Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолация на капака на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За 20 лв си зех преден капак с изолационната кора само една боя и е като нова
    Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

    ZFA16000002608488

    ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

    Коментар


      #17
      Danchojn написа:
      crush написа:
      Този вид изолация ползваме ние при монтирането на климатици, на Изогоматерм. Личното ми мнение е, че "не старее" просто не е вярно. При извършаването на втора профилактика след 2 години на климатиците с недоумение установяваме, че тя се е напукала и видимо "изсъхнала", и втвърдила се. Имайте предвид, че тръбите на климатиците не достигат температура по-висока от 65 градуса. Лично ние не сме намерили изолация, която да не "старее" ( а сме ползвали много и различни на различни представители и марки ). Дано и ти не стигнеш до моя извод след 2-3 години... Впрочем изглежда красиво как си го направил...
      Хм! Лошо! Ще видим как ще се промени! А тръбите на климатика изложени ли са на слънце? В сайта им има подробна таблица за химическака устойчивост, според която на предния капак няма как да се прецака, но ще видим. Освен това ако тръбите са изложени на слънце значи ги вали и дъжд! Това е микропореста гума, която поема малко влага - колко зависи от порите. Но ако тази влага замръзне ще я разцепи със сигурност, защото няма кой знае какви механични свойства-здравина. Това са само предположения, вие кажете!
      Виждали сте много монтажи на климатици и как са обвити тръбите с най-често "бяла лепенка". Ние го наричаме "бандаж". Всъщност представлява дебел разтеглив найлон. Той служи както за красота, така и за ограничаване лъчите лъчите на слънцето и влагата. Ще ви снимам едни тръби тия дни да ги видите...
      www.CarProfi-BG.com
      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
      Най-атрактивните цени в София!

      Коментар


        #18
        Danchojn написа:
        crush написа:
        Този вид изолация ползваме ние при монтирането на климатици, на Изогоматерм. Личното ми мнение е, че "не старее" просто не е вярно. При извършаването на втора профилактика след 2 години на климатиците с недоумение установяваме, че тя се е напукала и видимо "изсъхнала", и втвърдила се. Имайте предвид, че тръбите на климатиците не достигат температура по-висока от 65 градуса. Лично ние не сме намерили изолация, която да не "старее" ( а сме ползвали много и различни на различни представители и марки ). Дано и ти не стигнеш до моя извод след 2-3 години... Впрочем изглежда красиво как си го направил...
        Хм! Лошо! Ще видим как ще се промени! А тръбите на климатика изложени ли са на слънце? В сайта им има подробна таблица за химическака устойчивост, според която на предния капак няма как да се прецака, но ще видим. Освен това ако тръбите са изложени на слънце значи ги вали и дъжд! Това е микропореста гума, която поема малко влага - колко зависи от порите. Но ако тази влага замръзне ще я разцепи със сигурност, защото няма кой знае какви механични свойства-здравина. Това са само предположения, вие кажете!
        Колега, извинявай че изравям тема отпреди година но би ли казал как е материала сега, една година по-късно? Някакви неприятности впоследствие или си все така доволен?

        Коментар


          #19
          Изолацията е като нова! Все едно сега съм я поставил! Мога и да я снимам ако желаете. Много съм доволен от тази гума. За сега няма никакви признаци на стареене, напукване и т.н. В студовете, които бяха скоро скрежта по капака изобщо не се размекна за 15км. градско каране, което говори, че и изолационните и свойства са запазени.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Благодаря ти. Аз смятам да го ползвам да изолирам кабината на кемпера отвътре пода и корубата на капака на двигателя (понеже е вътре в кабината покрит двигателя, сещаш се как е на мерцедесите старите 207д). Барем стане малко по тихо че сега като пътуваме всеки е сам с мислите си . Но се чудя да скачам ли чак на 23мм дебелина, щом е меко и еластично няма ли да стане да ходим все едно на желе, а и дали няма да е по-трудно облепянето при извивките. Ето за какво говоря. Първо мислех само капака на двигателя, но сега съм решил и целия под, даже леко нагоре в посока таблото колкото мога.

            Коментар


              #21
              За щипките не трябваше да бързаш.Не си се сетил да питаш,аз наскоро купувах за друг модел кола не фиат но модел 2006 и ги намерих по 50 стотинки бройката.Имат почти всички видове със сигурност щяха да имат и за пандата ама вече е късно ти си залепил изолацията и така ще е добре.Поздрави за идеята.
              Marea Wekeend 1999 1.6 16V

              Коментар


                #22
                ls1 написа:
                Благодаря ти. Аз смятам да го ползвам да изолирам кабината на кемпера отвътре пода и корубата на капака на двигателя (понеже е вътре в кабината покрит двигателя, сещаш се как е на мерцедесите старите 207д). Барем стане малко по тихо че сега като пътуваме всеки е сам с мислите си . Но се чудя да скачам ли чак на 23мм дебелина, щом е меко и еластично няма ли да стане да ходим все едно на желе, а и дали няма да е по-трудно облепянето при извивките. Ето за какво говоря. Първо мислех само капака на двигателя, но сега съм решил и целия под, даже леко нагоре в посока таблото колкото мога.
                Гумите са различни. Тези с по-малките пори са доста твърди, но не се формуват лесно по ъглите и са по-скъпи. На една лада Нива правиха изолация на пода с такава гума, но не си спомням с каква дебелина. Казаха, че имало добър ефект - аз лично не знам. Все пак, мисля че ще стане по-добре, ако използваш по-тънка гума, но залепиш два пласта. Втория пласт напречно на първия за по-здраво. Така няма да се мъчиш с изрязването и огъването, а здравината ще е по-добра.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  fiatini написа:
                  За щипките не трябваше да бързаш.Не си се сетил да питаш,аз наскоро купувах за друг модел кола не фиат но модел 2006 и ги намерих по 50 стотинки бройката.Имат почти всички видове със сигурност щяха да имат и за пандата ама вече е късно ти си залепил изолацията и така ще е добре.Поздрави за идеята.
                  Благодаря!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Да ви споделя и още нещо. Противно на очакванията за лятото, че изолацията ще се отрази лошо, май стана точно обратното. Аз си го обяснявам така: В движение ДВГ се охлажда от насрешния въздух и тази изолация едва ли влияе. Но лятото в задръстване какво се случва? Предния капак се напича от слънцето, че чак не се държи. Над 50гр. е със сигурност. Т.е. въпреки че двг е по-топъл от капака, той си е една нагрята площ и когато духне вентилатора той участва във затоплянето на въздуха. Сега обаче тази нагрята площ отсъства и вентилатора успява според мен по-бързо да изгони нагорещения въздух и да охлади по-ефикасно. Просто вентилатора не върти по-рядко но върти значително по-кратко. Друго обяснение не намерих, но е факт, че лятото също помага а не вреди.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Danchojn написа:
                      Гумите са различни. Тези с по-малките пори са доста твърди, но не се формуват лесно по ъглите и са по-скъпи. На една лада Нива правиха изолация на пода с такава гума, но не си спомням с каква дебелина. Казаха, че имало добър ефект - аз лично не знам. Все пак, мисля че ще стане по-добре, ако използваш по-тънка гума, но залепиш два пласта. Втория пласт напречно на първия за по-здраво. Така няма да се мъчиш с изрязването и огъването, а здравината ще е по-добра.
                      Чакай сега че малко се обърках...То не е ли един вид материал с различни дебелини? Не видях в сайта да се говори за различни пори. Аз имам предвид ето товаТака като го гледам е пластично, аз имах предвид дали тази дебелина и пластичност няма да ми прави номер по ъглите (по-лесно е да сгънеш меко и тънко отколкото меко и дебело около чупка), а ти казваш че проблемите по ъглите идват от твърдостта. Под по-малки пори имаш предвид по-тънък материал или...? Как по-евтино, тънкия вариант е по-твърд и по-скъп, а дебелия по-мек и по-евтин? Не разбрах и как ако ползвам два пласта, единия напречен на другия, това ще ми спести от изрязването и огъването. Ако можеш с две думи да обясниш, ще съм ти благодарен, наистина съм в чуденка малко, а искам да стане добре.

                      Коментар


                        #26
                        Микропорестата гума е с различна плътност. Т.е. големината на въздушните мехури в нея е различна. Колкото по-малки са тези мехури, толкова е по-плътна гумата и толкова е по-твърда. Аз използвах такава каквато си показал - мисля беше 9мм. дебелина. Като отидеш в Гомапласт, разгледай различните гумени ленти(тези които са с широчина от 3 до 18 см.) и ще забележиш разликата. Например има ленти с дебелина 5мм. които лесно можеш да огънеш и дори скъсаш, но има и такива които са като ебонит. По-широките т.е. тези с широчина от 40см.(цитираните от теб) бяха само от един вид, когато аз купувах. За другите май трябва поръчка. За двата пласта: Лепиш пода с първи пласт по дължина на купето. Т.е. развиваш рулото по дължина. Вторият пласт го развиваш и лепиш по широчината на купето. Кръстосваш двата пласта. По този начин става по-здраво и затваряш със сигурност всички фуги.Микропорестата гума от стандартния тип, се формува лесно и не е проблем за ъглите. Особенно ако вземеш 9мм. дебелина. И за нея имах предвид, че просто по-лесно се изрязва, по-лесно се огъва и в крайна сметка ще спестиш време и нерви.Ако имаш още въпроси питай, няма проблем.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря ти . Поне докато не ида да разгледам на място материала няма какво да питам повече. За съжаление ще се наложи забавяне, като гледам какви преспи са вън.

                          Коментар

                          Working...
                          X