За 20 лв си зех преден капак с изолационната кора само една боя и е като нова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолация на капака на двигателя
Collapse
X
-
Danchojn написа:crush написа:Този вид изолация ползваме ние при монтирането на климатици, на Изогоматерм. Личното ми мнение е, че "не старее" просто не е вярно. При извършаването на втора профилактика след 2 години на климатиците с недоумение установяваме, че тя се е напукала и видимо "изсъхнала", и втвърдила се. Имайте предвид, че тръбите на климатиците не достигат температура по-висока от 65 градуса. Лично ние не сме намерили изолация, която да не "старее" ( а сме ползвали много и различни на различни представители и марки ). Дано и ти не стигнеш до моя извод след 2-3 години... Впрочем изглежда красиво как си го направил...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Danchojn написа:crush написа:Този вид изолация ползваме ние при монтирането на климатици, на Изогоматерм. Личното ми мнение е, че "не старее" просто не е вярно. При извършаването на втора профилактика след 2 години на климатиците с недоумение установяваме, че тя се е напукала и видимо "изсъхнала", и втвърдила се. Имайте предвид, че тръбите на климатиците не достигат температура по-висока от 65 градуса. Лично ние не сме намерили изолация, която да не "старее" ( а сме ползвали много и различни на различни представители и марки ). Дано и ти не стигнеш до моя извод след 2-3 години... Впрочем изглежда красиво как си го направил...
Коментар
-
Изолацията е като нова! Все едно сега съм я поставил! Мога и да я снимам ако желаете. Много съм доволен от тази гума. За сега няма никакви признаци на стареене, напукване и т.н. В студовете, които бяха скоро скрежта по капака изобщо не се размекна за 15км. градско каране, което говори, че и изолационните и свойства са запазени.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Благодаря ти. Аз смятам да го ползвам да изолирам кабината на кемпера отвътре пода и корубата на капака на двигателя (понеже е вътре в кабината покрит двигателя, сещаш се как е на мерцедесите старите 207д). Барем стане малко по тихо че сега като пътуваме всеки е сам с мислите си . Но се чудя да скачам ли чак на 23мм дебелина, щом е меко и еластично няма ли да стане да ходим все едно на желе, а и дали няма да е по-трудно облепянето при извивките. Ето за какво говоря. Първо мислех само капака на двигателя, но сега съм решил и целия под, даже леко нагоре в посока таблото колкото мога.
Коментар
-
За щипките не трябваше да бързаш.Не си се сетил да питаш,аз наскоро купувах за друг модел кола не фиат но модел 2006 и ги намерих по 50 стотинки бройката.Имат почти всички видове със сигурност щяха да имат и за пандата ама вече е късно ти си залепил изолацията и така ще е добре.Поздрави за идеята.Marea Wekeend 1999 1.6 16V
Коментар
-
ls1 написа:Благодаря ти. Аз смятам да го ползвам да изолирам кабината на кемпера отвътре пода и корубата на капака на двигателя (понеже е вътре в кабината покрит двигателя, сещаш се как е на мерцедесите старите 207д). Барем стане малко по тихо че сега като пътуваме всеки е сам с мислите си . Но се чудя да скачам ли чак на 23мм дебелина, щом е меко и еластично няма ли да стане да ходим все едно на желе, а и дали няма да е по-трудно облепянето при извивките. Ето за какво говоря. Първо мислех само капака на двигателя, но сега съм решил и целия под, даже леко нагоре в посока таблото колкото мога.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
fiatini написа:За щипките не трябваше да бързаш.Не си се сетил да питаш,аз наскоро купувах за друг модел кола не фиат но модел 2006 и ги намерих по 50 стотинки бройката.Имат почти всички видове със сигурност щяха да имат и за пандата ама вече е късно ти си залепил изолацията и така ще е добре.Поздрави за идеята.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Да ви споделя и още нещо. Противно на очакванията за лятото, че изолацията ще се отрази лошо, май стана точно обратното. Аз си го обяснявам така: В движение ДВГ се охлажда от насрешния въздух и тази изолация едва ли влияе. Но лятото в задръстване какво се случва? Предния капак се напича от слънцето, че чак не се държи. Над 50гр. е със сигурност. Т.е. въпреки че двг е по-топъл от капака, той си е една нагрята площ и когато духне вентилатора той участва във затоплянето на въздуха. Сега обаче тази нагрята площ отсъства и вентилатора успява според мен по-бързо да изгони нагорещения въздух и да охлади по-ефикасно. Просто вентилатора не върти по-рядко но върти значително по-кратко. Друго обяснение не намерих, но е факт, че лятото също помага а не вреди.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Гумите са различни. Тези с по-малките пори са доста твърди, но не се формуват лесно по ъглите и са по-скъпи. На една лада Нива правиха изолация на пода с такава гума, но не си спомням с каква дебелина. Казаха, че имало добър ефект - аз лично не знам. Все пак, мисля че ще стане по-добре, ако използваш по-тънка гума, но залепиш два пласта. Втория пласт напречно на първия за по-здраво. Така няма да се мъчиш с изрязването и огъването, а здравината ще е по-добра.
Коментар
-
Микропорестата гума е с различна плътност. Т.е. големината на въздушните мехури в нея е различна. Колкото по-малки са тези мехури, толкова е по-плътна гумата и толкова е по-твърда. Аз използвах такава каквато си показал - мисля беше 9мм. дебелина. Като отидеш в Гомапласт, разгледай различните гумени ленти(тези които са с широчина от 3 до 18 см.) и ще забележиш разликата. Например има ленти с дебелина 5мм. които лесно можеш да огънеш и дори скъсаш, но има и такива които са като ебонит. По-широките т.е. тези с широчина от 40см.(цитираните от теб) бяха само от един вид, когато аз купувах. За другите май трябва поръчка. За двата пласта: Лепиш пода с първи пласт по дължина на купето. Т.е. развиваш рулото по дължина. Вторият пласт го развиваш и лепиш по широчината на купето. Кръстосваш двата пласта. По този начин става по-здраво и затваряш със сигурност всички фуги.Микропорестата гума от стандартния тип, се формува лесно и не е проблем за ъглите. Особенно ако вземеш 9мм. дебелина. И за нея имах предвид, че просто по-лесно се изрязва, по-лесно се огъва и в крайна сметка ще спестиш време и нерви.Ако имаш още въпроси питай, няма проблем.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар