и 70 градуса (вече като загрее колата около 70 се оправя)? Незнам дали го обясних ама се помъчих
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Автоматичния смукач в повечето случеи е биметална пластина както каза самоче се загрява от температурата на водата която циркулира в малкия кръг на охладителната система.По-принцип при студен двигател, смукача би трябвало да затваря (не напълно а само притваря) отвора преди дроселовата клапа и намалява въздуха койо влиза в двигатела за да се обогати сместа, затова се качва и разхода на гориво при студен двигател.

    Коментар


      #3
      Точно това имам в предвид!Както е в моя пост смукача представлява една клапа която пуска ДОПЪЛНИТЕЛНО въздух СЛЕД дроселовата клапа!И като загрява посредством нагревател или от корпуса на двигателя затваря!Няма нищо общо с водната система на колата!!!
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Възможно е да ти прави въртели от там според мен

        Коментар

        Working...
        X