Здравейте колеги! Моя автомобил идва от завода без кората на предния капак. Да си го купиш допълнително струва 150лв - безумие.Само за сравнение 35лв струва за Фабия и 51 лв за Октавия в ЕураТек вносителя на Шкода.Ето какво сътворих с микропореста гума! Ако някой се интересува ще дам и по-подробна информация. Цялото удоволствие ми струваше 40лв. и 3 часа труд. Сега обаче съм много доволен.Материала се казва изогоматерм. Издръжлив е до 130гр. Не гние, не поема влага, не старее. Даде много добра шумо и топлоизолация. Мотора загрява много бързо и изтива доста бавно.Ето сайта:http://www.gomaplast-bg.com/Goma_abo...ОМАТЕРМ е неатакуем от микроорганизми във влажна или подземна среда.ИЗОГОМАТЕРМ е с голяма трайност, не гние, не променя изолационните си способности с времето.Затворената клетъчна структура на ИЗОГОМАТЕРМ притежава много повече предимства в сравнение с останалите използвани изкуствени покрития за термична изолация на тръбопроводи, по които тече горещ или студен флуид.Аз я залепих с лепило на Хенкел - Moment Universal 110градуса. На опаковката е показано, че може да се лепи върху радиатор за отопление. Струва 13лв. за 800 грама - Бриколаж. Залепва много здраво като се спазват указанията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолация на капака на двигателя
Collapse
X
-
u_bo
-
Евала колега,онези дето ти го продават това "оригиналното" да се хванат за ... палците! Много добре е станало, а аз бих налепкал и на още места ... това като ми дойде на главата,де! Браво!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Евала колега,онези дето ти го продават това "оригиналното" да се хванат за ... палците! Много добре е станало, а аз бих налепкал и на още места ... това като ми дойде на главата,де! Браво!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
KbH40 написа:Може ли малко информация за този материал и каква му е цената в АутоИталия?Да то трябва и да чета линковете понякога...Само цената ако може да кажеш на която си го взел в Ауто Италия...ОТ самия производител (вносител) няма ли възможност да се вземат малки количества ????Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
trace написа:За 10лв. щях да ти дам кора от Браво + щипките. Изрязваш и си готов.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Понеже сме захванали темета за изолация под капака и автомобилът вдъхновител е Панда, искам да запитам някой занимавал ли се е с такава изолация на предният модел на Панда но не на капака, а вътре в к пето. Почти 100% съм сигурен че при 90-100км/ч ако се покажа през прозореца да ме брули вятъра ще е по-тохо от колкото в колата понеже вече съм на път да се откажа да търся заводските кори за задните калници и по-големите кори за вратите, които слагат на по-новия модел (след 1995-та)реших сам да си изполирам Фиатката. Идеята е да залепя директно върху и без това голата ламарина на задните калници вата (някаква, не знам каква още) и върху нея ще сложа дамаска или тапицерия. Същята е идеята ми и за предните врати. Понеже стигнах до извод, че тази тапицерия по ръбовете ще седи грозно реших същите тези ръбове да ги покрия с черна матова лаисна която се продава на метър по тунинг магазините и служи за външно закачане по автомобила било то за декорация или с друга цел.Ако някой се е занимавал с подобни дейности или е мяркал материали за това ще съм много благодарен да го сподели.А тази изполация от Гомапласт няма ли да играе лои номера през лятото... На ме сега от време на време ми се пуска перката дето на вън е минус 2-3. Каква и е дебелината в ММ на този материал и достатъчно гъвкав ли е ? П.С. извинявам се за пропуснатите букви в думите, не ми е в ред клавиатурата...
Коментар
-
Този вид изолация ползваме ние при монтирането на климатици, на Изогоматерм. Личното ми мнение е, че "не старее" просто не е вярно. При извършаването на втора профилактика след 2 години на климатиците с недоумение установяваме, че тя се е напукала и видимо "изсъхнала", и втвърдила се. Имайте предвид, че тръбите на климатиците не достигат температура по-висока от 65 градуса. Лично ние не сме намерили изолация, която да не "старее" ( а сме ползвали много и различни на различни представители и марки ). Дано и ти не стигнеш до моя извод след 2-3 години... Впрочем изглежда красиво как си го направил...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
ozzy_niki написа:А тази изполация от Гомапласт няма ли да играе лои номера през лятото... На ме сега от време на време ми се пуска перката дето на вън е минус 2-3. Каква и е дебелината в ММ на този материал и достатъчно гъвкав ли е ?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
crush написа:Този вид изолация ползваме ние при монтирането на климатици, на Изогоматерм. Личното ми мнение е, че "не старее" просто не е вярно. При извършаването на втора профилактика след 2 години на климатиците с недоумение установяваме, че тя се е напукала и видимо "изсъхнала", и втвърдила се. Имайте предвид, че тръбите на климатиците не достигат температура по-висока от 65 градуса. Лично ние не сме намерили изолация, която да не "старее" ( а сме ползвали много и различни на различни представители и марки ). Дано и ти не стигнеш до моя извод след 2-3 години... Впрочем изглежда красиво как си го направил...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар