Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да сменим крушките в пепелника? + Готов туториал :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да сменим крушките в пепелника? + Готов туториал :)

    От доста време ме мъчи този въпрос, но така и не можах да намеря решението. Когато вдигна пепелника да го изчистя едната крушка се вижда, но тази на запалката не знам как да стигна до нея? Колка вата са тези крушки и как се подменят? Мерси предварително.
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    #2
    Тази на запалката щети скъса нервите.Поне при мен беше така.
    Фиат Брава 1.4 12V 1998г

    Коментар


      #3
      Re: Как да сменим крушките в пепелника?

      crush написа:
      От доста време ме мъчи този въпрос, но така и не можах да намеря решението. Когато вдигна пепелника да го изчистя едната крушка се вижда, но тази на запалката не знам как да стигна до нея? Колка вата са тези крушки и как се подменят? Мерси предварително.
      Отваряш пепелника и гледаш по перифериата има 4бр. винтове които се развиват с шестостен.Така се сваля пепелника заедно с основата. Разкачи буксата и пепелника е свободен за работа на маса :D Казвам за работа на маса защото ваденето на лампата на запалката е истинско приключение. Иначе на самия пепелник е лесна само трябва да свиеш крачетата на фасунката и тя пропада на вътре. Да не забравиш преди да изхвърлиш старата лампа да и свалиш зеления презерватив който оцветява светлината. http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...ic%20Equip.pdf
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Re: Как да сменим крушките в пепелника?

        Atanas71 написа:
        Отваряш пепелника и гледаш по перифериата има 4бр. винтове които се развиват с шестостен.Така се сваля пепелника заедно с основата. Разкачи буксата и пепелника е свободен за работа на маса :D Казвам за работа на маса защото ваденето на лампата на запалката е истинско приключение. Иначе на самия пепелник е лесна само трябва да свиеш крачетата на фасунката и тя пропада на вътре. Да не забравиш преди да изхвърлиш старата лампа да и свалиш зеления презерватив който оцветява светлината. http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...ic%20Equip.pdf
        Аз заради 2 последователни смени в рамките на 1 месец му боднах по два зелени светодиода и по едно съпротивление на двете места направо споялника на буксите и забравих проблема пшоне за сега.
        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


        http://vbox7.com/play:124bedab

        Коментар


          #5
          Re: Как да сменим крушките в пепелника?

          lov написа:
          Аз заради 2 последователни смени в рамките на 1 месец му боднах по два зелени светодиода и по едно съпротивление на двете места направо споялника на буксите и забравих проблема пшоне за сега.
          Затова, като се сменят крушки се купуват качествени такива! Аз откакто съм сменил моите на запалката и пелелника преди три години, не са мръднали! Инче колегата по-горе е прав. На пепелника се сменя лесно, а със запалката беше голям зор доколкото си спомням.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            И аз преди да си сменя моята преди две седмици се бях приготвил за голямо приключение, но не е толкова сложно. Значи наистина първо сваляш целия пепелник, който се държи на 4 болта, за които ти трябва шестограм. След като се ориентираш и видиш къде е завряна крушката, на зелената пластмаса на запалката от вътрешната страна има едно зъбче. Като го натиснеш можеш да наклониш запалката в противоположната на крушката страна и така да извадиш крушката, заедно с фасунката по-лесно. Дано си ме разбрал горе-долу Общо взето доста труд за една крушка, но сега пък си отварям пепелника от време на време да му се радвам, въпреки че не съм пушач А, и крушката е същата като на запалката.
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              #7
              Re: Как да сменим крушките в пепелника?

              Vladim написа:
              Затова, като се сменят крушки се купуват качествени такива! Аз откакто съм сменил моите на запалката и пелелника преди три години, не са мръднали!
              Как да ги разпознаеш тия въшки че не са калпави и са качествени. като се вкараж веднъж в приключение първо с таблото и след това с пепелника заложих на сигурно с подмяната им с диоди. И продължавам да минавам на всякъде където е възможно на диоди.А и да не се лъжем в тях бъдещето.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #8
                Re: Как да сменим крушките в пепелника?

                lov написа:
                Как да ги разпознаеш тия въшки че не са калпави и са качествени. като се вкараж веднъж в приключение първо с таблото и след това с пепелника заложих на сигурно с подмяната им с диоди. И продължавам да минавам на всякъде където е възможно на диоди.А и да не се лъжем в тях бъдещето.
                Като ги пазаруваш от фирмен магазин едва ли ще ти продадат менте. Моите ги купувам от магазин за Филипс крушки. И тези на таблото, на централната конзола, на пепелника все са такива. И за три години нито една не е изгоряла :D А, относно светодиодите, нямам нищо против, но само, ако местата са пригодени за тях, а не да си правим направи си сам. Не за друго, а защото насочената светлина ме дразни, предпочитам разсята!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Re: Как да сменим крушките в пепелника?

                  Влади не се заяхдам ама де го тоя фирмен магазин при мене че аз него видях или за всяка една дреболия трябва да търча до софия за да ми излезне по ефтино. Такъв е живота в провинцията всеки се спасява както може. За елементарни неща понякога се налага да правиш поръчка. Е не казвам че с крушките е така но ти писва в един момент и казваш баста. А относно диодите има и такива с разсеяна светлина и като ги минеш с една шкурка да се матират леко става оше по добре. А това как да сложа диод в место крушка мисля че миога да го преценя все пак цял живот съм се занимавал с ремонти и в общи линии идеята е да претаковаш дявола в тоя занаят. А за марковия филипс радвай се че си уцелил такъв щото аз не успях с най обикновенните крушки. Купих си една торба от известна верига и сега сменям през ден по полюлеите. Точно заради идеята че са маркови се набутах здраво.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за мненията! Когато съм почивка ще се захвана да видя какво ще направя. Ще направя и снимки, за да има по-добър вид темата.
                    www.CarProfi-BG.com
                    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                    Най-атрактивните цени в София!

                    Коментар


                      #11
                      Такааа... Разглобих пепелника демонтирах всичко и сглобих обратно за има няма половин час. Всъщност всичко е много лесно стига да знаеш какво да правиш. То не става само с ядене, а... :D Сега. Пепелникът се държи на 4 винчета за таблото, който се развиват с шестограм. Свалете първо долните и после горните два. Не за друго, ами ще увисне и ще ви пречи. Демонтиран изглежда така:Вземете обикновени клещи и захванете металната пръчица, която съм оградил с червено, за да я изтеглите и свалите черният панел, който иначе ще ви пречи значително.За да свалите лампичката на самия пепелник ще са ви нужни два тънки и здрави ножа, за да притиснете щифчетата и да издърпате надолу фасунката (поне аз така процедирах ):Лампичката се издърпва елементарно просто с пръсти:Сваляте зеления "презерватив" и внимавате да не го скъсате...като мене:Сега идва малко по-еб*ната част. Трябва да свалите буксата от запалката, за да не ви пречи. На щипка е и ще се наложи да понатиснете леко, за да я издърпате. Аз отново използвах нож:Прихванете запалката от вътрешната страна и избутайте докато излезне нагоре. Тя няма да излезне изцяло, но поне ще може свободно да си я движите. Поне колкото ви трябва:Лампичката в този случай се намира "отзад" ако можем да го кажем. Аз извадих фасунката с пръсти. Излезна лесно, за сметка на което изпопадаха доста парченца натрошена пластмаса. Не съм ги чупил аз :Извадете лампичката с пръсти и подменете:Това е цялата философия и няма нищо сложно. Надявам се снимките ще бъдат полезни за по-нататъшно ползване Монтажът става по абсолютно обратен ред. Успех на всички, които се захващат с това.
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #12
                        А какво означава
                        туториал
                        Пробвах в няколко интернет-речника, но в нито един нямаше резултати. Потърсих и в българския тълковен речник, но и там няма таква дума. Сигурно си сбъркал нещо ? Интересно е че търсене в google дава резултати като "видео туториал", "лесен туториал", "система за туториали" и др., но никъде не е обяснено какво е туториал?

                        Коментар


                          #13
                          Something that provides individual instruction through step by step explanations of content and concepts relating to a titled subject.Един вид how to.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            На роден български се превежда ръководство.Иначе браво за подробните снимки и обяснения,тия дни ще го ползвам и аз

                            Коментар


                              #15
                              Emzo е дал точно обяснение, мисля, че съм използвал подходящата думичка
                              www.CarProfi-BG.com
                              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                              Най-атрактивните цени в София!

                              Коментар

                              Working...
                              X