Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пазнава ли някой тази кутия за въздушен филтър?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пазнава ли някой тази кутия за въздушен филтър?

    Колеги, хвърлете по един поглед на рисунката, да ми кажете за какви фиатки се ползва, че да я търся по-лесно. Някой преди мен е сложил един друг модел дето е с два пъти по-малък филтриращ елемент и ми се струва, че от това имам някои проблеми.
    Прикачени файлове
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    Re: Пазнава ли някой тази кутия за въздушен филтър?

    stanleyhacker написа:
    Колеги, хвърлете по един поглед на рисунката, да ми кажете за какви фиатки се ползва, че да я търся по-лесно. Някой преди мен е сложил един друг модел дето е с два пъти по-малък филтриращ елемент и ми се струва, че от това имам някои проблеми.
    Филтърната кутия която покзваш е от Fiat Tipo,Tempra 1,6 i.e.с двигател 835.С1.000-производство 1993-1995 год.При Темпра продължава до 1997 год.но двигателя става от SPI na MPI.

    Коментар


      #3
      Стефан, не ми казвай че е само за моята кола, че явно няма да я намеря никога!
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        stanleyhacker написа:
        Стефан, не ми казвай че е само за моята кола, че явно няма да я намеря никога!
        Защо няма да я намериш никъде??Наистина този модел кола не е много каран у нас за съжаление,защото е един от най добрите.Но все пак се среща.Между другото,защо ти е тази филтърна кутия.Това е нещо което не се износва за да трябва да се сменя.Да не би да си имал неблагоразумието да си поставиш газова уредба и сега да и береш ядовете???

        Коментар


          #5
          Акто гледам схемата си я извадил от ePer и след като порових малко ето какво даде като инфо програмата.
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Не, явно някой преди мен е имал неблагоразумието да блъсне колата и после не е намерил същия филтър, и е натаманил онзи обикновения, дето май е и за карбуратор. Обаче ми направи впечатление че филтриращия елемент е доста по-малък, а и да не говорим, че клапата за топъл-студен въздух напълно липсва. Имам необяснимо черен ауспух (не и мазен) и свещи и се надявам да е от филтъра, стига да го намеря! Ще видя при италианеца като за начало.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Това, че става и за 1.4 малко пооправя нещата. Мерси за отговорите и на двамата!
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                на някои ланчии съм виждал, те нали пак са си същите двг кажи речи
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  на някои ланчии съм виждал, те нали пак са си същите двг кажи речи
                  Вярно е.Пропуснах!Наистина на Ланча Дедра и Делта се слага този мотор и то в по голям диапазон от години.Най вероятно е да се намери при италианеца тази филтърна кутия.

                  Коментар


                    #10
                    Никак не е лесно да се намери. Варианта с 4 шпилки за захващане е много по-масов и се намира под път и над път, но този си е "mission imposible". Пиша от опит. Фиатът ми е като на колегата пуснал темата и е с газова, 99% съм убеден, че е фабрична или поне поставяна в Италия 94 година . Та при мен кутията беше в окаяно състояние - с цепки на 300 места, вследствие на достатъчно гърмежи през годините, и дори с доста липсващи парчета... Ами, 2-3 седмици търсих и така и не намерих. Понеже и при мен гърмеше като взех колата, точно 3 пъти си я лепих, докато хвана причинителя. А, и понеже и на мен в Нагъзина ми пробутаха филтър, който е по-малък, отколкото трябва да е за кутията, си реших проблема с конус на YED.
                    AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                    AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                    Коментар


                      #11
                      ха ха и аз не намерих. На нашата темпра беше същата, и изобщо беше кошмар, щото всички части съм ги купувал като за дедра, понеже като кажа за фиат темпра с последния мотор и всички ми викат.... е колко па нов ще е тоз мотор, и после като им върна частите и се пулят като пукъли. Но кутията я лепих при тези дето правят брони, всичко на всичко гръмна 3 пъти ама си я оправих де, да стане почти като нова.
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #12
                        TRENDi написа:
                        Никак не е лесно да се намери. Варианта с 4 шпилки за захващане е много по-масов и се намира под път и над път, но този си е "mission imposible".
                        Какво представлява варианта с 4 шпилки за захващане? Подобен ли е на този на картинката с 3? Аз съм в момента с една шпилка за захващане, ако се сещате.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          "Варианта с 4 шпилки" да се чете като "варианта с една шпилка" . 4-те са при едни други коли ...
                          AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                          AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                          FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                          Коментар


                            #14
                            За да не пускам нова тема... Сутрин , при студено време, преди да започне да работи ламбда сондата, двигателя работи много нестабилно поради богата смес. На акъла ми идва само и единствено дюзата, като виновник. Някой има ли друга идея?
                            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                            FIAT UNO 1.5

                            Коментар


                              #15
                              stanleyhacker написа:
                              За да не пускам нова тема... Сутрин , при студено време, преди да започне да работи ламбда сондата, двигателя работи много нестабилно поради богата смес. На акъла ми идва само и единствено дюзата, като виновник. Някой има ли друга идея?
                              Как разбра,че сместа е богата??.При бедна смес,също не работи стабилно.Даже по-нестабилно отколкото при богата смес.Дюзата може да е виновна ако работи на бедна смес/запушена/,но да стане с по-голямо сечение от фабричното-няма как да стане.Измери си показанията на датчиците за температура на двигателя и въздушния поток при студен двигател.Но не съпротивленията им,а какви напрежения излизат на изходните им куплунги в ртеално време.

                              Коментар

                              Working...
                              X