Здравейте колеги, рано сутринта по една или друга причина колата ми се заключи сама като ключовете останаха вътре на таблото (колкото и невероятно да звучи това).Още не разбрал че колата е заключена се опитах да я отворя със сила като си мислех че проблема е от студеното и резултата от това ми действие са две счупени предни брави.Проблема с отварянето на колата се реши с викането на един майстор (понеже имам само 1 ключ), който я отвори буквално за 2 мин. Сега трябва да реша как да процедирам със счупените брави .Ако някой имам идея как да ги отремонтирам нека пише.Ще съм благодарен ако дадете някакво опътване как да разглобя вратите и да стигна до ключалките.Предварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Счупени предни брави-проблема решен
Collapse
X
-
Като за начало АЗ бих постъпил по следния начин:1.почисване на счупеното с някакъв много добър чистител;2.разбъркваш известно количество поксипол и лепиш,това е временно разбира се...3.колегата ти е подсказал от тук нататък как да процедирашПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Това с лепене няма да стане според мен.Другият по лесен и бърз вариант е да го хванеш с една видия - рапида. Трябва да видиш колко място има и колко трябва да е дълга.Пробиваш една дупка през дръжката и през това счупеното и навиваш видия.Лепене в това студено време кога ще съхне и колко ще държи. Другото е че няма да можеш да го натиснеш хубаво да прилепне докато стегне лепилото.Паткаи му една рапида и на пролет нова дръжка 32лв кякъде е.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Jimy написа:Като за начало АЗ бих постъпил по следния начин:1.почисване на счупеното с някакъв много добър чистител;2.разбъркваш известно количество поксипол и лепиш,това е временно разбира се...3.колегата ти е подсказал от тук нататък как да процедирашFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Абсолютно прави сте...това с рапитката е перфектно.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Взимаш една бургия 2.5мм и дупчиш дръжката като гледаш да нацелиш средата на квадратчето дето е останало вътре.Вземи си някъква рапида с по-едра резба, а 40мм дължина сигурно ще ти стигне.другото което може да направиш е да си вземеш видии за гипсокартон - даже ще са черни и няма да си личат много.И като направиш едно фрезенкче на дръжката да се скрие главата и ще стане по хубаво и по здраво от оригиналното.Ако не те дразни може и така да си я караш, без да сменяш дръжката.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Колеги мерси за съветите.Като за начало още в петък ще опитам да ги хвана с видии, но за целта ще се наложи да расглобявам вратите тъй като едната половинка вчера я бутнах навътре без да си искам. В момента влизането ми в колата протича по следният начин:1.Отключвам колата2. Влизам през една от задните врати и отварям шофьорската врата като бързан да изляза щото тя не се задържа в отворено положение.3. Излизам и влизам където трябва.Когато слизам за малко време и няма опасност от кражба за по-лесно си отварям прозореца и през негио си отварям вратата.Общо взето това е най-тъпото ми потрошаване на нещо до сега.FIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар