Здравейте,Аз ли съм карък,не знам,но сега ще ви разкажа моята история!!!!Март месец след дълго обикаляне си купих Фиат Мария 1,6!!Взех я за 4000 лева-видимо колата изглеждаше добре,като изключим изпусналите амортисьори-запазен салон,перфектен външен вид/колата беше пребоидисвана в Италия,но нямаше следи от тежък удар/,газ,за своите 170000 км всичко изглеждаше нормално!!!Смених задължителните консумативи/120 лв/ и 4 те амортисьора+един носач/230 лв / и почнах да я експлоатирам!И се почна-стартера сдаде багажа-нов -90 лева!!!Радиаторче парно-30 лева,запушена дюза-почистване 40 лева,Запушено връщащо маркуче на охладителната система/надуваше и изхвърляше водата/-съмнения за сдухана гарнитура,след отпушването никакви проблеми-ходих на море без ядове !!Доиде студа,радиатора протече/120 лв/ и се оказа,че нямам парно-смених и термостата/45 лв//преди 7-8 дни/+моторното масло и антифриза!!След смяната на термостата забелязах,че за 3-4 дни антифриза намаля с 500 мл-долях/помислих,че не съм обезвъздушил добре/!!Днес нивото отново го няма-проверявам маслото-Боза!!!Сдухана гарнитура-маи към това се насочвам за жалост!?!/колата не е "трмозена",не е прегрявана абе експлоатирам я както трябва!!Та въпросите са ми--Възможно ли е след смяната на термостата да се е сдухала гарнитурата от това,че колата е заработила в нормален режим!!?!?-Смених антифриза с червен -немски/с добавки и тем подобни/,а маслото игат 15 на 40 със статоил 15 на 40/шведско/-има ли вариант от маслото и по специално от антифриза да е станала белята-просто може би и е дошло времето!?!?!Как да процедирам !!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След смяна на термостат-смяна на гарнитура глава!!!
Collapse
X
-
zihe написа:Какъв тоя термостат за 1.6 45лв??? Второ маслото не трябва ли да ти е 10W40? И трето тия 500мл за 2-3 дена е много нещо. Аз на служебния голф имах спукана водна помпа и доливах по толкова и пак несъм прегрявал.
Коментар
-
В никакъв случай не палиш колата и купуваш качествен комплект гарнитури (глава, исп. и смук. колектори). Например Elring, Goetze и т.н. И покрай тоя ремонт гледаш да смениш колкото се може повече неща, като например някой ремък, семеринги на разпр. валове и каквото се сетиш дребно. В сервиза си знаят работата.Според мен си и е дошло времето, но и защо караш с 15W40, като по принцип трябва с 10W40.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:В никакъв случай не палиш колата и купуваш качествен комплект гарнитури (глава, исп. и смук. колектори). Например Elring, Goetze и т.н. И покрай тоя ремонт гледаш да смениш колкото се може повече неща, като например някой ремък, семеринги на разпр. валове и каквото се сетиш дребно. В сервиза си знаят работата.Според мен си и е дошло времето, но и защо караш с 15W40, като по принцип трябва с 10W40.
Коментар
-
Класификацията на S.A.E. оценява моторните масла според поведението им при различни температури и посочва техния вискозитетен клас. Вискозитет най-общо означава течливостта на маслото. Например водата има нисък вискозитет, а медът е високовискозен. Така че ако едно масло е твърде вискозно, то среща трудности при циркулацията и при защитата на механичните части от износване (типичен недостатък при стартиране на двигателя през зимата). Ако пък е твърде течливо, то е склонно да се "изплъзва" бързо и по този начин двигателят остава незащитен. Затова смазочното масло с високо качество не става твърде течливо, когато се нагрява през лятото, а зимно време не се сгъстява много и циркулира в двигателя, като по този начин го защитава дори и през най-лошите зимни сутрини.SAE разделя моторните масла на 11 вискозитетни класа - така наречените едносезонни масла. Шест класа за приложение предимно при ниски температури, означени с буквата W (от англ. winter) и цифра отпред - 0, 5, 10, 15, 20 и 25.http://www.segabg.com/online/article...=29&id=0002101Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Абе все още ли има хора, които мерят маслото според километража??? Или щото БееМВе-то е станало за 3 години на 200000 трябва да почнем да му сипваме направо Диона супер вместо 5W40?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не знам доколко е вярно, но когато си сменях маслото, с човека стана дума за антифриз. Та той спомена нещо подобно за антифриза: италианските коли и не знам кои си се карали само със син или зелен антифриз. Червения им разлагал де що има гарнитура досег с него. Не знам , но няма защо да ме лъже след като червения май беше по-скъп, едва ли е искал да ми пробута единия вместо другия.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Re: След смяна на термостат-смяна на гарнитура глава!!!
andreigg написа:Смених задължителните консумативи/120 лв/ и 4 те амортисьора+един носач/230 лв / и почнах да я експлоатирам!
Коментар
-
stanleyhacker написа:Не знам доколко е вярно, но когато си сменях маслото, с човека стана дума за антифриз. Та той спомена нещо подобно за антифриза: италианските коли и не знам кои си се карали само със син или зелен антифриз. Червения им разлагал де що има гарнитура досег с него. Не знам , но няма защо да ме лъже след като червения май беше по-скъп, едва ли е искал да ми пробута единия вместо другия.
Коментар
-
Колега, откъде тея цени? Смятам с калкулатора и нищо не ми излиза!?Къде в тея 120лв. влиза ремък, ролки... труд?Сега да видим амортисьорите - 2 евтини предни около 130лв., 2 евтини задни около 80лв., 1 свестен носач около 85лв. + труд. Как дава 230лв.? Работя в склад за авточасти и това са приблизителните цени за служител!!!За работа не съм дал до тук нищо освен 40 лева за почистване на дюзите-да е жив и здрав дядото/монтьор е/, че иначе сметката ще излезе доста солена!!Ако бях "нормален" шофьор-не работех в склад за авточасти и нямах дядо монтьор сметката може би штеше да удари 2000 лева за 7 месеца/части и труд/!! След обяд ще разглобим Мария и ще видим какви ще са пораженията!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар